659.1(075.8) Б 76
Божкова, Вікторія Вікторівна. Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 200, [10] с. : табл., фото. - Л-ра: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 36.00 грнББК 65.42-80я73 Рубрики: Реклама--Навчальні видання фывфывфыв: еволюція реклами -- эволюция рекламы -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- класифікація реклами -- классификация рекламы -- медіа-реклама -- медиа-реклама -- стимулювання сбуту -- стимулирование сбыта -- характеристика реклами -- характеристика рекуламы -- організація реклами -- организация рекламы -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- оцінка синергетичного ефекту -- оценка синергетического эффекта -- виробник реклами -- производитель рекламы -- засоби реклами -- средства рекламы -- бізнес-реклама -- бизнес-реклама -- бренд -- стимулювання збуту -- стимурирование сбыта -- купонаж -- паблік рилейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- закон України "Про рекламу" Аннотация: Використання комунікаційних інструментів в Україні, їх планування і застосування.
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Мельник, Юлія Миколаївна
Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
|