658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Аннотация: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Экземпляры всего: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)

339.138(075)
С89


    Crawford, Merle.
    New Products Management [Текст] / Merle Crawford, Antony Di Benedetto. - 7th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2003. - XX, 567 p. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Finance, Insurance, and Real Estate). - Ind.: p. 547- 567. - ISBN 0-07-247163-8 (alk. paper) : 070.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товари--Управління--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
маркетинг -- життєвий цикл товарів -- жизненный цикл товаров -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- дизайн -- нові товари -- новые товары
Аннотация: New Products Management provides future new product managers and team leaders with a complete toolkit for learning and executing the product development process.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Benedetto, Antony Di
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)

339.138(075)
U45


    Ulrich, Karl T..
    Product Design and Development [Текст] / Karl T. Ulrich, Steven D. Eppinger. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2004. - XVIII, 366 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. 357-366. - ISBN 0-07-247146-8 (alk. paper) : 070.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Вироби--Дизайн--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
економіка -- экономика -- маркетинг -- нові товари -- новые товары -- розробка нового продукту -- разработка нового продукта -- виробничий менеджмент -- производственный менеджмент -- промисловий дизайн -- промышленный дизайн -- інтелектуальна влісність -- интеллектуальная собственность
Аннотация: This book blends the perspectives of marketing, design, and manufacturing into a single approach to product development.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Eppinger, Steven D.
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)

330.341.1(075.8)
S33


    Schilling, Melissa A..
    Strategic management of technological innovation [Текст] / Melissa A. Schilling. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2005. - XI, 289 p. : ill. - Ind.: p. 279-289. - ISBN 0-07-294298-3 (alk. paper) : 70.00 грн
Перевод заглавия: Менеджмент технологічних інновацій
УДК
ББК 65.050.03я73
Рубрики: Інновації--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   Інноваційний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
инновации -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- технологічні інновації -- технологические инновации -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- маркетинг-план -- авторське право -- авторское право -- нові товари -- новые товары
Аннотация: The subject of innovation management is approached here as a strategic process. The outline of the book is designed to mirror the strategic management process used in most strategy textbooks, progressing from assessing the competitive dynamics of the situation, to strategy formulation, and then to strategy impementation.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)