339.9(075.8)
Л 61


   Липов, Володимир Валентинович

    Міжнародна економіка: світова економіка та міжнародні економічні відносини [Текстььь] : навч.-практичний посібник / Липов В. В. - К. : Професіонал, 2008.
   Модуль 1 : Світова система господарювання. - 368 с. : табл. - Л-ра: с. 344-345. - Дод.: с. 346-367. - ISBN 978-966-370-100-4 : 073.00 грн
УДК
ББК 65.58я73
Рубрики: Світова економіка--Навчальні видання для вищої школи
   Міжнародна економіка--Навчальні видання для вищої школи

   Міжнародні економічні відносини--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- світове господарство -- мировое хозяйство -- міжнародна економічна діяльність -- международная экономическая деятельность -- міжнародне економічне середовище -- международная экономическая среда -- міжнародна економічна інтеграція -- международная экономическя интеграция
Аннотация: Систематизовано основні поняття міжнародної економіки, світової економіки, міжнародних економічних відносин на засадах модульного підходу до викладання.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)

658.8
Н76


    Новошинська, Любов Василівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / Л. В. Новошинська ; Мін-во освіти і науки України, Одеський держ. екон. ун-т. - К. : Центр навч. літ-ри, 2004. - 176 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 171-174. - ISBN 966-8365-39-9 : 23.20 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
міжнародне економічне середовище -- международная экономическая среда -- міжнародна інвестиційна діяльність -- международная инвестиционная деятельность -- міжнародні маркетингові ризики -- международные маркетинговые риски -- міжнародне маркетингове планування -- международное маркетинговое планирование -- міжнародна товарна політика -- международная товарная политика -- маркетингова стратегія товару -- маркетинговая стратегия товара
Аннотация: Оцінка доцільності виходу, правила присутності та утримання позицій фірмами на сучасному міжнародному ринку, особливості міжнародного маркетингового планування на корпоративному рівні, міжнародні маркетингові стратегії фірми та товару в конкурентному середовищі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Одеський державний економічний університет
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)