658.8(075.8)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда
Аннотация: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)

658(075.8)
І20


    Іванілов, Олександр Семенович.
    Економіка підприємства [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. С. Іванілов ; М-во освіти і науки Украіни, Харківський держ. тех. ун-т будів. та архітектури. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 728 с. : табл. - Слов. екон. термінів: с. 708-724. - Л-ра: с. 725-727. - ISBN 978-966-364-885-9 : 130.00 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
ринок -- рынок -- підприємство -- предприятие -- статут підприємства -- устав предприятия -- колективний договір -- коллективный договор -- класифікація підприємств -- классификация предприятий -- кооператив -- господарське об'єднання -- хозяйственное объединение -- акціонерне товариство -- акционерное товарищество -- комунальне підприємство -- коммунальное предприятие -- державне підприємство -- государственное предприятие -- форми об'єднання підприємств -- формы объединения предприятий -- асоціація -- ассоциация -- концерн -- консорціум -- консоциум -- корпорація -- корпорация -- картель -- синдикат -- трест -- фінансові групи -- финансовые группы -- холдингова компанія -- холдинговая компания -- бізнес -- бизнес -- підприємництво -- предпринимательство -- колективна власність -- коллективная собственность -- одноособове володіння -- единоличное владение -- товариство -- товарищество -- оподаткування -- налогообложение -- статут корпорацій -- устав корпораций -- консалтинг -- виробничі фонди -- производственные фонды -- валовий прибуток -- валовая прибыль -- рентабельність -- рентабельность -- венчурний бізнес -- венчурный бизнес -- франчайза -- товарна біржа -- товарная биржа -- фондова біржа -- фондовая биржа -- бізнесмен -- бизнесмен -- виробництво -- производство -- надання послуг -- оказание услуг -- комерційна діяльність -- коммерческая деятельность -- вартість -- стоимость -- засновницький договір -- учредительный договор -- статутний фонд -- уставной фонд -- реорганізація -- реорганизация -- суб'єкти підприємництва -- субъекты предпринимательства -- прибуток -- прибыль -- планування -- планирование -- кредитування -- кредитование -- інновації -- инновации -- венчурний капітал -- венчурный капитал -- мале підприємство -- малое предприятие -- державна підтримка -- государственная поддержка -- законодавча база підприємництва -- законодательная база предпринимательства -- форми власності -- формы собственности -- культура -- етикет -- этикет -- мораль -- фахова етика -- профессиональная этика -- ділова етика -- деловая этика -- бізнес-план -- бизнес-план -- резюме -- ризик -- риск -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- місткість ринку -- емкость ринка -- анкета -- сегменти ринку -- сегменты рынка -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегія -- стратегия -- виробничий план -- производственный план -- інвестиції -- инвестиции -- зовнішне середовище -- внешняя среда -- макросередовище -- макросреда -- мікросередовище -- микросреда -- інфраструктура ринку -- инфраструктура рынка -- управління підприємством -- управление предприятием -- мотивація -- мотивация -- матриця -- матрица -- трудові ресурси -- трудовые ресурсы -- персонал -- професія -- профессия -- кваліфікація -- квалификация -- кадрова політика -- кадровая политика -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- трудомісткість -- трудоемкость -- фонди -- фонды -- оборотні кошти -- оборотные средства -- виробничі запаси -- произодственные запасы -- нормування -- нормирование -- страховий запас -- страховой запас -- матеріально-технічні ресурси -- материально-технические ресурсы -- транспортне господарство -- транспортное хозяйство -- логістика -- логистика -- виробничий цикл -- производственный цикл -- калькуляція витрат -- калькуляция расходов -- нематеріальні ресурси -- нематериальные ресурсы -- інтелектуальна власність -- интелектуальная собственность -- гудвіл -- гудвил -- авторське право -- авторское право -- роялті -- роялти -- інвестиції -- инвестиции -- капітальні вкладення -- капитальные вложения -- лізинг -- лизинг -- фінансовий лізинг -- финансовый лизинг -- оперативний лізинг -- оперативный лизинг -- орендна платня -- арендная плата -- пайовий лізинг -- паевой лизинг -- міжнародний лізинг -- международный лизинг -- технопарк -- технополіс -- технополис -- науково-технічний прогрес -- научно-технический прогресс -- бізнес-інкубатор -- бизнес-инкубатор -- науково-дослідна робота -- научно-исследовательская работа -- конструкторська робота -- конструкторская работа -- стандартизація -- стандартизация -- уніфікація -- унификация -- патент -- проектна документація -- проектная документация -- дослідження -- исследования -- технологічна підготовка виробництва -- технологическая подготовка производства -- виробничий процес -- производственный процесс -- прогнозування -- прогнозирование -- виробнича програма -- производственная программа -- заробітна плата -- заработная плата -- тарифна система -- тарифная система -- таріфна сітка -- тарифная сетка -- фонд оплати праці -- фонд оплаты труда -- економічні ресурси -- экономические ресурсы -- засоби виробництва -- средства производства -- витрати виробництва -- расходы производства -- фінанси підпріємства -- финансы предприятия -- економічна безпека -- экономическая безопасность -- соціальна безпека -- социальная безопасность -- калькуляція собівартості -- калькуляция себестоимости -- рестуктуризація підприємств -- реструктуризация предприятий -- санація підприємств -- санация предприятий -- банкрутство підприємств -- банкротство предприятий -- ліквідація підприємств -- ликвидация предприятий
Аннотация: Організація сучасних форм підприємництва, використання ресурсного і виробничого потенціалу підприємств, економіка інноваційної та інвестиційної діяльності.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)

658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации
Аннотация: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П.
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)

658.8(075.8)
З98


    Зюкова, І. О.
    Технології маркетингових досліджень [] : навч. посібник / Зюкова І. О. - Л. : Магнолія 2006, 2010. - 386 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385. - ISBN 987-617-574-010-1 : 78.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Технології--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
система маркетингових досліджень -- система маркетинговых исследований -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- постачальники маркетингової інформації -- поставщики маркетинговой информации -- вибіркове спостереження -- избирательное наблюдение -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- структура маркетингових досліджень -- структура маркетинговых исследований -- дослідницькі техніки -- исследовательские техники -- місткість ринку -- емкость рынка -- кон'юнктура ринку -- конъюнктура рынка -- прогнозні дослідження збуту -- прогнозные исследования сбыта -- конкурентне середовище -- конкурентная cреда -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- маркетингові дослідження підприємств -- маркетинговые исследования предприятий -- бренди -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- методологія маркетингових досліджень -- методология маркетинговых исследований -- шкалювання данних -- шкалирование даных
Аннотация: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)



    Буняк, Наталія Миколаївна.
    Ціноутворення на продукцію насінництва зернових колосових культур [] / Н. М. Буняк, І. М. Данилко // Економіка АПК. - 2018. - N 2. - С. 23-29 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зернові культури--Насінництво--Ціноутворення
фывфывфыв:
ринок зернових культур -- місткість ринку -- ціна зернових культур -- насіння зернових культур

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Данилко, Ірина Миколаївна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)