Циганок, В. М.
    Методичні засади оцінки ефективності брендування торговельних марок на ринку м'яса птиці [] / В. М. Циганок, Ю. В. Гуля, А. В. Ращенко // Агросвіт : наук.-практ. журн. - 2012. - N 11. - С. 22-28 : табл. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Птахопродукти--Ринок--Маркетинг--Житомир, місто
   Житомир, місто--Птахопродукти--Ринок--Маркетинг
фывфывфыв:
бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- торгові марки -- торговые марки -- продуктовий ринок -- продуктовый рынок
Аннотация: Результати досліджень щодо ефективності дії ключових факторів успіху брендингу в позиціонуванні та просуванні брендів торгових марок виробників продукції м'яса птиці на продуктових ринках м. Житомира, а також дослідження вподобань споживачів стосовно цієї продукції.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Гуля, Ю. В.; Ращенко, А. В.; Торгівля. Кооперація 4.08

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)