О-64 Організація і технологія надання послуг [] : навч. посібник / В. В. Апопій [та ін.] ; за ред. В. В. Апопія. - К. : Академія, 2006. - 312 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 308- 311. - Короткий термінол. слов. : с. 300-307 . - ISBN 966-580-218-6 : 021.50 грн, 022.00 грн, 024.00 грн
Рубрики: Ринок послуг--Конкуренція--Правове регулювання--Навчальні видання фывфывфыв: інфракструктура -- инфракструктура -- комерційні операції -- коммерческие операции -- конкуренція -- конкуренция -- побутові послуги -- бытовые услуги -- соціально-культурні послуги -- социально-культурные услуги -- житлово-комунальні послуги -- жилищно-коммунальные услуги -- оздоровительные услуги -- оздоровчі послуги -- туристичні послуги -- туристические услуги -- транспортні послуги -- транспортные услуги -- консалтингові послуги -- консалтинговые услуги -- послуги зв'язку -- услуги связи -- міжнародна торгівля послугами -- международная торговля услугами Аннотация: Економічна сутність, суб'єктивний склад і структура послуг, основні засади, концепція розвитку і особливості функціонування ринку послуг. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Апопій, В. В.; Олексин, І. І.; Шутовська, Н. О.; Футало, Т. В.; Апопія, В. В. \ред.\ Экземпляры всего: 5 ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2) |
Ш 66 Шканова, Олена Миколаївна. Маркетинг послуг [] : навч. посібник / О. М. Шканова. - Київ : Кондор, 2008. - 304 с. : табл., рис. - Тести: с. 263-265. - Дод.: с. 266-290. - Термін. слов.: с. 291-297. - Літ.: с. 298-299. - ISBN 966-7982-23-8 : 036.00 грн, 40.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: просування послуги -- ринок послуг -- ринок послуг -- конкурентне середовище -- маркетингова стратегія підприємства -- бренд-стратегії -- торговельний маркетинг -- сервіс технічно складних товарів -- маркетинг послуг громадського харчування -- готельні послуги -- туристичний ринок -- туристичний маркетинг -- маркетинг транспортних послуг -- побутові послуги -- консалтингові послуги Аннотация: Основні поняття, складові та специфіка маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг, прогнозування попиту. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 3 ФОНД (1), ВВ (2) Свободны: ФОНД (1), ВВ (2) |