Семеног, Олена.
    Мовний портрет наукового наставника у вимірах лінгвоперсонології [] / О. Семеног // Дивослово. - 2019. - N 2. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Мовознавці українські
фывфывфыв:
науково-педагогічне наставництво -- коучинг -- неперервна педагогічна освіта -- мовне виховання -- мовна культура

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Мацько, Любов Іванівна (мовознавець, педагог ; 1939) \про них\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), АБ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), АБ (1)




    Міщанин, Наталя.
    Проблеми формування інтернет-ресурсів бібліотек системи неперервної педагогічної освіти України [] / Н. Міщанин // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 10. - С. 30-34. - Бібліогр.: с. 32-34
Рубрики: Бібліотечна справа
   Бібліотеки закладів вищої освіти--Інтернет-ресурси

фывфывфыв:
неперервна педагогічна освіта -- інтернет-ресурси -- інституційні депозитарії

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : БГ (1), ОБР (1)
Свободны: БГ (1), ОБР (1)


378:[373.5.011.3-051:57](043)*М
Р69


    Романюк, Руслана Костянтинівна.
    Теоретичні і методичні засади професійної підготовки вчителів біології до профільного навчання учнів [] : автореф. дис. / Романюк Руслана Костянтинівна ; [наук. консультант Антонова О. Є.] ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021. - 42 с. : рис., табл. - Літ.: с.34-39. - 10.00 грн
УДК
ББК 74.58 + 74.262.8
Рубрики: Вчителі--Біологія--Підготовка--Наукові видання
   Вчителі біології--Педагогічна підготовка--Наукові видання

   
фывфывфыв:
професійна підготовка вчителя біології -- неперервна педагогічна освіта -- профільне навчання -- профільна старша школа -- спеціалізована профільно зорієнтована компетентність
Аннотация: У дисертації на методологічному, теоретичному та методичному рівнях досліджено проблему неперервної професійної підготовки вчителів біології до профільного навчання учнів. Проаналізовано ґенезу, стан вивченості проблеми організації профільного навчання та підготовки вчителів до її реалізації в Україні та за кордоном. Охарактеризовано структуру спеціалізованої профільно зорієнтованої компетентності як складової професійної компетентності вчителя біології. Уточнено критерії, показники, рівні її сформованості. Науково обґрунтовано концепцію дослідження, ядром якої визначено методологічний, теоретичний і методичний концепти, а провідними ідеями - неперервність підготовки учителів на засадах практико-зорієнтованого, контекстного та інтерактивного підходів у межах ступеневої вищої та післядипломної педагогічної освіти. Спроєктовано теоретичну модель дослідження проблеми. Розроблено, упроваджено й експериментально доведено ефективність методичної системи неперервної професійної підготовки вчителів біології до профільного навчання учнів. Її формує єдність таких складників, як: теоретикометодичне забезпечення процесу підготовки, організаційно-педагогічні інструменти та технології реалізації. Виявлено статистично значимі зміни підвищення рівня сформованості спеціалізованої профільно зорієнтованої компетентності в експериментальній групі магістрантів у порівнянні з контрольною, а також у вчителів-практиків після проходження курсів підвищення кваліфікації за авторською програмою.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Антонова, Олена Євгеніївна \наук. конс.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський державний університет імені Івана Франка
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)