Мазаракі, Анатолій.
    Ідентифікація контенту національного брендінгу [] / А. Мазаракі, Г. П'ятницька, О. Григоренко // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - N 2. - С. 5-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Торгові марки--Ідентифікація--Україна
   Держава--Імідж--Україна

фывфывфыв:
національний бренд -- бренд територій -- бренд держави -- міжнародне середовище -- інформаційні екстерналії

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
П'ятницька, Галина; Григоренко, Олег

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)