Капітан, І. Б. Принципи і методи аналізу в управлінні інноваційною діяльністю при виведенні нових товарів на ринок [Текстььь] / І. Б. Капітан> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 7. - С. 54-63 Рубрики: Економіка та управління підприємствами фывфывфыв: методи аналізу -- інноваційна діяльність -- маркетинговий менеджмент Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Єрмошенко, М. М. Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях [Текстььь] / М. М. Єрмошенко> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 9. - С. 73-80. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка та управління підприємствами фывфывфыв: маркетинговий менеджмент -- посередницька організація -- ринок посередників Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Косіюк, В. П. Організаційно- економічні засади маркетингового управління на підприємствах АПК [Текстььь] / В. П. Косіюк> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 9. - С. 88-91. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка та управління підприємствами фывфывфыв: маркетинг -- управління маркетингом -- маркетинговий менеджмент Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Капітан, І. Б. Використання інформаційних технологій у маркетинговому управлінні інноваційною діяльністю підприємств [Текстььь] / І. Б. Капітан> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 10. - С. 95-102. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математичні методи, моделі та інформац. технології в економіці фывфывфыв: інформаційна технологія -- інноваційна діяльність -- маркетингве управління -- маркетинговий менеджмент Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Б 59 Бізнес-адміністрування: магістерський курс [] / за ред.: Л. Г. Мельника, С. М. Ілляшенка, І. М. Сотник = BUSINESS ADMINISTRATION: MASTER'S COURSE / Leonid Melnyk, Sergiy IIIyashenko, Iryna Sotnyk : підручник для студ. вищ. навч. закл. - Суми : Унів. кн., 2009. - 896 с. : табл., граф. - Глосарій: с. 862-888. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-394-1 : 150.00 грн
Рубрики: Бізнес--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: управління підприємством -- управление предприятием -- історія менеджменту -- история менеджмента -- управлінські рішення -- управленческие решения -- планування -- планирование -- лідерство -- лидерство -- управлінський контроль -- управленческий контроль -- операційний менеджмент -- операционный менеджмент -- проектний менеджмент -- проектный менеджмент -- финансовый менеджмент -- фінансовий менеджмент -- фінансове прогнозування -- финансовое прогнозирование -- інвестиційний менеджмент -- инвестиционный менеджмент -- діагностика фінансів підприємства -- диагностика финансов предприятия -- маркетинг -- ціноутворення -- ценообразование -- маркетинговий менеджмент -- менеджмент маркетинга -- брендинг -- ресурсовикористання -- ресурсоиспользование -- маркетинг інновацій -- маркетинг инноваций -- інноваційні проекти -- инновационные проэкты -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность Аннотация: Дослідження чинників розвитку фірм, внутрішніх та зовнішніх, надається увага механізмам управління підприємницькою діяльністю. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Мельник, Л. Г. \ред.\; Ілляшенко, С. М. \ред.\; Сотник, І. М. \ред.\ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Ш74 Шморгун, Леонід Григорович. Менеджмент організацій [] : навч. посібник / Л. Г. Шморгун. - Київ : Знання, 2010. - 452 с. : рис. - (Вища освіта XXI століття). - Літ.: с. 446-452. - ISBN 978-966-346-754-2 : 77.00 грн
Рубрики: Менеджмент--Організації--Навчальні видання для вищої школи Організації--Управління--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: зовнішнє середовище організації -- реінжиніринг -- імідж організації -- корпоративна культура -- віртуальні організації -- механістична організація -- кризовий стан організації -- маркетинговий менеджмент -- сегменти ринку -- ринкові ніші -- структура організації -- конкурентне середовище -- маркетингові дослідження -- навчальна організація -- операційний менеджмент -- навчальний тренінг -- стратегічне управління -- соціально-психологічна підсистема -- стилі керівництва -- організаційні структури організації -- менеджмент персоналу -- галузь, підгалузь -- кадрова політика організації Аннотация: Основні аспекти та функції управління організацією і сучасним бізнесом, новітні форми організації, таких як навчальна організація, нове робоче місце, віртуальна організація та ін. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
З78 Зозулёв, Александр Викторович. Маркетинг [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв, Н. С. Кубышина ; под ред. С. А. Солнцева. - К. : Знання ; М. : Рыбари, 2011. - 421 с. : табл., рис. - (Высшее образование ХХІ века). - Лит.: с. 414-421. - ISBN 978-966-346-852-5 : 77.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетинговая аналитика -- маркетингова аналітика -- рыночная стратегия предприятия -- ринкова стратегія підприємства -- маркетинговая товарная стратегия -- маркетингова товарна стратегія -- маркетинговая ценовая стратегия -- маркетингова цінова стратегія -- маркетинговая стратегия продвижения -- маркетингова стратегія просування -- маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування Аннотация: Теория и методология маркетинга, особенности маркетинговой стратегии предприятия, связь маркетинга с другими направлениями экономической науки. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Кубышина, Надежда Степановна; Солнцев, С. А. \ред.\ Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1) |
Б20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Управління збутовою політикою [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - К. : Центр учбов. л-ри, 2011. - 240 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239. - ISBN 978-611-01-0214-8 : 58.00 грн
Рубрики: Економіка підприємста--Збут--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетинговий менеджмент -- збутова політика -- сбытовая политика -- планування збуту -- планирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- мотивація -- мотивация -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетинговий контроль -- аудит -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціонування підприємства -- позиционирование предприятия -- діагностика процесу управління -- диагностика процесса управления -- ефективність управління збутом -- эффективность управлния сбытом Аннотация: Аспекти формування збутової політики на підприємстві. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Митрохіна, Юлія Павлівна Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Б35 Бебик, Валерій Михайлович. Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг [] / Валерій Бебик ; Міжрегіон. академ. упр. персоналом. - Київ : МАУП, 2001. - 216 с. : табл. - Л-ра: с. 212-213. - ISBN 966-608-106-7 : 10.00 грн
Рубрики: Політологія--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: політична влада -- політичні системи -- політичні технології -- інформаційна влада -- політичне лідерство -- виборчі технології -- політичний менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- реклама Аннотация: Основи проведення виборчих кампаній в умовах цивілізованого суспільства. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Хронюк, І. В.; Міжрегіональна академія управління персоналом Экземпляры всего: 3 ЧЗ (3) Свободны: ЧЗ (3) |
Є78 Єрмошенко, Микола Миколайович. Маркетинговий менеджмент. Marketing management [] : навч. посібник / М. М. Єрмошенко ; Нац. акад. управління. - К. : НАУ, 2001. - 204 с. : іл. - Л-ра: с. 203-204. - ISBN 966-95193-2-2 : 12.00 грн
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання Маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- стратегічне планування маркетингу -- стратегическое планирование маркетинга -- тактичне (оперативне ) планування маркетингу -- тактическое (оперативное) планирование маркетинга -- маркетингова діяльність підприємства -- маркетинговая деятельность предприятия -- організація маркетингу на підприємстві -- организация маркетинга на предприятии Аннотация: Викладено теоретичні, методологічні , методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Національна академія управління Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П24 Пелішенко, Валентин Павлович. Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. П. Пелішенко ; М-во освіти і науки України, Київ. екон. ін-т менеджменту. - К. : Центр навч. л-ри, 2003. - 199 с. : табл. - Бібліогр.: с. 198-199. - ISBN 966-8253-29-9 : 14.50 грн
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетинг -- управління маркетинговими дослідженнями -- управління маркетинговими дослідженнями -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- мотивація маркетингової діяльності -- мотивация маркетинговой деятельности -- управління маркетинговими комунікаціями -- управления маркетинговыми коммуникациями -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- контроль маркетингової діяльності -- контроль маркетинговой деятельности -- процес ціноутворення -- процесс ценообразования -- розподілення товарів -- распределение товаров -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации Аннотация: У посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Київський економічний інститут менеджменту Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Г94 Гуменник, Володимир Ілліч. Менеджмент організацій [] : навч. посібник / В. І. Гуменник, Ю. С. Копчак, О. С. Кондур. - К. : Знання, 2012. - 503, [1] с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Корот. термін. слов.: с. 400-451. - Тести: с. 452-503. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-731-3 : 95.00 грн
Рубрики: Мененджмент--Організації--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: життєвий цикл організації -- жизненный цикл организации -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- функції організації -- функции организации -- конкурентоспроможність організції -- конкурентоспособность организации -- соціальне управління -- социальное управление -- соціальне партнерство -- социальное партнерство -- фінансовий менеджмент -- финансовый менеджмент -- теорії ризику -- теории рисков -- антикризовий процес -- антикризисный процесс -- оргапнізаційні структури управління -- организационные структуры управления -- діагностика управління -- диагностика управления -- управління за результатами -- управление по результатам -- консалтингові процедури -- консалтинговые процедуры -- корпоративний менеджмент -- корпоративный менеджмент Аннотация: Менеджмент, його функції, принципи і методи управління; основи вироблення та ухвалення рішень в управлінні різними підсистемами організаціїї; методи керування виробничими процесами. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Копчак, Юрій Степанович; Кондур, Оксана Созонтівна Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) |
С77 Старостіна, Алла Олексіївна. Маркетинг [] : навч. посібник / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зазульов> // . - К. : Знання-Прес. - Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191 Рец. на
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: концепція маркетингу -- ринкові можливості -- маркетингова інформація -- типи ринків -- комплекс маркетингу -- ціноутворення -- просування товарів -- маркетинговий менеджмент -- міжнародний маркетинг Аннотация: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Черваньов, Дмитро Миколайович; Зазульов, Олександр Вікторович Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
М27 Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [] : монографія / [Н. В. Карпенко та ін.] ; за заг. ред. Н. В. Карпенко. - Київ : Центр учб. літ., 2019. - 251, [1] с. : рис., табл. - Авт. зазначено на 5-7 с. - Літ.: с. 238-250. - ISBN 978-617-673-464-2 : 175.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання Підприємства--Наукові видання фывфывфыв: капітал машинобудівних підприємств -- медицинські центри -- маркетинг персоналу -- конкуреноспроможність аграрних підприємств -- лобіювання -- маркетинг туристичного підприємства -- інтернет-маркетинг -- бечмаркінговий аналіз конкурентних переваг -- маркетинговий менеджмент -- маркетингове управління персоналом -- управління маркетинговими ризиками -- управління товарними потоками -- маркетингова освіта -- ринок освітніх послуг -- холістичний маркетинг Аннотация: Результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів і послуг. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Карпенко, Н. В.; Макарова, М. В.; Педченко, Н. С.; Перебийніс, В. І.; Карпенко, Н. В. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Шульга, Л. В. Система маркетингового менеджменту підприємства [] / Л. В. Шульга, І. О. Терещенко, В. Ю. Горілей> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2019. - N 18. - С. 63-67 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Менеджмент фывфывфыв: маркетинговий менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- маркетингові інструменти Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Терещенко, І. О.; Горілей, В. Ю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |