М21 Мальська, Марта Пилипівна. Туристичний бізнес: теорія та практика [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / М. П. Мальська, В. В. Худо ; М-во освіти і науки України, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - 2-ге вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 364, [4] с. : рис., табл. - Дод.: с. 271-360. - Л-ра: с. 361-365. - ISBN 978-611-01-0287-2 : 72.00 грн, 156.80 грн
Рубрики: Туристична індустрія--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: історія розвитку туризму -- история развития туризма -- туризмологічні концепції -- туризмологические концепции -- види туризму -- виды туризма -- форми туризму -- формы туризма -- туристичні ресурси -- туристические ресурсы -- туристическая индустрия -- безпека туристичної подорожі -- безопасность туристического путешествия -- менеджмент у туризмі -- менеджмент в туризме -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- інформаційне забезпечення -- информационное обеспечение -- інвестиційна діяльність (туризм) -- инвестиционная деятельность (туризм) -- міжнародна співпраця (туризм) -- международное сотрудничество (туризм) -- туризм Аннотация: Розглянуто концептуальні підходи до туристичного бізнесу, менеджменту та маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Худо, Володимир Володимирович; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівський національний університет імені Івана Франка Экземпляры всего: 3 ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1) |
М27 Маркетинг у галузях і сферах діяльності [] : навч. посібник / [І. Буднікевич та ін. ; за ред. Буднікевича І. М.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 535, [1] с. : табл., рис. - Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 529-535. - ISBN 978-617-673-192-4 : 103.00 грн
Рубрики: Маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: торговельний маркетинг -- торговый маркетинг -- маркетинг народних ремесел -- маркетинг народных ремесел -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг индустрии гостеприимства -- муніципальний маркетинг -- муниципальный маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- маркетинг Аннотация: У навчальному посібнику представлено теоретичний та практичний матеріал стосовно особливостей використання методів та інструментів маркетингу в окремих галузях, сферах діяльності: торгівлі ,туризмі, індустрії гостинності, банківській сфері, народних художніх промислах, муніципальному управлінні. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Буднікевич, І.; Баранник, О.; Кифак, О.; Нємцева, І.; Буднікевич, І. М. \ред.\ Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |