Б74 Боголюбов, Николай Сергеевич. Лепка на занятиях в школьном кружке [] : метод. руководство для рук. кружков общеобраз. школах и внешк. учреждений / Н. С. Боголюбов. - М. : Просвещение, 1979. - 144 с. : ил. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 143. - 0.25 р.
Рубрики: Шкільні гуртки--Ліплення--Методика викладання, 20 ст.--Наочні посібники Загальноосвітні школи--Естетичне виховання, 20 ст.--Наочні посібники фывфывфыв: школьная кружковая работа -- шкільна гурткова робота -- лепка -- позакласна робота -- внеклассная работа -- внешкольные учреждения -- позашкільні установи -- шкільні гуртки -- школьные кружки -- эстетическое воспитание -- естетичне виховання -- учащиеся -- общеобразовательные школы Аннотация: Методические рекомендации учителям изобразительного искусства по методике преподавания (лепка) на занятиях в школьном кружке. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 МИСТ (1) Свободны: МИСТ (1) |
В27 Можарівська, І. М. Типи закладів позашкільної освіти та форми їх діяльності [] / І. М. Можарівська> // Велика Волинь: історія освіти і культури : [монографія / Н. М. Андрійчук та ін.] ; за ред. Левківського М. В. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - С. 181-192 . - ISBN 978-966-485-092-3
Рубрики: Освіта--Історія--Волинь, 19 - 20 ст. Позашкільні заклади--Історія--Волинь, 19 - 20 ст. Волинь--Освіта--Історія, 19 - 20 ст. Волинь--Позашкільні заклади--Діяльність--Історія, 19 - 20 ст. фывфывфыв: історична Волинь -- позашкільні установи -- позашкільна освіта -- бібліотеки -- музейні заклади -- читання -- лекції -- недільні школи Аннотация: Для відображення регіональної специфіки напрямів діяльності позашкільних закладів Волинської губернії у дослідженні застосовано регіональний підхід, який дозволяє виділити три групи позашкільних освітніх установ: поліфункціональні (бібліотеки, музеї, читальні, клубні об'єднання, товариства сприяння народній освіті); спеціалізовані (недільні школи, народні читання, повторювальні курси для дорослих) та опосередковані (доброчинні товариства, книгосховища, профільні гуртки і товариства - спортивні, театральні, технічні, природничі). Поліфункціональні заклади завдяки можливості застосовувати різноманітні форми позашкільної діяльності забезпечували реалізацію багатьох просвітницьких і виховних функцій, спеціалізовані створювалися для виконання конкретного педагогічного завдання, а в опосередкованих позашкільна діяльність була лише одним із багатьох напрямів статутної діяльності. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Андрійчук, Н. М.; Бовсунівська, Н. М.; Борейко, О. М.; Бричко, О. Б.; Левківський, М. В. \ред.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : КР (1) Свободны: КР (1) |