В53 Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки [Текстььь] = Journal zhytomyr state technological university : наук. журн. / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т ; редкол.: П. П. Мельничук (голов. ред.) [та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 1994 - . - ISSN 1728-4236. Вип. 3 (73). - 2015. - 207, [1] с. : рис., табл. - Л-ра в кінці ст. - 74.00 грн
Рубрики: Економічні науки--Житомир, місто--Наукові видання фывфывфыв: сталий розвиток -- устойчивое развитие -- облікова інформація -- учетная информация -- управління прибутком -- управление прибылью -- мережевий бізнес -- сетевой бизнес -- лізингові відносини -- лизинговые отношения -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- наукометричні системи -- наукометрические системы -- еколого-економічний аналіз -- эколого-экономический анализ -- финансовий моніторинг -- фінансова криза -- финансовый кризис -- фіскальна політика -- фискальная политика -- місцеві видання -- местные издания Аннотация: Статті науковців вищих навчальних закладів України та Житомира, в т. ч. Житомирського державного технологічного університету з питань бухгалтерського оліку; економіки, організації і управління підприємством; світового господарства і міжнародних економічних відносин; фінансів і статистики. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Мельничук, П. П. \ред.\; Олійник, О. В. \ред.\; Легенчук, С. Ф. \ред.\; Андрушків, Б. М. \ред.\; Наукове життя краю 11; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; \про нього\ Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
З-59 Зиглар, Зиг. Сетевой маркетинг для "чайников" [] = Network Marketing for dummies / Зиг Зиглар и Джон П. Хейз ; [под ред. Н. М. Макаровой ; пер. с англ. Б. Л. Глушака]. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Диалектика Вильямс, 2006. - 396, [4] с. : рис. - Слов. терминов: с. 387-393. - Предм. указ.: с. 395-396. - ISBN 5-8459-0675-Х : 15.00 грн
Рубрики: Мережний маркетинг--Популярні видання фывфывфыв: контракт -- менеджмент сетевого маркетинга -- менеджмент мережевого маркетингу -- сетевой бизнес -- мережевий бізнес -- менеджмент компаний -- менеджмент компаній -- привлечение клиентов -- приваблювання клієнтів -- дистрибьюторы -- дистриб'ютори Аннотация: Во всем мире сетевой маркетинг помогает людям достичь финансового благополучия. Книга расскажет, какие шаги нужно предпринять, чтобы реализовать себя в сетевом бизнесе, повысить свой доход, привлечь дистрибьюторов и добиться заслуженного успеха. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Хейз, Джон; Макарова, Н. М. \ред.\; Глушак, Б. Л. \пер.\ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |