M34 Marketing [Текст] / Eric N. Berkowitz [et al.]. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - 736 p. : il., graphs, tab. - (The Irwin Series in Marketing). - Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ISBN 0-256-18968-4 : 030.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" РУБ 339.138 Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- реклама -- економіка -- экономика -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- промоушн -- маркетинг-план Аннотация: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Berkowitz, Eric N.; Kerin, Roger A.; Hartley, Steven W.; Rudelius, William Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
L52 Lehmann, Donald R.. Analysis for Marketing Planning [Текст] / Donald R. Lehmann, Russell S. Winer. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - XI, 219 p. - (The Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. I-1-I-8. - ISBN 0-256-21442-5 : 008.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--США--Практичні посібники фывфывфыв: економіка -- экономика -- планування -- планирование -- маркетинг-план Аннотация: This book focuses on the analysis needed for marketing decisions. It is structured around the basic planning document, the marketing plan. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Winer, Russell S. Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
М13 McDonald, William J.. Direct Marketing [Текст] : an Integrated Approach / William J. McDonald. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1998. - XVIII, 532 p. : ill. + 4 эл. гиб. диск. - (Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Ind.: p. 521-532. - ISBN 0-256-19783-0 (alk. paper) : 017.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Перевод заглавия: Прямий маркетинг
Рубрики: Безпосередній маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: економіка -- экономика -- маркетинг -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- маркетинг-план -- телевезійний маркетинг -- телевизионный маркетинг Аннотация: This book is designed to assist you in understanding and organizing the process of management decision making and activities required to plan and implement direct marketing programs. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
М12 McCarthy, Edmund Jerome. Basic Marketing [Текст] : a Global-Managerial Approach / Edmund Jerome McCarthy, William D. Perreault. - 12th ed. - Chicago [etc.] : Irwin, 1996. - [894] p. pag. var. : ill. - (The Irwin Series in Marketing). - ISBN 0-256-13990-3 : 015.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання фывфывфыв: економіка -- экономика -- планування -- планирование -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- ринки -- рынки -- промоушн -- реклама -- маркетинг-план -- фірми -- фирмы -- компанії -- компании Аннотация: [The fundamentals of marketing]. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Perreault, William D. Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
S16 Sales Force Management [Текст] / Gilbert A. Churchill [et al.]. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2000. - XXIV, 727 p. : ill. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Ind.: p. 713-727. - ISBN 0-07-027555-6 : 045.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Торгівля--Менеджмент--Навчальні видання фывфывфыв: економіка -- экономика -- менеджмент -- управління збутом -- управление сбытом -- маркетинг-план -- торгові агенти -- торговые агенты -- торговий менеджмент -- торговый менеджмент Аннотация: But it would also do little to help students understand how a sales manager might perform his or her job most effectively. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Churchill, Gilbert; Ford, Neil; Walker, Orville; Johnston, Mark; Tanner, John Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
S33 Schilling, Melissa A.. Strategic management of technological innovation [Текст] / Melissa A. Schilling. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2005. - XI, 289 p. : ill. - Ind.: p. 279-289. - ISBN 0-07-294298-3 (alk. paper) : 70.00 грн Перевод заглавия: Менеджмент технологічних інновацій
Рубрики: Інновації--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Інноваційний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: инновации -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- технологічні інновації -- технологические инновации -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- маркетинг-план -- авторське право -- авторское право -- нові товари -- новые товары Аннотация: The subject of innovation management is approached here as a strategic process. The outline of the book is designed to mirror the strategic management process used in most strategy textbooks, progressing from assessing the competitive dynamics of the situation, to strategy formulation, and then to strategy impementation. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Б59 Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування [] : навч.-метод. посібник / С. Ф. Покропивний та ін. ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2001. - 158 с. : табл. - Л-ра: с. 158. - ISBN 966-574-260-4 : 14.64 грн
Рубрики: Бізнес-плани--Розробка--Навчальні видання для самоосвіти фывфывфыв: ринок -- рынок -- маркетинг-план -- виробничий план -- производственный план -- організаційний план -- организационный план -- ризики -- риски -- финансовый план -- фінансовий план Аннотация: Практичні рекомендації розробки бізнес-плану. Розробка та обгрунтування бізнес-плану спирається на міжнародні стандарти. У посібнику наявні тести, контрольні запитання, допоміжні таблиці. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Покропивний, Сергій Федорович; Соболь, Сергій Миколайович; Швиданенко, Генефа Олександрівна; Шапринська, Лада Михайлівна; Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |