658.012.4(477) І-44
Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації [] : монографія / С. М. Ілляшенко, Г. О. Пересадько ; [за заг. ред. С. М. Ілляшенка]. - Суми : Унів. книга, 2013. - 327, [1] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 239-254. - Дод.: с. 255-327. - ISBN 978-966-680-498-6 : 85.00 грнББК 65.9(4УКР)29 Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Україна--Наукові видання фывфывфыв: управління товарною політикою -- управление товарной политикой -- сучасне підприємство -- современное предприятие -- планування виробничої діяльності -- планирование производственной деятельности -- планування фінансової діяльності -- планирование финансовой деятельности -- ринкові можливості -- рыночные возможности -- цілі диверсифікації діяльності -- цели диверсификации деятельности -- діяльність суб'єктів ринку -- деятельность субъектов рынка -- фактори зовнішнього середовища -- факторы внешней среды -- стратегічний менеджмент підприємства -- стратегический менеджмент предприятия -- управління вибором стратегій -- управление выбором стратегий -- моделювання механізму управління стратегіями -- моделирование механизма управления стратегиями -- структури бізнес-портфелів -- структуры бизнес-портфелей -- ефективність вибору стратегій -- эффективность выбора стратегий -- прийняття управлінських рішень -- принятие управленческих решений Аннотация: Теоретико-методологічні та методичні проблеми управління маркетинговою товарною політикою промислових підприємств.
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Пересадько, Галина Олександрівна; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1)
|