> Шифр: frvv/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Печериця, Ю. В. Ефективність аналізу зовнішнього середовища в ринкових економічних процесах / Ю. В. Печериця. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст. Мержа, Н. В. Аналіз сучасної структури джерел фінансування акціонерних товариств на сучасному етапі розвитку економіки України / Н. В. Мержа. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст. Пташенко, Л. О. Еконмічна природа й особливості виникення корпоративних інтересів / Л. О. Пташенко. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст. Шарманська, С. О. Стимулююча функція прибутку: теоретичні і практичні проблеми її реалізації / С. О. Шарманська. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст. Предборський, В. А. Корупція як системне явище в механізмі тіньового розвитку соціально- економічних просесів / В. А. Предборський. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст. Кривенко, М. Л. Конкурентні переваги у діяльності підрозділу транснаціональної корпорації на внутрішньому ринку / М. Л. Кривенко. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст. Юхименко, П. І. Ресурсно орієнтований підхід у теорії фірм / П. І. Юхименко. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст. Новак, В. О. Інформатизація як конкурентна перевага підприємтсва / В. О. Новак, Ю. Г. Симоненко, М. Г. Луцький. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Дубовик, Т. В. Медіапланування як складова рекламної діяльності в роздрібному торговельному підприємстві / Т. В. Дубовик. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст. Мащенко, О. М. Прогнозування конкурентноспроможності й економічного ризику реалізації інвестиційного проекту / О. М. Мащенко, О. І. Федякін, О. М. Савонік. - С.44-49. - Бібліогр. в кінці ст. Слатвінський, М. А. Методичні засади розрахунку вартості інноваційного проекту методом реальних опціонів / М. А. Слатвінський. - С.50-54. - Бібліогр. в кінці ст. Шубалий, О. М. Тенденції та закономірності розвитку інноваційної діяльності у харчової промисловості України / О. М. Шубалий, К. В. Білецька. - С.55-61. - Бібліогр. в кінці ст. Калапа, Т. В. Абсорбції інновацій як иключовий фактор міжнаодної конкурентоспроможності підприємств / Т. В. Калапа. - С.61-65. - Бібліогр. в кінці ст. Дука, А. П. Управління витратами за угодами фінансового лізингу в інвестиційній діяльності орендаря / А. П. Дука, Г. В. Мисака. - С.65-70. - Бібліогр. в кінці ст. Єфімова, О. В. Системний підхід- основа управління діяльністю підприємств / О. В. Єфімова. - С.71-76. - Бібліогр. в кінці ст. Кисельова, О. М. Фактори, які впливають на розвиток страхового ринку України / О. М. Кисельова. - С.76-80. - Бібліогр. в кінці ст. Бондарчук, Т. Г. Місцеве самоврядування та його фінансове забезпечення в умовах адміністративно- територіальної реформи / Т. Г. Бондарчук. - С.80-84. - Бібліогр. в кінці ст. Самойловський, А. Л. Ефективність страхових операцій: імітаційне моделювання гармонічної системи прибуткової та стійкої страхової індустрії / А. Л. Самойловський. - С.85-92. - Бібліогр. в кінці ст. Лобань, О. В. Класифікація методів та моделей логістичних систем / О. В. Лобань. - С.92-95. - Бібліогр. в кінці ст. Мілай, А. О. Кредитний ризик та його хеджування за допомогою деривативів / А. О. Мілай. - С.95-100. - Бібліогр. в кінці ст. Зінухов, С. В. Аналіз сучасного стану вогнетривної промисловості України / С. В. Зінухов. - С.100-103. - Бібліогр. в кінці ст. Кошеленко, В. В. Оцінка місця вугільної галузі в енергетичній стратегії України та проблеми її розвитку / В. В. Кошеленко. - С.103-106. - Бібліогр. в кінці ст. Сіднєва, Ж. К. Проблеми розвитку підприємств нафтопереробної промисловості в сучасних умовах / Ж. К. Сіднєва. - С.107-111. - Бібліогр. в кінці ст. Богомаз, Н. В. Китайські виклики світової економіці / Н. В. Богомаз. - С.112-116. - Бібліогр. в кінці ст. Панухник, О. В. Регіональні властивості економіки України: їх системне дослідження як передумова виявлення ефективності внутрішніх резервів / О. В. Панухник. - С.116-121. - Бібліогр. в кінці ст. Монастирський, Г. Л. Розвиток та підтримка підприємництва в системі муніципального управління / Г. Л. Монастирський. - С.121-126. - Бібліогр. в кінці ст. Кремпова, Н. Л. Бюджетні права Автономної Республіки Крим та їх вплив на формування бюджету регіону / Н. Л. Кремпова. - С.126-131. - Бібліогр. в кінці ст. Ільїч, Л. М. Багаторівнева система регулювання відтворення трудового потенціалу / Л. М. Ільїч. - С.132-138. - Бібліогр. в кінці ст. Ушенко, Н. В. Категорія " людський капітал " у концепції людського розвитку / Н. В. Ушенко. - С.138-142. - Бібліогр. в кінці ст. Швиданенко, О. А. Внутрішня природа та сучасна конфігурація глобального ринку / О. А. Швиданенко. - С.143-149. - Бібліогр. в кінці ст. Юсуфова, А. А. Оцінка ефективності стратегічного ситуаційного управління / А. А. Юсуфова. - С.150-155. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Дубовик, Т. В. Медіапланування як складова рекламної діяльності в роздрібному торговельному підприємстві [] / Т. В. Дубовик> // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2007. - N 2. - С. 40-44. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інноваційно- інвестиційна політика Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
О-64 Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії [] : метод. посібник / [Т. А. Марочко та ін.] ; ПБО "Кожній дитині" в Україні, Держ. ін-т розв. сім'ї та молоді. - К. : Фенікс, 2007. - 107 с. : іл. - Бібліогр. в кінці глав. - Термінол. слов.: с. 84-107. - ISBN 978-966-651-548 : 6.00 грн
Рубрики: Реклама--Практичні посібники фывфывфыв: рекламна кампанія -- рекламная кампания -- соціальна реклама -- социальная реклама -- соціальні комунікації -- социальные коммуникации -- психологія реклами -- психология рекламы -- рекламне повідомлення -- рекламное сообщение -- медіапланування -- медиапланирование -- моніторинг реклами -- мониторинг рекламы Аннотация: Методичний посібник містить рекомендації щодо психологічних особливостей створення, розповсюдження соціальних рекламних матеріалів та оцінки їх ефективності, розглядає аспекти медіапланування. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Марочко, Т. А.; Ромат, Є. В.; Стрелковська, А. Л.; Хімченко, Т. В.; Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні; Державний інститут розвитку сім'ї та молоді Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
В57 Владимирська, Ганна Овсіївна. Реклама [] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2006. - 334 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 38.50 грн, 24.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: паблік рилейшнз -- рекламна кампанія -- медіапланування -- споживачева поведінка -- агресивний маркетинг -- діячі світової реклами -- рекламні агентства -- піар -- брендінг -- телевізійна реклама -- реклама на транспорті -- зовнішня реклама -- поліграфічна реклама -- реклама в Інтернеті -- дизайн -- рекламні акції -- творчі методики рекламістів -- рекламні технології Аннотация: Організація реклами в координатах маркетингу, в координатах менеджменту та в координатах креативу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Владимирський, Петро Олександрович Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
М50 Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу [] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; під заг. ред. М. М. Поплавського, О. О. Гаца ; Нац. акад. наук України, Рада по вивч. продуктивних сил України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К. : Кондор, 2008. - 460 с. : рис., табл. - Дод.: с. 426-447. - Л-ра: с. 448-758. - ISBN 978-966-351-172-6 : 76.00 грн, 72.00 грн, 73.00 грн, 82.00 грн
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: готельні послуги -- гостиничные услуги -- операційний менеджмент -- операционный менеджмент -- інформаційні технології -- информационные технологии -- антикризовий менеджмент -- антикризисный менеджмент -- реорганізація готелів -- реорганизация отелей -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- маркетинг готельного бізнесу -- маркетинг отельного бизнеса -- менеджмент фінансової діяльності -- менеджмент финансовой деятельности -- безпека готелів -- безопасность отелей -- корпоративний менеджмент -- корпоративный менеджмент -- інновації -- инновации -- інвестиційні стратегії -- инвестиционные стратегии -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- товарно-матеріальні запаси -- товарно-материальные запасы -- ресторанний сервіс -- ресторанный сервис -- готельний бізнес -- гостиничный бизнес -- управлінський контроль -- управленческий контроль -- менеджмент персоналу -- менеджмент персонала -- набір персоналу -- добір персоналу -- набор персонала -- подбор персонала -- адаптація персоналу -- адаптация персонала -- навчання персоналу -- обучение персонала -- безпека праці -- безопасность труда -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- сфера послуг -- сфера услуг -- управління готелем -- управление отелем -- інтернет-бронювання. -- интернет-бронирование -- антикризове управління -- антикризисное управление -- готельно-ресторанний бізнес -- гостинично-ресторанный бизнес -- проектний менеджмент -- проектный менеджмент -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- стратегічний менеджер -- стратегический менеджер -- стратегічне планування -- стратегическое управление -- реклама готельної справи -- реклама гостиничного дела -- медіапланування -- медиапланирование -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- фінансове планування -- финансовое планирование -- фінансові потоки -- финансовые потоки -- безпека туристів -- безопасность туристов -- пожежна безпека -- пожарная безопасность -- охорона праці -- охрана труда -- корпоративне управління -- корпоративное управление -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- інноваційний процес -- инновационный процесс -- інвестиційний менеджмент -- инвестиционный менеджмент -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інвестиції -- инвестиции -- капітальні вкладення -- капиталовложения -- інвестиційні проекти -- инвестиционные проекты -- матеріально-технічне постачання -- материально-техническое снабжение -- складське господарство -- складское хозяйство -- кейтеринг -- безпека продуктів харчування -- безопасность продуктов питания Аннотация: Сучасна теорія менеджменту готельного і ресторанного бізнесу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Мунін, Г. Б.; Карягін, Ю. О.; Роглєв, Х. Й.; Руденко, С. І.; Поплавський, М. М. \ред.\; Гац, О. О. \ред.\; Національна академія наук України; Рада по вивченню продуктивних сил України; Київський наіональний університет культури і мистецтв Экземпляры всего: 5 ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2) |
Б83 Бородкіна, Наталія Олександрівна. Реклама та рекламна діяльність [] : [навч.-метод. посібник] / Н. О. Бородкіна, О. Л. Фіщук. - Житомир : ЖДТУ, 2007. - 210 с. : граф. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 189-210. - 026.80 грн, 15.00 грн
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Виставково-ярмаркова діяльність--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: місцеві видання -- местные издания -- види реклами -- виды рекламы -- рекламний ринок -- рекламный рынок -- рекламні агенції -- рекламные агенства -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- медіапланування -- медиапланирование -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- рекламна кампанія -- рекламная кампания -- рекламна діяльність Аннотация: Теоретичні аспекти рекламної діяльності, етапи розвитку реклами, планування, маркетингові комунікації, рекламний менеджмент. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Фіщук, Олександр Леонідович Экземпляры всего: 2 КР (1), ВВ (1) Свободны: КР (1), ВВ (1) |
В57 Владимирська, Ганна Овсіївна. Реклама [] : навч. посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 334 с. : рис. - Літ.: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 62.00 грн, 30.00 грн, 70.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: рекламна кампанія -- агресивний маркетинг -- рекламне агенство -- українські бренди -- телевізійна реклама -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології -- медіапланування Аннотация: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостреної конкуренції. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Владимирський, Петро Олександрович Экземпляры всего: 3 ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1) |