М59 Мікроекономіка. Практикум [] : навч. посібник / [В. Д. Базилевич та ін.] ; за ред. В. Д. Базилевича. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 491 с. : табл., граф. - (Київському національному університету імені Тараса Шевченка 175 років). - ISBN 978-966-346-669-9 : 96.00 грн
Рубрики: Мікроекономіка--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: методи мікроекономіки -- методы микроэкономики -- основи мікроекономічної теорії -- основы микроэкономической теории -- часткова ринкова рівновага -- частичное рыночное равновесие -- модель поведінки споживача -- модель поведения потребителя -- теорія виробництва -- теория производства -- ринок досконолої конкуренції -- рынок совершенной конкуренции -- ринок чистої монополії -- рынок чистой монополии -- ринок монополістичної конкуренції -- рынок монополистической конкуренции -- пропозиція ресурсів -- предложение ресурсов -- попит на ресурси -- спрос на ресурсы -- загальна ринкова рівновага -- общее рыночное равновесие -- зовнішні ефекти -- внешние эффекты -- суспільні блага -- общественные блага Аннотация: Посібник містить базові терміни та поняття з мікроекономіки, навчальні тренінги і практичні завдання. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Базилевич, В. Д.; Базилевич, К. С.; Ігнатюк, А. І.; Слухай, С. В.; Базилевич, В. Д. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Э64 Энджел, Джеймс Ф.. Поведение потребителей [] / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блэкуэлл, Пол У. Миниард ; [под ред.Л. Волковой ; пер. с англ. Т. Принцева и др.] = Consumer Behavior / James F. Engel, Roger D. Blackwell, Paul W. Miniard. - Санкт-Петербург : Питер Ком, 1999. - 760 с. : рис., табл. - (Серия "Теория и практика менеджмента"). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Алф. указ.: с.750-759. - Примеч.: с. 704-715. - Термин. слов.: с. 716-749. - ISBN 5-314-00093-8 : 20.16 грн
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Психологія--Навчальні видання Маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: потребитель -- споживач -- модель поведения потребителя -- модель поведінки споживача -- психологичия торговли -- психологія торгівлі -- маркетинг торговли -- маркетинг торговли -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- диффузия инноваций -- дифузія інновацій -- консьюмеризм -- конс'юмеризм -- отношения потребителей -- відношення споживачів Аннотация: Классический учебник, анализирующий поведение потребителей, может стать настольной книгой для многих предпринимателей, менеджеров по маркетингу и рекламе, а также других специалистов предприятий. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Блэкуэлл, Роджер Д.; Миниард, Пол У.; Волкова, Л. \ред.\; Принцева, Т. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\; Бугаев, М. \пер.\; Раевская, Д. \пер.\ Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ВВ (2) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2) |
М59 Мікроекономіка. Практикум [] : навч. посібник / [В. Д. Базилевич та ін.] ; за ред. В. Д. Базилевича. - 3-тє вид., стер. - К. : Знання, 2012. - 491, [5] с. : граф., табл. - (Вища освіта XXI століття). - ISBN 978-966-346-918-8 : 70.00 грн
Рубрики: Мікроекономіка--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: попит і пропозиція -- спрос и предложение -- ринкова рівновага -- рыночное равновесие -- модель поведінки споживача -- модель поведения потребителя -- теорія виробництва -- теория производства -- витрати виробництва -- издержки производства -- ринок досконалої конкуренції -- рынок досконалой конкуренции -- ринок чистої монополії -- рынок чистой монополии -- ринок монополістичної конкуренції -- рынок монополистической конкуренции -- олігополія -- олигополия -- пропозиція ресурсів -- предложение ресурсов -- попит фірми на ресурси -- спрос фирмы на ресурсы -- зовнішні ефекти -- внешние эффекты -- суспільні блага -- общественные блага Аннотация: За структурою посібник містить базові терміни та поняття, навчальні тренінги і практичні заняття. Його завдання - не тільки розширити, а й закріпити знання студентів з курсу мікроекономіки. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Базилевич, В. Д.; Базилевич, К. С.; Баластрик, Л. О.; Ігнатюк, А. І.; Базилевич, В. Д. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |