Білик, Олена. Мобільні застосунки — складова ефективності та дієвості сучасних бібліотек [] / О. Білик> // Бібл. планета. - 2020. - N 3. - С. 16-19. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Бібліотечна справа--Інформаційно-комунікаційні технології фывфывфыв: мобільні застосунки Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БГ (1) Свободны: БГ (1) |
Бондаренко, Вікторія Іванівна. Реалізація концепції "повсюдного навчання u-learning" за допомогою мобільних технологій [] / В. І. Бондаренко> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2020. - N 1. - С. 136-143. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформаційно-комунікаційні технології--Самоосвіта фывфывфыв: мобільні застосунки -- інноваційні мобільні технології -- інтернет -- суспільство знань -- самоосвіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БГ (1) Свободны: БГ (1) |
Н35 . Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського Беззуб, Ірина. Поширення інформаційно-комунікаційних технологій в освіті протягом життя [] / І. Беззуб> // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол.: В. Попик (голова) [та ін.] ; за заг. ред. В. Попика. - Київ : НБУВ, 2017. - Вип. 48: Бібліотечні стандарти і розвиток інформаційної діяльності. - С. 707-726. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освітні системи--Інформаційно-комунікаційні технології--Україна фывфывфыв: безперервна освіта -- дистанційна освіта -- освітні ресурси -- масові онлайн-курси -- мобільні застосунки Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Попик, В. \ред.\; Боряк, Г. \ред.\; Горовий, В. \ред.\; Гранчак, Т. \ред.\; Попик, В. \заг. ред.\; Василенко, О. \ред.\; Іванова, Н. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФОНД (1), БГ (1) Свободны: ФОНД (1), БГ (1) |