С42 Скибінський, Станіслав Володимирович. Маркетинг [] : підручник. Ч. 1 / С. В. Скибінський ; Львів. комерц. акад. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 559-565. - ISBN 966-574-753-3 : 072.00 грн, 066.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Економічне прогнозування фывфывфыв: система маркетингу -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- маркетинг фірм, організацій -- маркетинг фирм, организаций -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- конкуренція -- конкуренция -- обмеження монополізму -- ограничение монополизма -- опитування -- опрос -- анкетування -- анкетирование -- кон'юнктура товарного ринку -- коньюнктура товарного рынка -- прогнозування продажу -- прогнозирование продаж -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингове дослідження -- маркетинговые исследования Аннотация: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
Ц 56 Циба, Т. Є. Маркетингове планування [] : навч. посібник / Т. Є. Циба. - К. : Центр навч. л-ри, 2007. - 128 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 120-123 . - ISBN 966-364-397-8 : 17.60 грн
Рубрики: Економіка управління--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: планування -- маркетинговий план -- маркетингове дослідження -- ситуативний аналіз -- маркетингова стратегія -- планування бюджету маркетингу Аннотация: Основи організації та концепція планування маркетингової діяльності. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Сокур, М.І.; Баюра, В.І. Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Ш 66 Шканова, О. М. Маркетинг послуг [] / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 304 с. - Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297. - ISBN 966-7982-23-8 : 039.60 грн
Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: класифікація послуг -- классификация услуг -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація -- сегментация -- екстраполяція -- экстраполяция -- стратегії підприємства -- стратегии предприятия -- бренд-стратегії -- бренд-стратегии -- торгівельний маркетинг -- торговый маркетинг -- сервісний маркетинг -- сервисный маркетинг -- готельний маркетинг -- гостиничный маркетинг -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- транспортний маркетинг -- транспортный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- консалтинговий маркетинг -- консалтинговый маркетинг Аннотация: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій. Держатели документа: ЖОУНБ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Л88 Маркетинг: основи теорії та практики [] : навч. посібник / [В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 3-тє вид., допов. і випр. - Л. : Магнолія плюс, 2005. - 288 с. : іл. - (Вища освіта в Україні). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 281-285. - Бібліогр.: с. 286-287. - ISBN 966-8340-01-9 : 28.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: управління ринком -- управление рынком -- товар -- цінова політика -- ценовая политика -- дистрибуція -- дистрибуция -- посредническая деятельность -- посередницька діяльність -- торговельна інфраструктура -- торговая инфраструктура -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингова конкуренція -- маркетинговая конкуренция -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование Аннотация: Розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Липчук, Василь Васильович; Дудяк, Роман Петрович; Бугіль, Світлана Ярославівна; Липчук, Василь Васильович \ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М27 Маркетинг [] : навч. посіб. / В. В. Липчук [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Липчука ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ. в кінці розд. - ISBN 978-617-574-053-8 : 280.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи Ринкова економіка--Торгова інфраструктура--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: функції маркетингу -- ринкова атрибутика товарів -- маркетинг послуг -- ринок нових товарів -- цінова політика -- система товаропросування -- маркетинг торговельної струтури -- маркетинг комунікацій -- маркетингове дослідження -- аналіз ринкової ситуації -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг Аннотация: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Липчук, В. В.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Янишин, Я. С.; Липчук, В. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
А39 Акимова, Ирина Михайловна. Промышленный маркетинг [] : [монография] / И. М. Акимова. - Киев : Знання, 2000. - 294 с. : табл. - ISBN 966-620-023-6 : 7.83 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Наукові видання фывфывфыв: экономические реформы -- економічні реформи -- покупательная способность -- купівельна спроможність -- маркетинговое исследование -- маркетингове дослідження -- конкурентоспособность -- конкурентоспроможність -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії Аннотация: Данная монография - это по существу продвинутый курс маркетинга и маркетинговых исследований. Работа опирается на материалы конкретных исследований, проведенных на промышленных предприятиях Украины. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 5 ЧЗ (1), ВУ (1), ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВУ (1), ФОНД (2), ВВ (1) |