> Шифр: posh/2007/6 Журнал 2007г. N 6 Вербицький, В. Соціально-педагогічна концепція екологічної освіти : "Сім'я - дошкільна установа - школа - позашкільний та вищий навчальні заклади" / В. Вербицький. - С.1 - 6 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, РОДИННА ПЕДАГОГІКА, СТАН ДОВКІЛЛЯ Василенко, Г. Екологічна освіта та виховання / Г. Василенко. - С.6 - 8 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Христофор, А. Сутність і дидактичні можливості екологічного виховання / А. Христофор. - С.9 - 12 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТИ, ЕКОЛОГІЧНІ ЗНАННЯ, ЗАПОВІДНИКИ Бондаренко, С. Виховання відповідального ставлення до свого здоров'я / С. Бондаренко. - С.12 - 14 фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ЗДОРОВ'Я ШКОЛЯРІВ, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Пурдя, Л. Екологічна освіта і виховання молодших школярів : З досвіду Балаклійської районної станції юних натуралістів / Л. Пурдя. - С.14 - 15 фывфыв: СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ, ПРИРОДНІ БАГАТСТВА, ЮНІ НАТУРАЛІСТИ Павлюк, С. Екологія душі школяра - екологія природи / С. Павлюк, В. Шмаль. - С.16 - 18 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА, НАКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Дудік, Г. Формування екологічної свідомості дітей починається змалку / Г. Дудік, В. Шабликіна. - С.19 - 21 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА СВІДОМІСТЬ, ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, СТРУКТУРА ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ Гончар, М. Карнавал осінніх барв : Урок - екскурсія в природу для учнів початкових класів / М. Гончар. - С.21 - 22 фывфыв: ПОРИ РОКУ, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Плесовських, О. Птахи та звірі / О. Плесовських. - С.22 - 23 фывфыв: ПТАХИ, ЗВІРІ Деркач, О. Неси добро у світ природи : Виховний захід для учнів початкових класів / О. Деркач. - С.23 - 25 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРИ, ПРИРОДА Вербицька, О. Інтерактивні методи навчання предметів природничого циклу / О. Вербицька. - С.25 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ПРИРОДА, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ Гончарова, О. Екологічна освіта учнів у позашкільному закладі / О. Гончарова. - С.28 - 31 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, ЕКОЛОГІЧНА СВІДОМІСТЬ Пуляєва, В. Пізнавальна активність у трудовій діяльності молодших школярів / В. Пуляєва. - С.32 - 33 фывфыв: ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ, ТРУДОВІ НАВЧАЛЬНІ НАВИЧКИ Тихенко, Л. Інтегративний підхід до навчання дітей здорового способу життя / Л. Тихенко. - С.33 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА, ЮННАТІВСЬКИЙ РУХ Грицина, Т. Екологічна освіта молодших школярів під час вивчення рідної мови / Т. Грицина. - С.36 - 38. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, РІДНА МОВА, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Дужук, С. Використання казки в екологічному вихованні учнів / С. Дужук. - С.38 - 39 фывфыв: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, КАЗКА Радченко, Т. Перші кроки до спостережень у природі / Т. Радченко. - С.40 фывфыв: ПРИРОДА, НАВКОЛИШНІЙ СВІТ Богатир, Т. Планування гурткової еколого-натуралістичної роботи за новими програмами / Т. Богатир. - С.41 - 42 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНІ ЗНАННЯ, ПОЗАШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ПРИРОДООХОРОНА ДІЯЛЬНІСТЬ Бабенко, В. Еколого-натуралістичне виховання школярів / В. Бабенко. - С.42 - 45 фывфыв: ПРИРОДООХОРОННА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЕКОЛОГІЧНА ГРА Ківшарь, В. Використання елементів народознавства на заняттях гуртків еколого-натуралістичного профілю / В. Ківшарь. - С.45 - 47 фывфыв: НАРОДОЗНАВСТВО, ЕКОЛОГІЯ, ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА Жестерьова, В. Майстер-клас з біокераміки / В. Жестерьова. - С.47 - 48 фывфыв: ЛІПЛЕННЯ З ТІСТА, БІОКЕРАМІКА Хінцинська, І. Значення вітамінів для здоров'я людини / І. Хінцинська. - С.49 фывфыв: ВІТАМІНИ, КОРИСНІ ПРОДУКТИ Пушкар, В. Використання методів "глибинної екології" в роботі з юннатами / В. Пушкар. - С.50 - 51 фывфыв: ХУДОЖНЯ РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ, РЕФЛЕКСІЯ, ЕКОЛОГІЧНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ Мазур, П. Тематичні екскурсії - перший шабель у залученні молодших школярів до натуралістичної роботи / П. Мазур. - С.52 - 53 фывфыв: ПРИРОДА, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Русан, Г. Проведення конкурсу експерименталь-дослідницьких робіт "Юний дослідник" / Г. Русан. - С.54 - 55 фывфыв: ПРИРОДОЗНАВСТВО, РОСЛИНИЙ СВІТ , ТВАРИНИЙ СВІТ Провоторов, О. Дитяча періодика України як засіб розвитку мовленнєвої творчості школярів / О. Провоторов. - С.55 - 59 фывфыв: МОВЛЕННЄВІ ЗДІБНОСТІ, ДИТЯЧА ПЕРІОДИКА Кучер-Томченко, Д. Акваріум як штучна водна екосистема / Д. Кучер-Томченко. - С.59 - 60 фывфыв: АКВАРІУМНІ РИБКИ, АКВАРІУМНІ РОСЛИНИ Гуменко, Є. Риби / Є. Гуменко. - С.60 - 62 фывфыв: МОРСЬКІ КОНИКИ, ЛІТАЮЧІ РИБИ, ЕОЛІСКУС Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Свободны: ПЧЗ (1), АБ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Радченко, Т. Перші кроки до спостережень у природі [Текстььь] / Т. Радченко> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 6. - С. 40 Рубрики: Початкова школа--Методика викладання природознавства фывфывфыв: природа -- навколишній світ Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Свободны: ПЧЗ (1), АБ (1) |
А43 Актуальні проблеми психології [Текстььь] : [в 12 т.] : зб. наук. праць / Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2001 - . - ISSN 2072-4772. Т. 7 : Екологічна психологія, вип. 25 / за ред. Максименка С. Д. ; [редкол.: Максименко С. Д. та ін.]. - 2011. - 207, [1] с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - 30.00 грн
Рубрики: Екологічна психологія--Наукові видання фывфывфыв: психологічна екологічність -- психологическая экологичность -- соціально-психологічна практика -- социально-психологическая практика -- навколишній світ -- окружающий мир -- проблеми спілкування -- проблемы общения -- освітнє середовище -- образовательная среда -- свідомість -- сознание -- психологічний захист -- психологическая защита -- психічне здоров'я -- психическое здоровье -- місцеві видання -- местные издания Аннотация: У збірці висвітлюються актуальні проблеми екологічної психології. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Максименко, С. Д. \ред.\; Чепелєва, Н. В. \ред.\; Балл, Г. О. \ред.\; Карамушка, Л. М. \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
О-75 Основи природознавства [] : підручник / [Н. Д. Карапузова [та ін.] ; за ред. В. М. Помогайбо. - Київ : Академія, 2014. - 367, [1] с. : рис. - (Альма-матер). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 358-365. - Літ.: с. 366-367. - ISBN 978-966-580-449-9 : 85.00 грн
Рубрики: Природознавство--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: навколишній світ -- фізичні системи -- простір і час -- сила тяжіння -- сила тиску -- енергія -- хімічні системи -- речовини -- кристали -- біологічні системи -- екосистеми -- живі організми -- біосфера -- геосистема -- Сонячна система -- водна оболонка Землі -- повітряна оболонка Землі -- Земля -- соціоекосистеми -- Україна як соціоекосистема -- клімат Землі Аннотация: Розкрито сутність, закони та закономірності фізичних, хімічних, фізико-хімічних, біологічних та ін. систем, що дає змогу уявити науково-природничу картину світу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Карапузова, Н. Д.; Карапузова, І. В.; Помогайбо, В. М.; Починок, Є. А.; Помогайбо, В. М. \ред.\ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
Я45 Якименко, Світлана Іванівна. Формування світогляду у старших дошкільників та молодших школярів в освітньо-інтегрованому середовищі: теорія практика [] : монографія / С. І. Якименко. - Київ : Слово, 2017. - 638, [2] с. : табл. - Літ.: с. 606-639. - ISBN 978-966-194-261-4 : 180.00 грн
Рубрики: Дошкільна освіта--Наукові видання Початкова освіта--Наукові видання фывфывфыв: світогляд дошкільників -- світогляд молодших школярів -- світогляд дітей -- навколишній світ -- виховання особистості дитини -- пізнавальна діяльність школяра -- педагогічні дослідження -- пізнавальна діяльність дитини -- ігрова діяльність -- навчання молодших школярів -- національні цінності -- загальнолюдські цінності -- молодші школярі -- інтегративні процеси в освіті -- педагогічна технологія -- авторська технологія -- проектна технологія (пед.) -- компетентність педагога -- модель"педагога-універсала" Аннотация: Розглянуто основи світогляду як систему формування у дошкільника інтегрованої форми духовного освоєння дійсності, яка не зводиться лише до суми інформаційних одиниць про людину і навколишній світ, а припускає закладення основи ставлення до навколишнього світу, до самого себе, створення психологічних передумов гуманного будівництва мотивованої діяльності з опорою на біологічні та соціокультурні джерела розвитку мотиваційних основ образу світу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Калошин, В. Ф. Сприймайте світ таким, яким він є [] / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк> // Історія та правознавство : наук.-метод. журн. - 2020. - N 16/18. - С. 83-87 Рубрики: Людина--Світогляд--Сприйняття фывфывфыв: навколишній світ -- проблеми -- ідеалізація Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Гоменюк, Д. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |