Буднікевич, І. М.
    Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів [] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіон. екон. - 2016. - N 3. - С. 76-85. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1562-0905
Рубрики: Регіональна економіка--Україна
   Інвестиційна політика--Україна

   Маркетинг--Україна

фывфывфыв:
маркетинг територій -- маркетинг территорий -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- привабливість територій -- привлекательность территорий

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Гавриш, І. І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)




    Костинець, В. В.
    Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 12. - С. 199-205. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Туризм--Україна
   Території--Маркетинг--Україна

фывфывфыв:
маркетинг територій -- маркетинг территорий -- туристичний регіон -- туристический регион -- альтернативна стратегія -- альтернативная стратегия -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- брендинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Костинець, Ю. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)