339.138(075)
П-18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: від теорії до практики [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад. / В. Н. Парсяк. - К. : Наукова думка, 2007. - 256 с. - Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252. - ISBN 978-966-00-0611-9 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
планування маркетингу -- планирование маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- моделі маркетингу -- модели маркетинга -- маркетингові програми -- маркетиговые программы -- маркетинг на предприятии -- маркетинг на підприємстві -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- дослідження ринку -- исследование рынка -- дослідження товару -- исследование товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- збут -- сбыт -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс
Аннотация: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)

658.8(075.8)
Б61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2010. - 332, [4] с. : граф., табл. - Глосарій: с. 323-329. - Л-ра: с. 330-332. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-657-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Мененджмент--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинговий менеджмента -- маркетинговый менеджмент -- процесс маркетингового менеджмента -- процес маркетингового менеджменту -- организация маркетингового менеджмента -- організація маркетингового менеджменту -- маркетинговые организационные структуры -- маркетингові організаційні структури -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинговое стратегическое планирование -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговые программы -- маркетингові програми -- тактичное планирование маркетинга -- тактичне планування маркетингу -- оперативное планирование маркетинга -- оперативне планування маркетингу -- контроль маркетинговой деятельности -- контроль маркетингової діяльності
Аннотация: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)

005.3(075.8)
А55


    Anderson , David R..
    An introduction to management science. Quantitative approaches to decision making [Текст] / D. R. Anderson, D. J. Sweeney, D. R. Anderson, T. A. Williams. - 7th ed. - Minneapolis ; New York ; Los Angeles : West publ. co., 1994. - XXII, 814, A-56, I-9 p. : ill. - Текст: англ. - App.: p. A-1-A-56. - Ind.: p. I-1-I-9. - ISBN 0-314-02479-4 : 50.00 грн
УДК
ББК 65.050.9я73
Рубрики: Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
наука менеджменту на практиці -- лінійне програмуваня: графічний метод -- формулювання, комп'ютерне рішення, тлумачення -- маркетингові програми -- фінансові програми -- програми управління виробництвом -- цілочисельне лінійне програмування -- мережеві моделі -- моделі інвентарю -- комп'ютерне моделювання -- аналіз рішень -- прогнозування -- динамічне програмування
Аннотация: Reflecting the latest developments in Microsoft Office Excel 2013, Anderson/Sweeney/Williams/Camm/Cochran/Fry/Ohlmann's AN INTRODUCTION TO MANAGEMENT SCIENCE: QUANTITATIVE APPROACHES TO DECISION MAKING, 14E equips readers with a sound conceptual understanding of the role that management science plays in the decision-making process. The trusted market leader for more than two decades, the book uses a proven problem-scenario approach to introduce each quantitative technique within an applications setting. All data sets, applications, and screen visuals reflect the details of Excel 2013 to effectively prepare you to work with the latest spreadsheet tools. Important Notice: Media content referenced within the product description or the product text may not be available in the ebook version.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Sweeney, Dennis J.; Anderson, David R.; Williams, Thomas A.
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)