Т87 Туриніна, О. Л. Порівняльна психологія [] : навч. посіб. / О. Л. Туриніна, Л.З. Сердюк ; [передм. Н. Коломінського] ; Міжрегіональна акад. упр. персоналом. - Київ : МАУП, 2005. - 227, [5] с. : iл. - Бібліогр. в кінці розд. - Глосарій: с. 216-224. - ISBN 966-608-496-1 : 023.00 грн, 18.00 грн
Рубрики: Психологія порівняльна--Поведінка--Навчальні видання для вищої школи Зоопсихологія--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: інстинктивна поведінка -- инстинктивное поведение -- научіння -- научение -- агресія -- агрессия -- мислення -- мышление -- сенсорна психіка -- сенсорная психика -- перцептивна психіка -- перцептивная психика -- мова -- речь -- пам'ять -- память -- онтогенез -- антропогенез -- демонстраційне моделювання -- демонстрационное моделирование Аннотация: Розвиток психіки у філогенезі та онтогенезі, передісторія зародження людської свідомості. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Сердюк, Л.З.; Коломінський, Наум \авт. передм.\; Міжрегіональна академія управління персоналом Экземпляры всего: 3 ЧЗ (2), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1) |
> Шифр: ppts/2011/4 Журнал 2011г. N 4 Гущина, Т. В. Захисна та опановуюча поведінка у дисфункціональній сім'і в період кризи / Т. В. Гущина. - С.1-9. - Л-ра в кінці ст. Поліщук, В. М. Криза 13 років як перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку (дівчатка) / В. М. Поліщук. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. : табл. Суворова, І. Ю. Вплив культури на формування неформальних молодіжних об'єднань / І. Ю. Суворова. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст. : рис. Д'яков, С. І. Фактори суб'єктності в стресостійкості майбутнього спеціаліста / С. І. Д'яков. - С.19-23. - Л-ра в кінці ст. : табл. Мар'яненко, Л. В. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя / Л. В. Мар'яненко. - С.23-28. - Л-ра в кінці ст. Свідерська, Г. М. Тренінгова програма розвитку чуйності у старшокласників " Я - чуйна людина" / Г. М. Свідерська. - С.28-46. - Л-ра в кінці ст. : табл. Башук, Л. П. Програма впровадження засобів формування позитивноі мотиваціі до пошуку роботи у безробітноі молоді / Л. П. Башук. - С.47-53 Скуловатова, О. В. Методика аналізу зумовленості життєвого шляху особистості / О. В. Скуловатова. - С.53-58 Зак, О. З. Діагностика відмінностей у мисленні молодших школярів / О. З. Зак. - С.59-61 Ткаченко, О. А. Взаємини психолога і священника : " справожиттєва " практика / О. А. Ткаченко. - С.62-66 Александрова, Н. А. Значення показників функціонування сім'і у професійному самовизначенні старшокласників / Н. А. Александрова. - С.67-70 Білоус, Р. М. Психологічна структура та ознаки професійного наміру особистості / Р. М. Білоус. - С.70-75 Губенко О. В,. Переструктурування як важливий механізм творчості та научіння / О. В, Губенко. - С.75-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Губенко О. В, О. В,. Переструктурування як важливий механізм творчості та научіння [] / О. В, Губенко О. В> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 4. - С. 75-80 Рубрики: Творчість--Творчо-пізнавальна діяльність фывфывфыв: переструктуирование -- переструктурування -- гештальт -- гештальт Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
М82 Москалець, Віктор Петрович. Зоопсихологія та порівняльна психологія [] : підручник / В. П. Москалець ; М-во освіти і науки України, Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Вид. 2-е, перероб., допов. - Київ : Ліра-К, 2020. - 223, [1] с. - Літ.: с. 221-223. - ISBN 978-617-7910-31-1 : 140.00 грн
Рубрики: Зоопсихологія--Порівняльна психологія--Історичний розвиток--Навчальні видання фывфывфыв: зоопсихічне спостереження -- зоопсихічний експеримент -- свідомість людини -- тропізми -- таксиси -- інстинктивна поведінка -- реактивне научіння -- оперативне научіння -- комунікація тварин -- людська мова Аннотация: Викладено предмет, методи, поняття, положення, концепції, найбільш значущі відкриття в історії становлення і розвитку зоопсихології та порівняльної психології як споріднених галузей психологічної науки. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С82 Стоунс, Эдвард. Психопедагогика. Психологическая теория и практика обучения [] = Psycho-pedagogy. Psychological Theory and the Practice of Teachina / Э. Стоунс ; [науч. ред., предисл., коммент. Н. Ф. Талызиной ; пер. с англ. Н. И. Осьмаковой]. - Москва : Педагогика, 1984. - 472 с. - Лит.: с. 453-459. - Предм. указ.: с. 460-470. - 8.00 грн Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання фывфывфыв: язык -- мова -- мышление -- мислення -- речевое общение -- мовне спілкування -- научение человека -- научіння людини -- обучение психомоторным навыкам -- навчання психомоторним навичкам -- структура навыков обучения -- структура навичок навчання -- речевое общение учителя -- мовне спілкування вчителя -- психодиагностика -- психодіагностика -- творческие задания -- творчі завдання Аннотация: В книге проанализированы основные проблемы теории и практики обучения: контроль за усвоением знаний учащихся, роль в обучении эвристических и творческих задач. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Талызина, Н. Ф. \ред., авт. предисл., авт. коммент.\; Осьмакова, Н. И. \пер.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |