Мар'яненко, Л. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя [] / Л. Мар'яненко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 3. - С. 8-12 Рубрики: Психологія особистості--Особистість педагога фывфывфыв: особистісна самодетермінація -- личностная самодетерминация -- педагогічні здібності -- педагогические способности -- педагогічний потенціал -- педагогический потенциал -- педагогічна спрямованість -- педагогическая направленность Аннотация: Розкрито феномен самодетермінації особистості, у зв'язку з яким проводиться аналіз психологічної структури педагогічних здібностей та педагогічного потенціалу вчителя. Пропонується методика дослідження. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |