Ц58 Циганкова, Тетяна Михайлівна. Управління міжнародним маркетингом [] : навч. посібник / Т. М. Циганкова ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2001. - 132 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 966-574-236-1 : 16.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Управління--Навчальні видання фывфывфыв: управління маркетингом -- управление маркетингом -- операціі міжнародного маркетингу -- операции международного маркетингу -- компетентність -- компетентность -- стандартні вимоги до менеджера -- стандартные требования к менеджеру -- обов'язки менеджера -- обязанности менеджера -- міжнародна діяльность -- международная деятельность -- система маркетингової інформації -- система маркетинговой информации -- міжнародна маркетингова стратегія -- международная маркетинговая стратегия -- міжнародне маркетингове планування -- международное маркетинговое планирование -- організація і контроль -- организация и контроль Аннотация: Систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародною маркетинговою діяльністю. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет Экземпляры всего: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
Н76 Новошинська, Любов Василівна. Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / Л. В. Новошинська ; Мін-во освіти і науки України, Одеський держ. екон. ун-т. - К. : Центр навч. літ-ри, 2004. - 176 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 171-174. - ISBN 966-8365-39-9 : 23.20 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: міжнародне економічне середовище -- международная экономическая среда -- міжнародна інвестиційна діяльність -- международная инвестиционная деятельность -- міжнародні маркетингові ризики -- международные маркетинговые риски -- міжнародне маркетингове планування -- международное маркетинговое планирование -- міжнародна товарна політика -- международная товарная политика -- маркетингова стратегія товару -- маркетинговая стратегия товара Аннотация: Оцінка доцільності виходу, правила присутності та утримання позицій фірмами на сучасному міжнародному ринку, особливості міжнародного маркетингового планування на корпоративному рівні, міжнародні маркетингові стратегії фірми та товару в конкурентному середовищі. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Одеський державний економічний університет Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |