Л84 Лук'янець, Тамара Іванівна. Маркетингова політика комунікацій [] : навч. посібник / Т. І. Лук'янець ; М-во науки і освіти України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2000. - 380 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 373-375. - ISBN 966-574-009-1 : 22.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: комунікації -- коммуникации -- рекламування товару -- рекламирование товара -- продажи -- продажі -- політична реклама -- политическая реклама -- робота з громадськістю -- работа с общественностью -- організація виставок -- организация выставок -- персональний продаж товарів -- персональная продажа товаров -- упаковка товарів -- упаковка товаров Аннотация: Основні напрямки діяльності в галузі маркетингу: рекламування товарів, стимулювання продажу, створення іміджу підприємства та ін. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство науки і освіти України; Київський національний економічний університет Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
Л64 Литвинов, Виктор Викторович. Практика современной экспозиции [] / В. В. Литвинов. - М. : Плакат, 1989. - 192 с. : ил. - Лит.: с. 191. - 1.90 р.
Рубрики: Оформлювальне мистецтво--СРСР, 20 ст.--Ілюстровані видання фывфывфыв: оформительское искусство -- виставки -- выставки -- организация выставок -- організація виставок -- засоби експозиції -- средства экспозиции -- експозиція -- экспозиция -- выставочное оборудование -- виставкове обладнання -- художественное проектирование -- художнє проектування Аннотация: Даются методические советы по организации выставок. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 3 МИСТ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: МИСТ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |