Гірняк, А.
    Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників [] / А. Гірняк // Психологія і суспільство. - 2008. - N 1. - С. 151-157. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Педагогічна психодіагностика
   Модульно-розвивальне навчання

фывфывфыв:
модульно-розвивальний підручник -- модульно-развивающий учебник -- апробація -- апробация -- система оцінки -- система оценки -- показники -- показатели

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)




    Гірняк, А.
    Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника [] / А. Гірняк // Психологія і суспільство. - 2008. - N 2. - С. 116-138. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психодидактика
   Модульно-розвивальне навчання--Навчальні завдання

   Навчальні видання для середньої школи

фывфывфыв:
модульно-розвивальний підручник -- модульно-развивающий учебник -- освітня задача -- образовательная задача -- навчальні завдання -- учебные задания -- типологія -- типолгия -- систематика -- систематика -- психолого-дидактичні вимоги -- психолого-дидактические требования

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)