П 84 Єремєєва, В. М. Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя [Текстььь] / В. М. Єремєєва> // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 294-301. - Бібліогр.: с. 301 . - ISBN 966-8456-83-9
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Підготовка майбутніх учителів фывфывфыв: інноваційні технології -- инновационные технологии -- професійно-педагогічна освіта -- профессионально-педагогическое образование -- підготовка майбутніх учителів -- подготовка будущих учителей Аннотация: Спроба пошуку досконалої системи підготовки майбутнього вчителя. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
К93 Куренна, Тетяна Вікторівна. Цінності та смисли особистості вчителя [] : навч.-метод. посібник / Т. В. Куренна. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. - 141, [1] с. : портр., табл. - Літ.: с. 136-141. - ISBN 978-966-485-137-1 : 30.00 грн
Рубрики: Особистість--Психологія--Навчальні видання Моральні цінності--Педагогічна підготовка--Навчальні видання фывфывфыв: місцеві видання -- местные издания -- ціннісні орієнтації особистості -- ценностные ориентации личности -- духовні цінності -- духовные ценности -- сенс життя -- смысл жизни -- професійна діяльність вчителя -- профессиональная деятельность учителя -- підготовка майбутніх вчителів -- подготовка будущих учителей -- педагогічні інновації -- педагогические инновации Аннотация: Посібник містить обгрунтування мети та завдань відповідного спецкурсу, рекомендації щодо опрацювання окремих тем та організації самостійної роботи студентів. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Куренна, Тетяна Вікторівна (викладач) \про неї\ Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
С13 Савченко, Л. О. Методика використання педагогічної діагностики підвищення якості освіти майбутніх учителів [] : навч.-метод. посібник / Л. О. Савченко ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т", Криворіз. пед. ін-т . - К. : КНТ, 2014. - 209, [7] с. : іл. - Л-ра: с. 199-202. - Дод.: с. 203-209. - ISBN 978-966-373-751-5 : 95.00 грн
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Навчальні видання для вищої школи Педагогічна діагностика--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: педагогічне діагностування -- педагогическое диагностирование -- підготовка майбутніх учителів -- подготовка будущих учителей -- вища педагогічна школа -- высшая педагогическая школа -- арт-терапія -- арт-терапия -- мультимедійні технології -- мультимедийные технологии -- моделювання педагогічних ситуацій -- моделирование педагогических ситуаций -- инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- мультмедійні технології в навчанні -- мультимедийные технологии в обучении Аннотация: Розглянуто педагогічну діагностику як систему методів і засобів, яка створює основу для виявлення труднощів у роботі студентів, дозволяє визначити сильні та слабкі сторони їхньої підготовки до професійної педагогічної діяльності, окреслити оптимальні шляхи подальшого підвищення якості освіти майбутніх учителів. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; ДВНЗ "Криворізький національний університет"; Криворізький педагогічний інститут Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |