L 83 Login 1. Deutsch fur Germanistikstudenten [Текст] / О. В. Сидоров, С. І. Сотникова, Я.-П. Абрахам та ін. ; за заг. ред. О. В. Сидорова ; худож.-оформ. О. С. Юхтман ; іл. В. Є. Чумаченко, О. С. Юхтман. - Х. : Фоліо, 2005. - 336 s. : ill. - ISBN 966-03-3095-2 : 046.00 грн Приложение: Сопроводительный материал :А 145893 BH (ак.-ІН) Шифр А 145884 BH (ак.-ІН) Шифр А 148345 BH (ак.-ІН) Шифр А 147529 BH (ак.-ІН)
Рубрики: Німецька мова--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: фонетика -- граматика -- грамматика -- комунікативні навички -- коммуникативные навыки Аннотация: Зміст і структура навчально-методичного комплексу LOGIN 1 мають на меті забезпечити розвиток та удосконалення комунікативних навичок у студентів, які вивчали німецьку мову в школі й мають початкові знання. Підручник складається із Вступного фонетичного курсу й Основного курсу, які охоплюють актуальні теми студентського життя. Підручник містить велику кількість вправ і завдань комунікативного характеру, які передбачають різні соціальні форми роботи на заняттях. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Сидоров, О.В.; Сотникова, С.І.; Абрахам, Я.-П.; Сидоров, О.В. \ред.\; Юхтман, О.С. \худ.\; Чумаченко, В.Є. \худ.\ Экземпляры всего: 2 ІН (2) Свободны: ІН (2) |
Л 83 Login 1. Deutsch fur Germanistikstudenten [Текст] / О. В. Сидоров, С. І. Сотникова, Я. -П. Абрахам та ін. ; худож.-оформлювач О. С. Юхтман ; іл.: В. Є. Чумаченко, О. С. Юхтман. - Х. : Фолио, 2005. - 400 s. - Methodisch-didaktische Hinweise: S. 337-339; Losungen: S. 340-383; Diktate: S. 384-385; Testarbeiten: S. 386-400. - ISBN 966-03-3096-0 : 076.00 грн Приложение: Сопроводительный материал :A 144996 BH (ак.-ІН) Шифр A 145656 BH (ак.-ІН) Шифр A 147496 BH (ак.-ІН) Шифр A 148117 BH (ак.-ІН)
Рубрики: Німецька мова--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: фонетика -- граматика -- грамматика -- комунікативні навички -- коммуникативные навыки Аннотация: Зміст і структура навчально-методичного комплексу LOGIN 1 мають на меті забезпечити розвиток удосконалення комунікативних навичок у студентів, які вивчали німецьку мову в школі й мають початкові знання. Підручник складається із Вступного фонетичного курсу й Основного курсу, які охоплюють актуальні теми студентського життя. Підручник містить велику кількість вправ і завдань комунікативного характеру, які передбачають різні соціальні форми роботи на заняттях. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Сидоров, О.В.; Сотникова, С.І.; Абрахам, Я.-П.; Сидоров, О.В. \ред.\; Юхтман, О.С. \худ.\; Чумаченко, В.Є. \іл.\ Экземпляры всего: 2 ІН (2) Свободны: ІН (2) |
Б77 Бойченко , Т. Освітні профілактичні програми [] / Т. Бойченко . - К. : Главник, 2006. - 128 с. : табл., рис. - (Бібліотечка соціального працівника). - Бібліогр.: с.125-127 . - ISBN 966-8774-22-1 : 6.66 грн Рубрики: Валеологія--Популярні видання фывфывфыв: навчання -- обучение -- молодь -- молодежь -- життєві навички -- жизненные привычки -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- здоров'я -- здоровье -- методи навчання -- методы обучения Аннотация: Освітні програми з формування здорового способу життя, валеологічна освіта в Україні. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
> Шифр: posh/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Пєтухова, Л. Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1 - 3 фывфыв: ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ Резнік, Н. Колективна творча діяльність молодших школярів як вид суспільної діяльності / Н. Резнік. - С.4 - 5. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОЗАУРОЧНА РОБОТА, КОЛЕКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова. - С.5 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОТИВАЦІЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ, МОТИВИ НАВЧАННЯ Денисенко, В. Реалізація принципу ціннісної орієнтації у роботі педагога з молодшими школярами / В. Денисенко. - С.7 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, УЯВЛЕННЯ ПРО ЦІННОСТІ, ПОНЯТТЯ ЦІННОСТІ Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів / О. Казаннікова. - С.9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК, АДАПТАЦІЯ ДО ШКОЛИ, ШКІЛЬНА ТРИВОЖНІСТЬ Горлова, А. Інструменти розвитку творчого потенціалу дитини / А. Горлова. - С.10 - 11 фывфыв: САМОРОЗВИТОК, ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ, КАРТИ ПАМ'ЯТІ Нагрибельна, І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови / І. Нагрибельна, о. Мала. - С.12 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОНЯТТЯ ПРО ІМЕННИК, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ, ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗНАНЬ Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі / Л. Сугейко. - С.14 - 17 фывфыв: МОВНІ ЗАСОБИ, СТИЛІСТИКА, СТИЛІ МОВЛЕННЯ Полєвікова, О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови / О. Полєвікова. - С.17 - 21 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, ВИХОВНИЙ ЗАХІД Манько, Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма / Н. Манько. - С.21 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЛІВОРУКІ ДІТИ, НАВИКИ ПИСЬМА Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами / О. Федорова. - С.24 - 25. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВІ ВАДИ, РІДНА МОВА Кузьміна, Н. Проблема підвищення рівня мотивації на уроках читання в умовах шкіл з поглибленим вивченням української мови / Н. Кузьміна, Т. Коршун. - С.26 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УРОКИ-ІНСЦЕНІЗАЦІЇ, УРОКИ ЧИТАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Сорока, О. Іноземна мова як аспект підготовки дитини до школи / О. Сорока. - С.28 фывфыв: ІНОЗЕМНА МОВА, ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ІНШОМОВНА ГРАМОТА Ізотова, Л. Формування і розвиток прийому порівняння на уроках математики / Л. Ізотова. - С.29 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПРИЙОМ ПОРІВНЯННЯ, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, МАТЕМАТИКА Сухіна, Л. Використання методу різнокольорових капелюхів Едварда де Боно під час вивчення величин / Л. Сухіна, О. Малєєва. - С.30 - 31. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МЕТОД ЕДВАРДА ДЕ БОНО, МІРИ ДОВЖИНИ, МІРИ МАСИ Борисенко, Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи / Н. Борисенко. - С.32 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДОВКІЛЛЯ, ПОВІТРЯ, ВОДА Микитюк, С. Діагностично-корекційна робота щодо формування обчислювальних умінь учнів початкової школи / С. Микитюк, О. Саган. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ, БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА, ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ Сидоренко, Н. Урок з курсу "Я і Україна" в 2 класі / Н. Сидоренко, Л. Веснянко. - С.36 - 37 фывфыв: УЯВЛЕННЯ ПРО УКРАЇНУ, СТОЛИЦЯ ДЕРЖАВИ Гриценко, І. У світі казок : Сценарій уроку образотворчого мистецтва інтегрованого характеру / І. Гриценко. - С.38 - 39 фывфыв: МОВИ МИСТЕЦТВА, ОБРАЗНІ СТИМУЛИ Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні : Урок музики, 3 клас / А. Владимирова. - С.39 - 40 фывфыв: ЛАНЦЮЖКОВИЙ СПІВ, ДВОГОЛОССЯ Голінська, Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва / Т. Голінська. - С.41 - 42 фывфыв: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО, БАГАТООБРАЗНІСТЬ ФОРМ Пономарьова, К. Перевірка навчальних досягнень учнів з української мови в II семестрі / К. Пономарьова. - С.43 - 49 фывфыв: АУДІЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, СПИСУВАННЯ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.50 - 54 фывфыв: ПРОСТІ СУДЖЕННЯ, УМОВИВОДИ Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.55 - 57 фывфыв: СЕНС ЖИТТЯ, СОЦІАЛЬНІ КРИЗИ, СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра" / С. Корнієнко. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: РЕЖИМ ДНЯ, РУХЛИВІ ІГРИ Гуменко, Є. Птахи / Є. Гуменко. - С.61 - 63. - жайворонки : папуги фывфыв: ЛАСТІВКИ-БЕРЕГОВИЧКИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/6 Журнал 2007г. N 6 Вербицький, В. Соціально-педагогічна концепція екологічної освіти : "Сім'я - дошкільна установа - школа - позашкільний та вищий навчальні заклади" / В. Вербицький. - С.1 - 6 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, РОДИННА ПЕДАГОГІКА, СТАН ДОВКІЛЛЯ Василенко, Г. Екологічна освіта та виховання / Г. Василенко. - С.6 - 8 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Христофор, А. Сутність і дидактичні можливості екологічного виховання / А. Христофор. - С.9 - 12 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТИ, ЕКОЛОГІЧНІ ЗНАННЯ, ЗАПОВІДНИКИ Бондаренко, С. Виховання відповідального ставлення до свого здоров'я / С. Бондаренко. - С.12 - 14 фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ЗДОРОВ'Я ШКОЛЯРІВ, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Пурдя, Л. Екологічна освіта і виховання молодших школярів : З досвіду Балаклійської районної станції юних натуралістів / Л. Пурдя. - С.14 - 15 фывфыв: СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ, ПРИРОДНІ БАГАТСТВА, ЮНІ НАТУРАЛІСТИ Павлюк, С. Екологія душі школяра - екологія природи / С. Павлюк, В. Шмаль. - С.16 - 18 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА, НАКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Дудік, Г. Формування екологічної свідомості дітей починається змалку / Г. Дудік, В. Шабликіна. - С.19 - 21 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА СВІДОМІСТЬ, ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, СТРУКТУРА ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ Гончар, М. Карнавал осінніх барв : Урок - екскурсія в природу для учнів початкових класів / М. Гончар. - С.21 - 22 фывфыв: ПОРИ РОКУ, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Плесовських, О. Птахи та звірі / О. Плесовських. - С.22 - 23 фывфыв: ПТАХИ, ЗВІРІ Деркач, О. Неси добро у світ природи : Виховний захід для учнів початкових класів / О. Деркач. - С.23 - 25 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРИ, ПРИРОДА Вербицька, О. Інтерактивні методи навчання предметів природничого циклу / О. Вербицька. - С.25 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ПРИРОДА, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ Гончарова, О. Екологічна освіта учнів у позашкільному закладі / О. Гончарова. - С.28 - 31 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, ЕКОЛОГІЧНА СВІДОМІСТЬ Пуляєва, В. Пізнавальна активність у трудовій діяльності молодших школярів / В. Пуляєва. - С.32 - 33 фывфыв: ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ, ТРУДОВІ НАВЧАЛЬНІ НАВИЧКИ Тихенко, Л. Інтегративний підхід до навчання дітей здорового способу життя / Л. Тихенко. - С.33 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА, ЮННАТІВСЬКИЙ РУХ Грицина, Т. Екологічна освіта молодших школярів під час вивчення рідної мови / Т. Грицина. - С.36 - 38. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, РІДНА МОВА, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Дужук, С. Використання казки в екологічному вихованні учнів / С. Дужук. - С.38 - 39 фывфыв: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, КАЗКА Радченко, Т. Перші кроки до спостережень у природі / Т. Радченко. - С.40 фывфыв: ПРИРОДА, НАВКОЛИШНІЙ СВІТ Богатир, Т. Планування гурткової еколого-натуралістичної роботи за новими програмами / Т. Богатир. - С.41 - 42 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНІ ЗНАННЯ, ПОЗАШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ПРИРОДООХОРОНА ДІЯЛЬНІСТЬ Бабенко, В. Еколого-натуралістичне виховання школярів / В. Бабенко. - С.42 - 45 фывфыв: ПРИРОДООХОРОННА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЕКОЛОГІЧНА ГРА Ківшарь, В. Використання елементів народознавства на заняттях гуртків еколого-натуралістичного профілю / В. Ківшарь. - С.45 - 47 фывфыв: НАРОДОЗНАВСТВО, ЕКОЛОГІЯ, ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА Жестерьова, В. Майстер-клас з біокераміки / В. Жестерьова. - С.47 - 48 фывфыв: ЛІПЛЕННЯ З ТІСТА, БІОКЕРАМІКА Хінцинська, І. Значення вітамінів для здоров'я людини / І. Хінцинська. - С.49 фывфыв: ВІТАМІНИ, КОРИСНІ ПРОДУКТИ Пушкар, В. Використання методів "глибинної екології" в роботі з юннатами / В. Пушкар. - С.50 - 51 фывфыв: ХУДОЖНЯ РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ, РЕФЛЕКСІЯ, ЕКОЛОГІЧНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ Мазур, П. Тематичні екскурсії - перший шабель у залученні молодших школярів до натуралістичної роботи / П. Мазур. - С.52 - 53 фывфыв: ПРИРОДА, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Русан, Г. Проведення конкурсу експерименталь-дослідницьких робіт "Юний дослідник" / Г. Русан. - С.54 - 55 фывфыв: ПРИРОДОЗНАВСТВО, РОСЛИНИЙ СВІТ , ТВАРИНИЙ СВІТ Провоторов, О. Дитяча періодика України як засіб розвитку мовленнєвої творчості школярів / О. Провоторов. - С.55 - 59 фывфыв: МОВЛЕННЄВІ ЗДІБНОСТІ, ДИТЯЧА ПЕРІОДИКА Кучер-Томченко, Д. Акваріум як штучна водна екосистема / Д. Кучер-Томченко. - С.59 - 60 фывфыв: АКВАРІУМНІ РИБКИ, АКВАРІУМНІ РОСЛИНИ Гуменко, Є. Риби / Є. Гуменко. - С.60 - 62 фывфыв: МОРСЬКІ КОНИКИ, ЛІТАЮЧІ РИБИ, ЕОЛІСКУС Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Свободны: ПЧЗ (1), АБ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: obdy/2007/5 Журнал 2007г. N 5 Остапчук, О. М. Пріоритети розвитку освіти / О. М. Остапчук. - С.2 - 3 фывфыв: ЗМІСТ ОСВІТИ, НОВА ШКОЛА Будій, Н. Д. Концепція успішності особистості учнів і педагогів школи / Н. Д. Будій. - С.7 - 10 фывфыв: ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС, КЛАСИ ТВОРЧОСТІ, ТВОРЧІ МАЙСТЕРНІ Ростоцька, М. Є. Плекаємо творчу особисть / М. Є. Ростоцька. - С.11 - 13 фывфыв: КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ, КРЕАТИВНІ НАВИЧКИ, САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ Ваврич, М. П. Право вибору профілю навчання за гімназистами / М. П. Ваврич. - С.14 - 17 фывфыв: ПРОФІЛІ НАВЧАННЯ, САМОВИХОВАННЯ , ГІМНАЗІЯ Нова, М. А. До глибин науки / М. А. Нова. - С.17 - 18 фывфыв: ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА, НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС Гонташ, Г. Є. Школа носить ім'я Назарія Яремчука / Г. Є. Гонташ. - С.19 - 22 фывфыв: УЧНІВСЬКИЙ КОЛЕКТИВ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК, ПРЕДМЕТНІ ОЛІМПІАДИ Несмашна, Г. Є. Психологічний супровід інноваційної діяльності педагогів / Г. Є. Несмашна. - С.23 - 31. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ІННОВАЦІЇ, НОВОВВЕДЕННЯ, ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ Колісник, О. Г. Навчаємо батьків / О. Г. Колісник. - С.32 - 35 фывфыв: СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ, ТЕСТИ ДЛЯ БАТЬКІВ, СПІВПРАЦЯ ШКОЛИ ТА СІМ'Ї Бай, О. Б. Активізуємо пізнавальну діяльність учнів : Уроки географії / О. Б. Бай. - С.36 - 41 фывфыв: ГЕОГРАФІЯ, ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ Кондратьєва, Л. І. Як підтримати інтерес до математики в учнів з різними здібностями / Л. І. Кондратьєва. - С.42 - 47 фывфыв: МАТЕМАТИКА, РІВНЕВА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ Заброцька, С. Г. "Обдарованість" - риса тільки обраних? / С. Г. Заброцька. - С.48 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ, ЕЙДЕТИЗМ Цибульська, С. А. Міркуй, фантазуй, твори, малюк! / С. А. Цибульська. - С.55 - 62. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УЯВА, ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ, ІГРОВІ ПРИЙОМИ Будій, Л. Будуємо храм душі / Л. Будій. - С.64 - 67. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: САМОСВІДОМІСТЬ УКРАЇНЦІВ, УКРАЇНСЬКА МОВА, УКРАЇНСЬКЕ ВІДРОДЖЕННЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Ростоцька, М. Є. Плекаємо творчу особисть [Текстььь] / М. Є. Ростоцька> // Обдарована дитина = Gifted child : Науково-практичний освітньопопулярний журнал. - К. : СОЦИС, 2007. - N 5. - С. 11 - 13 Рубрики: Робота з обдарованими дітьми фывфывфыв: критичне мислення -- креативні навички -- самореалізація особистості Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Микитюк, С. Діагностично-корекційна робота щодо формування обчислювальних умінь учнів початкової школи [Текстььь] / С. Микитюк, О. Саган> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 3. - С. 34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова школа--Методика викладання математики фывфывфыв: обчислювальні навички -- багатоцифрові числа -- додавання та віднімання Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Саган, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Пуляєва, В. Пізнавальна активність у трудовій діяльності молодших школярів [Текстььь] / В. Пуляєва> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 6. - С. 32 - 33 Рубрики: Початкова школа--Методика викладання праці фывфывфыв: трудове навчання -- трудові навчальні навички Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Свободны: ПЧЗ (1), АБ (1) |
> Шифр: inmo/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Гнаповська, Л. В. Оцінювання вмінь читання: з досвіду пілотування тестових завдань у межах Проекту незалежного тестування з іноземних мов / Л. В. Гнаповська, О. Г. Квасова. - С.3-10 Арванітопуло, Е. Г. Навчальні проекти з іноземної мови для старшої школи / Е. Г. Арванітопуло. - С.11-15.- Закінчення. Поч. в № 1 Денисенко, М. В. Формування в учнів старшої школи полікультурної комунікативної компетенції в читанні на матеріалі англомовних культурно-країнознавчих текстів / М. В. Денисенко. - С.16-22 Зєня, Л. Я. Навчання німецької мови учнів старших класів економічного профілю / Л. Я. Зєня, В. І. Чобітько. - С.23-28 Гринюк, Г. А. Відбір навчального матеріалу для формування англомовної лексичної компетенції у студентів-економістів / Г. А. Гринюк, Ю. О. Семенчук. - С.30-34 Бєлєнька, Т. Л. Структура і зміст дистанційного курсу англійської мови для самостійної роботи майбутніх економістів / Т. Л. Бєлєнька. - С.35-38 Каменєва, Т. М. Комп`ютерні вправи для навчання майбутних менеджерів ділового електронного листування англійською мовою / Т. М. Каменєва. - С.39-45 Бурлаков, М. О. Деякі питання формування іншомовної лексичної навички говоріння / М. О. Бурлаков. - С.54-56 Городнича, Л. В. Комп`ютерні вправи для диференційованого навчання учнів початкової школи аудіювання англійського мовлення / Л. В. Городнича. - С.57-61 Гордєєва, А. Й. Навчання аудіювання англомовних автентичних текстів в умовах лінгафонно-акустичної лабораторії / А. Й. Гордєєва. - С.62-65 Шерстюк, О. М. Знайдено в Інтернеті (матеріали для викладачів іспанської мови) / О. М. Шерстюк. - С.66-72 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1) Свободны: ІН (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Бурлаков, М. О. Деякі питання формування іншомовної лексичної навички говоріння [Текстььь] / М. О. Бурлаков> // Іноземні мови : науково-методичний журнал. - 2007. - N 2. - С. 54-56 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Лексика Французька мова--Вищі навчальні заклади Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1) Свободны: ІН (1) |
> Шифр: umil/2007/5 Журнал 2007г. N 5 Федоренко, В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури у 2007 - 2008 навчальному році [скорочено] / В. Федоренко. - С.2 - 12 фывфыв: МОВНА ОСВІТА, ПРОГРАМОВІ МАТЕРІАЛИ Шелехова, Г. Система навчання опису як типу мовлення в 6 класі [за новою програмою] / Г. Шелехова. - С.13 - 18. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТИПИ МОВЛЕННЯ Ніколаєва, Л. Роль виражальних мовних засобів в активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів / Л. Ніколаєва. - С.19 - 22. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНІ ЗАСОБИ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ Бондаренко, Н. Словникова робота на уроках розвитку мовлення в 5 - 7 класах / Н. Бондаренко. - С.23 - 26 фывфыв: СЛОВНИКОВА РОБОТА, ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ Кушнірова, Л. Методична спадщина В.І.Масальського / Л. Кушнірова. - С.26 - 29. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЛІНГВОДИДАКТИКА Мельник, Т. Художня література в контексті ноосферної освіти / Т. Мельник. - С.30 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МИСЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ Яценко, т. Бібліотечні уроки як форма розвитку читацької компетентності учнів / т. Яценко. - С.34 - 38 фывфыв: БІБЛІОТЕЧНІ УРОКИ, ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Жулканич, М. Опис зовнішності людини за картиною К.трутовського "Жінка з полотном" [урок-вернісаж] / М. Жулканич. - С.39 - 41 фывфыв: ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ, МОВЛЕННЄВІ НАВИЧКИ Почтар, К. Життєвий і творчий шлях Андрія Малишка [уроки української літератури] / К. Почтар. - С.41 - 44 фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Стецюк, Н. Інтегроване заняття-дослідження як перспектива творчого розвитку студентів / Н. Стецюк. - С.45 - 49. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК Голобородько, Я. Естетика й естетизм Юрія Яновського : Романи "Майстер корабля", "Чотири шаблі", "Вершники" / Я. Голобородько. - С.50 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Програма для загальноосвітніх навчальних закладів рідна (українська) мова для шкіл з українською мовою навчання 5 - 12 класи. - С.61 - 66 фывфыв: НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ, УКРАЇНСЬКА МОВА Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і тематичного контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 7 класу з рідної (української) мови : I-й семестр / Г. Шелехова. - С.67 - 68 фывфыв: ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ Гнаткович, Т. педагогічний світогляд Григорія Ващенка / Т. Гнаткович. - С.69 - 70. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКІ ПЕДАГОГИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Жулканич, М. Опис зовнішності людини за картиною К.трутовського "Жінка з полотном" [урок-вернісаж] [Текстььь] / М. Жулканич> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 5. - С. 39 - 41 Рубрики: Методика викладання української мови фывфывфыв: зв'язне мовлення -- мовленнєві навички Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Бейн, К. Що таке ранкова зустріч? [Текстььь] / К. Бейн> // Відкритий урок : розробки, технології, досвіт : Освітянський науково-методичний журнал. - К. : Плеяди, 2007. - N 1. - С. 19 - 23 Рубрики: Теорія виховання фывфывфыв: навички спілкування -- обмін інформацією Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Розвиваємо навички усного мовлення [Текст]> // English Шкільний світ : Language & Culture Weekly. - 2008. - N 2. - Додаток "TEA". - № 1(5). - С. 6-7 : ил. Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Усна мова--Середня школа фывфывфыв: усне мовлення -- устная речь Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1) Свободны: ІН (1) |
У80 Устименко, Ю. С. Загальне фортепіано - шлях у велике мистецтво [] : навч. посіб. для муз. ф-ту / Юрий Устименко. - Дніпропетровськ : ІМА-прес, 2007. - 104 с. - ISBN 978-966-331-148-7 : 10.00 грн
Рубрики: Фортепіано--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: фортепіано -- музичні здібності -- поліфонічні навички -- ритм -- ансамблева гра -- технічні навички Аннотация: У виданні надано матеріали щодо виховання різних музичних здібностей. Держатели документа: ЖОУНБ Экземпляры всего: 3 МИСТ (3) Свободны: МИСТ (3) |
> Шифр: inmo/2008/1 Журнал 2008г. N 1 Гапонова, С. В. Комплекси вправ для формування іншомовної компетенції у переглядовому читанні інформаційних газетних статей / С. В. Гапонова. - С.3-7 Зєня, Л. Я. Формування німецькомовної комунікативної компетенції в учнів старших класів економічного профілю з використанням технології "Навчання у співробітництві" / Л. Я. Зєня, В. І. Чобітько. - С.8-14 Квасова, О. Г. Як готувати учнів до тестування умінь рецептивних видів мовлення / О. Г. Квасова, Л. В. Гнаповська. - С.15-20 Роман, С. В. Зміст науково-дослідної діяльності студентів під час педагогічної практики з іноземної мови у школі / С. В. Роман. - С.22-24 Авсюкевич, Ю. С. Принципи навчання англомовної презентації студентів економічних напрямів / Ю. С. Авсюкевич. - С.25-30 Ганічева, Т. В. Система вправ для формування компетенції в усному двосторонньому перекладі у майбутніх філологів / Т. В. Ганічева. - С.31-35 Москалець, О. О. Мовленнєві навички у навчанні неакадемічного англомовного письма / О. О. Москалець. - С.36-39 Денисенко, В. М. Навчання учнів початкової школи техніки читання англійською мовою з використанням скоромовок. Фаза контекстного читання. / В. М. Денисенко. - С.40-41 Москалюк, Л. В. Мотиваційний аспект контролю рівня сформованості англомовних лексичних навичок у молодших школярів / Л. В. Москалюк. - С.42-47 Гапонова, С. В. Famine in Ukraine / С. В. Гапонова. - С.69-71 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1) Свободны: ІН (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Москалець, О. О. Мовленнєві навички у навчанні неакадемічного англомовного письма [Текстььь] / О. О. Москалець> // Іноземні мови : науково-методичний журнал. - 2008. - N 1. - С. 36-39 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Писемна мова фывфывфыв: приватні листи -- личные письма -- письмо Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1) Свободны: ІН (1) |
> Шифр: ivsu/2008/5 Журнал 2008г. N 5 Баханов, К. Яка система навчання вам більше імпонує? / К. Баханов. - С.3 - 6 Фрейман, Г. Розв'язання навчальних конфліктних ситуацій на уроках правознавства шляхом застосування технології "медіація" / Г. Фрейман, Т. Головань. - С.7 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. Сотниченко, В. Навчальна дія як базова складова технології навчання / В. Сотниченко. - С.10 - 12. - Бібліогр. в кінці ст. Задорожна, Л. Громадянська освіта у процесі навчання історії: до проблеми інтегрування / Л. Задорожна. - С.12 - 18. - Бібліогр. в кінці ст. Кузьменко, О. Формування громадянознавчих знань в американській школі / О. Кузьменко, І. Цяцька. - С.18 - 24 Фідря, О. Просторова компетенція й картографічні вміння та навички у шкільних курсах історії / О. Фідря, Н. Фідря. - С.25 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. Малієнко, Ю. Методичні рекомендації до викладання курсу історії середніх віків. Тема 6. "Слов'яни та їхні сусіди: Північно-Східна Русь у XII - першій половині XIV ст. Утворення та зміцнення Московської держави" / Ю. Малієнко. - С.31 - 37. - Бібліогр. в кінці ст. Ковалевська, О. Іконографія Івана Мазепи: внесок українських митців ХХ століття / О. Ковалевська. - С.38 - 41 Павленко, С. Героїчна оборона Батурина 1 - 2 листопада 1708 р. Стаття друга "Переговори" / С. Павленко. - С.42 44 Брехуненко, В. Гійом Левассер де Боплан про Україну / В. Брехуненко. - С.44 - 49 Подаляк, Н. Зустріч і злиття двох світів: Рим і германці / Н. Подаляк. - С.49 - 53 Гон, М. Геноцид: сутність явища / М. Гон. - С.54 - 56 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |