Поліщук, Т. В. Перспективні напрямки розробки успішних брендів в Україні [] / Т. В. Поліщук> // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - N 7. - С. 129-137. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Економіка підприємств фывфывфыв: брендінг -- маркетингові технології Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
П88 Пурська, Ірина Степанівна. Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - К. : Знання, 2012. - 285, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-993-5 : 68.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: структура міжнародного маркетингу -- структура международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетинга -- міжнародні маркетингові дослідження -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- міжнародний маркетинговий комплекс -- международный маркетинговый комплекс -- продуктова політика -- продуктовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- управління міжнародним маркетингом -- управление международным маркетингом Аннотация: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Мальська, Марта Пилипівна; Занько, Юрій Степанович Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Двуліт, З. П. Контент-маркетинг як інструмент успішного функціонування вітчизняних компаній [] / З. П. Двуліт, С. І. Наумчук> // Економіка та держава. - 2018. - N 10. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підприємства--Інформаційний маркетинг--Україна фывфывфыв: маркетингові технології -- реклама Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Наумчук, С. І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Карачина, Н. П. Концепт територіального брендингу в контексті соціально-економічного розвитку сільських територій [] / Н. П. Карачина, Т. В. Вакар, І. О. Мороз> // Економіка та держава. - 2019. - N 4. - С. 25-32. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Сільські місцевості--Соціально-економічний розвиток--Україна фывфывфыв: маркетингові технології -- сільський розвиток -- брединг територій -- брендові товари Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Вакар, Т. В.; Мороз, І. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Р64 Розвиток сільського жіночого підприємництва: практичний посібник [] / [Т. О. Зінчук та ін.] ; за ред. Н. М. Куцмус ; Житомир. нац. агроеколог. ун-т, Гром. орг. "Наукові горизонти". - Київ : Центр учб. літ., 2020. - 158 с. : іл., рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-611-01-1684-8 : 140.00 грн
Рубрики: Підприємництво--Жінки--Україна--Навчальні видання фывфывфыв: цілевстановлення -- бізнес-планування -- жіноче підприємництво -- оптимізація землекористування -- маркетингові технології -- форсайт сільської жіночої ініціативи -- жіночі підприємницькі ініціативи -- адміністрування жіночого підприємництва -- екологізація сільського підприємництва -- міжнародне жіноче підприємництво Аннотация: Питання бізнес-планування та розвитку підприємницької діяльності, застосування маркетингових та інформаційно-комунікаційних тенологій у бізнесі з урахуванням особливостей інституційно-правового середовища. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Зінчук, Тетяна Олексіївна; Ковальчук, Олександр Дмитрович; Мороз, Юлія Юзефівна; Цаль-Цалко, Юзеф Сигізмундович; Куцмус, Наталія Миколаївна \ред.\; Житомирський національний агроекологічний університет; Громадська організація "Наукові горизонти" Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Серпухов, Максим. Маркетингові технології як інструмент вітчизняних підприємств [] / М. Серпухов, А. Нестеренко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 63-69 : рис. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Підприємства--Промисловий маркетинг--Україна фывфывфыв: маркетингові технології -- IT - підприємства України -- Івен-маркетинг -- Інтернет-маркет -- вірусний маркетинг Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Нестеренко, Аліна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |