Матвієнко, Оксана. Науково-педагогічні школи в документознавчій освіті: сучасні особливості формування й розвитку [] / О. Матвієнко, М. Цивін> // Вісн. Кн. палати. - 2020. - N 1. - С. 23-28. - Бібліогр.: с. 27-28 Рубрики: Вузівська педагогіка фывфывфыв: науково-педагогічна школа -- документознавча освіта -- непрофільна освіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Цивін, Михайло Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БГ (1) Свободны: БГ (1) |
Б64 Бірук, Наталія Петрівна. Професійно-творчий розвиток особистості педагога-дослідника в умовах діяльності науково-педагогічної школи [] : автореф. дис. / Бірук Наталія Петрівна ; [наук. керівник Антонова О. Є.] ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021. - 20 с. : рис., табл. - Літ.: с. 15-17. - 10.00 грн
Рубрики: Педагоги--Професійна освіта--Наукові видання фывфывфыв: науково-дослідницька діяльність -- педагог-дослідик -- професійно-творчий розвиток -- особистісний розвиток -- науково-дослідницька компетентність -- науково-педагогічна школа -- модель професійно-творчого розвитку Аннотация: Дисертація присвячена актуальній проблемі професійно-творчого розвитку особистості педагога-дослідника в середовищі науково-педагогічної школи. У роботі проаналізовано стан окресленої проблеми в науковій літературі та практику впровадження досягнень вітчизняних науково-педагогічних шкіл в освітній процес. Здійснено категоріальний аналіз базових понять дослідження, представлено періодизацію розвитку наукових шкіл, акцентовано увагу на сучасному етапі їх функціонування. Результатом професійно-творчого розвитку було визначено сформованість науково-дослідницької компетентності на емпірично-інтуїтивному, дослідницько-логічному та креативно-евристичному рівнях. Вимоги до особистості педагога-дослідника узагальнено у вигляді професіограми. Спроєктовано модель професійно-творчого розвитку особистості педагога-дослідника в середовищі науково-педагогічної школи, що складається з чотирьох взаємопов'язаних блоків: концептуально-цільового, мотиваційно-стимулювального, змістово-процесуального та результативно-діагностувального та технологію її реалізації. Результати експериментальної перевірки дієвості моделі шляхом реалізації технології засвідчили підвищення якісного рівня професійно-творчого розвитку особистості педагога-дослідника та науково-дослідницької компетентності. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Антонова, Олена Євгеніївна \наук. керівник.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський державний університет імені Івана Франка Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |