159.928
П 37


    Платонов, Константин Константинович.
    Проблемы способностей [] : [монография] / К. К. Платонов ; Акад. наук СССР, Ин-т философии. - М. : Наука, 1972. - 312 с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 1.47 р.
УДК
ББК 88.372.4
Рубрики: Здібності--Психологія--Наукові видання
   
фывфывфыв:
история учения о способностях -- історія вчення проздібності -- способности и личность -- здібності та особистість -- структура личности -- структура особистості -- способности и потребности -- здібності та потреби -- способности и сознание -- здібності та свідомість -- способности и деятельность -- здібності та діяльність -- динамика способностей -- динаміка здібностей -- гиперспособности -- гіперздібності -- научные способности -- наукові здібності -- математические способности -- математичні здібності -- организаторские способности -- організаторські здібності -- педегогические способности -- педагогічні здібності -- психологический профессиональный отбор -- психологічний професійний відбір -- профессиональная пригодность -- професійна придатність -- тестирование -- тестування -- профессиография -- професіографія -- профессиональное просвещение -- професійна освіта -- профессиональная адаптация -- професійна адаптація -- способности и умения -- здібності та вміння -- элементарные способности -- елементарні здібності -- психосоматические тренировки -- психосоматичні тренування -- роль коллектива -- роль колективу -- психологическая подготовка -- психологічна підготовка -- личностный подход -- особистістний підхід
Аннотация: Книга посвящена проблемам, актуальность которых объясняется как потребностью в теоретической разработке, так и запросами практики профотбора, определения профессиональной пригодности и профессиональной ориентации учащихся.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Академия наук СССР; Институт психологии
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)

510*M
С30


    Семенець, Сергій Петрович.
    Методологія і теорія розвивального навчання математики [] : [монографія] / С. П. Семенець. - Житомир : Євенок О. О., 2015. - 235, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 200-235. - ISBN 978-617-7265-36-7 : 60.00 грн
УДК
ББК 22.1
Рубрики: Математика--Розвивальне навчання--Наукові видання
   
фывфывфыв:
місцеві видання -- местные издания -- математичні здібності -- математические способности -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- концептуально-парадигмальне мислення -- концептуально-парадигмальное мышление
Аннотация: У монографії розкрито теоретико-методологічні засади, обгрунтовано теорію розвивального навчання математики, що включає психологію математичних здібностей, концепцію моделі навчально-математичної діяльності і теорію задач; зміст і структуру рефлексії процесу учіння математики; вчення про суб'єкт учіння та стилі навчання; дидактичну модельорганізації навчально-методичної діяльності, професійно-особистісні якості вчителя.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Наукове життя краю 11
Экземпляры всего: 2
КР (1), ФОНД (1)
Свободны: КР (1), ФОНД (1)