> Шифр: umil/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Мацько, Л. Програмні засади навчання української мови учнів старшої школи : Профіль - українська філологія / Л. Мацько, О. Семеног. - С.2 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНІ КОМПЕТЕНЦІЇ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, УКРАЇНСЬКА МОВА Мунтян, С. Окремі результати діагностики діалогічного мовлення учнів 6-7 класів / С. Мунтян. - С.8 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНА ОСВІТА, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Луценко, В. Особливості навчання тексту-опису / В. Луценко. - С.13 - 15. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТИПИ ТЕКСТУ Варзацька, Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості / л. Варзацька, О. Янчук. - С.15 - 17 фывфыв: МОВЛЕННЯ, МОВЛЕННЄВІ СИТУАЦІЇ Буркалець, Н. Порівняння як один із прийомів вивчення творчості Григорія Косинки / н. Буркалець. - С.18 - 22. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОСИНКА Г., ПОРІВНЯННЯ Яценко, Т. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу на уроках української літератури в 7 - 9 класах / Т. Яценко. - С.23 - 26. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, РОЗУМОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Панчук, О. "Ігрова допомога" на уроках української мови / О. Панчук. - С.27 - 29 фывфыв: ІГРОВІ ПРИЙОМИ, УКРАЇНСЬКА МОВА, ОРФОГРАФІЧНА РОЗМИНКА Захарова, О. Підвищення мовної культури та грамотності учнів на уроках української мови / О. Захарова. - С.30 - 32. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, МОВНА КУЛЬТУРА, ГРАМОТНІСТЬ Шпонтак, К. Докладний переказ тексту з елементами опису приміщення (усно) / К. Шпонтак. - С.33 - 34 фывфыв: ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ, ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ Чухліб, Л. Система уроків за творчістю Валерія Шевчука / Л. Чухліб. - С.35 - 41. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА, ШЕВЧУК В. Єрмоленко, С. Формування комунікативної компетенції у лінгводидактиці / С. Єрмоленко. - С.42 - 46. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ЛІНГВОДИДАКТИКА Фасоля, А. Іван Огієнко: наука для прийдешніх поколінь / А. Фасоля. - С.47 - 50 Петленко, Л. Два вірші Івана Франка / Л. Петленко. - С.51 - 53. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ФРАНКО І. Талабіра, Г. "Жити, справді, треба поспішати, і не бути боржником ні в чім" : Ознайомлення з життям і творчістю Василя Густі / Г. Талабіра. - С.54 - 57 фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ГУСТІ В. Коваленко, В. Творчий діалог на тему: "... і незглибиме творче ремесло" : Модель засідання літературно-творчої студії для старшокласників / В. Коваленко. - С.58 - 60 фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА ТВОРЧІСТЬ, МИСТЕЦТВО СЛОВА Кривдик, О. Так історично склалося? / О. Кривдик. - С.65 - 67 фывфыв: МОВНА КУЛЬТУРА Сорокопуд, В. Чарівний світ Всеволода Нестайка: від тридцятитрьохрічної корови Контрибуції і Чарки луципера до свинофірми "Рилос" і пошуку "скоробагатьковських" скарбів / В. Сорокопуд. - С.68 - 70 фывфыв: ДИТЯЧА КАЗКА, УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Юрачківський, А. Алогізми в сучасному українському слововживанні / А. Юрачківський. - С.71 - 72. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: АЛОГІЗМИ, МОВНА ГРАМОТНІСТЬ, СЛОВОВЖИВАННЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Варзацька, л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості [Текстььь] / л. Варзацька, О. Янчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 3. - С. 15 - 17 Рубрики: методика викладання мови фывфывфыв: мовлення -- мовленнєві ситуації Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Янчук, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
В 18 Варзацька, Лариса Олександрівна. Методика розвитку зв'язного мовлення молодших школярів [] : посібник для вчителів, студ. пед. ін-тів та пед. уч-щ спец. " Педагогіка і методика почат. навчання" / Л. Варзацька, Л. Шевченко ; [худож. оформ. Куліш А. В.] ; М-во освіти України, Респ. навч.-метод. каб. заг. середньої та пед. освіти. - Житомир : Житомир-РІКО-ПРЕС-РЕКЛАМА, 1995. - 128 с. : іл. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Л-ра: с. 126-127. - 120000.00 крб Рубрики: Мовлення--Методика викладання--Загальноосвітні школи--Школярі молодшого віку--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: мовленнєві ситуації -- речевые ситуации -- зв'язне мовлення -- связная речь -- організація мовленнєвої діяльності молодших школярів -- организация речевой деятельности младших школьников Аннотация: У цих методичних рекомендаціях обгрунтовується зміст початкової мовної освіти в національній школі, розкрито функціонально-комунікативний підхід до навчання рідної мови. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Шевченко, Лідія Мефодіївна; Куліш, А. В. \худож.\; Міністерство освіти України; Республіканський навчально-методичний кабінет загальної середньої та педагогічної освіти Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Шпак, Наталія. Мовленнєві ситуації як засіб формування комунікативної компетентності учнів 5-6 класів гімназії [] : методичний портал / Н. Шпак> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2020. - N 4. - С. 12-15 Рубрики: Німецька мова--Спілкування фывфывфыв: німецька мова -- спілкування німецькою -- мовленнєві ситуації -- комунікативна компетентність Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1) Свободны: ІН (1) |