658.8(075.8)
К21


    Кардаш, Віктор Якович.
    Маркетингова товарна політика [] : підруч. / В. Я. Кардаш ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - Київ : КНЕУ, 2001. - 240 с. : рис., табл. - Літ.: с. 236-237. - ISBN 966-574-287-6 : 20.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
якість товару -- конкурентоспроможність товару -- ринок товарів -- упаковка -- товарні марки -- продуктові інновації
Аннотация: Особливості товарної політики підприємств ринкової орієнтації - маркетингові характеристики товарів та послуг, основи його сегментації, етапи планування та створення нових товарів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)



    Джинджоян, В. В.
    Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємств [] / В. В. Джинджоян // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 9. - С. 39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Інновації
фывфывфыв:
продуктові інновації -- процесні інновації -- збутова діяльність -- туристичні підприємства

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)




    Ганас, Л. М.
    Характеристика та типологія інновацій як економічної категорії [] / Л. М. Ганас, І. М. Дорош, Я. Ю. Петрова // Економіка та держава. - 2020. - N 4. - С. 201-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інновації--Характеристики
фывфывфыв:
управлінські інновації -- процесні інновації -- продуктові інновації

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Дорош, І. М.; Петрова, Я. Ю.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)


330.341.1(075.8)
С51


    Смоляр, Любов Гаврилівна.
    Управління процесом розробки і освоєння виробництва нових продуктів [] : навч. посіб. / Л. Г. Смоляр, К. О. Бояринова, О. В. Кам'янська ; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - Київ : Кондор, 2020. - 492, [2] с. : рис., табл. - Літ.: с. 441-448. - Слов.: с. 449-458. - Дод.: с. 459-492. - ISBN 978-617-7278-16-9 : 430.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Харчові виробництва--Харчові продукти--Інновації--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
продуктова політика -- інноваційні підприємства -- створення нових продуктів -- продуктові інновації -- інноваційний аналіз виробника -- розроблення нових продуктів -- ефективність наукових досліджень -- проектування нового продукту -- цикл дослідження виробництва -- збалансована система показників -- типовий технологічний процес -- освоєння нової продукції
Аннотация: Засади управління процесом розроблення і освоєння виробництва нових продуктів: практичні та ситуаційні вправи, запитання для самоконтролю, тести та задачі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бояринова, Катерина Олександрівна; Кам'янська, Ольга Вікторівна; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)