Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників [] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство. - 2008. - N 1. - С. 151-157. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Педагогічна психодіагностика Модульно-розвивальне навчання фывфывфыв: модульно-розвивальний підручник -- модульно-развивающий учебник -- апробація -- апробация -- система оцінки -- система оценки -- показники -- показатели Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Гірняк, А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника [] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство. - 2008. - N 2. - С. 116-138. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психодидактика Модульно-розвивальне навчання--Навчальні завдання Навчальні видання для середньої школи фывфывфыв: модульно-розвивальний підручник -- модульно-развивающий учебник -- освітня задача -- образовательная задача -- навчальні завдання -- учебные задания -- типологія -- типолгия -- систематика -- систематика -- психолого-дидактичні вимоги -- психолого-дидактические требования Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |