Завірюха, А. О. Ігрова модель рівноваги Штакельберга за умови лідерської позиції виробника та послідовної позиції дилера [] / А. О. Завірюха> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 6. - С. 187-190. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: маркетинг відносин Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Пироженко, Н. Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом [] / Н. Пироженко> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 18-19 Рубрики: Відносини--Маркетинг--Україна фывфывфыв: бренд -- бренд -- споживач -- потребитель -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Бегларашвили, О. Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий [] / О. Бегларашвили> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 24-28. - Лит. в конце ст. Рубрики: Підприємства--Маркетинг фывфывфыв: партнерські відносини -- партнерские отношения -- сутність маркетингу -- сущность маркетинга -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Гурджиян, К. Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней [] / К. Гурджиян> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 32-36. - Лит. в конце ст. Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна фывфывфыв: маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- комунікація із споживачем -- коммуникация с потребителем -- двосторонній зв'язок -- двусторонняя связь Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Тодорова, О. Сторителлинг как инновационный PR-инструмент [] / О. Тодорова> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 38-45. - Лит. в конце ст. Рубрики: Аналітичні дослідження--Україна Маркетинг--Україна фывфывфыв: маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- програми лояльності -- программы лояльности -- відносини "підприємство - споживач" -- отшошения "предприятие - потребитель" Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Бовш, Людмила. Інноваційні маркетингові технології готельних підприємств [] / Л. Бовш> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 61-72. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Маркетинг--Україна Інновації--Україна фывфывфыв: готельне підприємство -- маркетинг вражень -- маркетинг відносин -- нейромаркетинг -- DEA-аналіз Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
М27 Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення [] : навч. посіб. у схемах і табл. / С. В. Смерічевська та ін. ; за ред. С. В. Смерічевської. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 546, [6] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 516-528. - Ім. покажч.: с. 529-546. - ISBN 978-617-574-085-9 : 300.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Прийняття рішень теорія--Стратегії--Навчальні видання для вищої школи Логістика--Поставки--Управління--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: етапи розвитку маркетингу -- маркетинг відносин -- стратегічний маркетинг -- альтернативи маркетингових стратегій -- еволюція логістики -- функціональні області логістики -- стратегічна спрямованість логістики -- логістичні системи -- управління ланцюгами поставок -- логістичне обслуговування -- ризики поставок Аннотация: Процеси інтеграції маркетингу та логістики в умовах розвинених ринкових відносин, забезпечення ефективної взаємодії двох управлінських концепцій. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Смерічевська, С. В.; Жаболенко, М. В.; Чернишева, С. В.; Смерічевська, С. В. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |