658.8(075) М26
Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів [] : навч. посібник для учнів проф.-техн. уч-щ / М. В. Вачевський [та ін.]. - К. : Кондор, 2011. - 371, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 352-356. - Дод.: с. 357-371. - ISBN 978-966-351-338-6 : 72.00 грнББК 65.050.24я7 Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: принципи маркетингу -- принципы маркетинга -- види товарів -- виды товаров -- товарна політика маркетинга -- товарная политика маркетинга -- життєвий цикл товарів -- жизненный цикл товаров -- стандартизация товара -- стандартизація товару -- сертификация товара -- сертифікація товару -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- цінова політика маркетингу -- ценовая политика маркетинга -- реклама збуту товару -- реклама сбыта товара -- пропаганда збуту товару -- пропаганда сбыта товара -- маркетинг інноваційної діяльності -- маркетинг инновационнной деятельности Аннотация: Теоретичні і практичні основи маркетингу.
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Вачевський, М. В.; Мадзігон, В. М.; Вачевська, Н. Л.; Ничкало, Н. Г.
Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1)
|