Г 80 Грехов, Андрій Михайлович. Електронний бізнес (е-комерція) [] : навч. посібник / А. М. Грехов. - К. : Кондор, 2008. - 302 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с.243-300. - ISBN 978-966-351-078-1 : 048.00 грн, 55.00 грн
Рубрики: Електронний бізнес--Навчальні видання фывфывфыв: бізнес-моделі -- бизнес- модели -- структура інтернет -- структура интернет -- мережі інтернет -- сети интернет -- види електронного бізнесу -- виды электронного бизнеса -- інформаційний бізнес -- информационный бизнес -- фінансові послуги -- финансовые услуги -- платіжні системи -- платежные системы -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- інтернет-реклама -- интернет-реклама -- інтернет-логістика -- интернет-логистика -- інформаційна безпека -- информационная безопасность Аннотация: Організація бізнесу в інтернет-платіжним системам, маркетингу, рекламі, безпеці інформації. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Б 77 Бойчук, Інна Володимирівна. Інтернет в маркетингу [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, О. М. Музика ; М-во освіти і науки України, Львівська комерційна академія. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 508, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 457-465. - ISBN 978-611-01-0099-1 : 81.00 грн
Рубрики: Інтернет- маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: бізнес-практика -- бизнес-практика -- интернет-услуги -- інтернет-послуги -- ресурси Інтернету -- ресурсы Интернет -- мережі Інтернет -- сети Интернет -- етапи розвитку Інтернету -- этапы развития Интернета -- веб-сервери -- середовище Інтернет -- среда Интернет -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегмент споживачів -- сегмент потребителей -- оцінка економічної ефективності -- оценка экономической эффективности -- банерна реклама -- банерная реклама -- електронна пошта -- электронная почта -- інструменти комунікаційних кампаній -- инструменты коммуникационных компаний Аннотация: Сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Музика, Ольга Михайлівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівська комерційна академія Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
К44 Киселев, Юрий Николаевич. Электронная коммерция: практическое руководство [] / Ю. Н. Киселев ; [ред. Ю. Н. Артеменко]. - М. ; СПб. ; Киев : DiaSoft, 2001. - 224 с. : рис., табл. - Прил.: с. 184-193. - Слов. терминов: с. 194-207. - Предм. указ.: с. 208-214. - ISBN 5-93772-011-3 : 10.45 грн
Рубрики: Електронна торгівля--Комерційна діяльність--Наукові видання фывфывфыв: сети Интернет -- мережі Інтернет -- размещение сайта -- розміщення сайту -- регистрация сайта -- реєстрація сайту -- прием платежей -- прийом платежів -- регистрация предприятия -- реєстрація підприємства -- Интернет-проект -- Інтернет-проект -- реклама продуктов -- реклама продуктів -- банерная реклама -- банерна реклама -- рекламные сообщения -- рекламні повідомлення -- методы непрямой рекламы -- методи непрямої реклами -- прокси-серверы -- проксі-сервери -- файлы Cookie -- файли Cookie -- анонимность электронной почты -- анонимність електронної пошти -- анонимный банкинг -- анонімний банкінг -- Интернет-право -- Інтернет-право Аннотация: Электронная коммерция и информация, касающая минимизации налогов при веденнии бизнеса в Интернет и регистрации предприятий в офшорных зонах. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Артеменко, Ю. Н. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |