О-64 Організаційно-економічні аспекти інноваційного оновлення національного господарства [] : наук. монографія / [М. М. Єрмошенко [та ін.] ]; [за ред.: М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна]. - К. : Нац. акад. управління, 2008. - 216 с. : іл. - Л-ра: с. 187-213. - ISBN 978-966-8406-33-1 : 015.00 грн
Рубрики: Національна економіка--Інновації--Україна--Наукові видання фывфывфыв: інноваційне оновлення -- инновационное обновление -- нафтогазовий комплекс України -- нефтегазоввый комплекс Украины -- лісогосподарський комплекс України -- лесохозяйственный комплекс Украины -- инновации в промышленности -- інновації в промисловості -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- кредитни ризики -- кредитные риски -- ипотечное страхование -- іпотечне страхування Аннотация: В монографії проаналізовано стан технічного оновлення національної економіки на інноваційних засадах, розроблено організаційно-економічні основи формування механізму інноваційного оновлення економіки України, ії окремих галузей та підприємств. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Єрмошенко, М.М.; Єрохін, С.А.; Шандра, В.М.; Гуменюк, О.І.; Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
B61 Bingham, Frank G.. Business Marketing Management [Текст] / Frank G. Bingham. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998. - XXIII, 632 p. - Ind.: p. 613-632. - ISBN 0-8442-2964-4 (casebound) : 050.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Промисловий маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання Промисловий маркетинг--США--Навчальні видання фывфывфыв: промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетинг -- реклама -- промоушн Аннотация: Business Marketing Management is aimed at students with a foundation in basic marketing principles. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
М26 Маркетинг: бакалаврський курс [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2009. - 1134 с. : табл., граф. - Дод.: с. 1077-1106. - Глосарій: с. 1107-1133. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-477-1 : 150.00 грн, 168.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: теорії маркетингу -- теории маркетинга -- проблеми маркетингу -- проблемы маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- товарознавство -- товароведение -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- логістика -- логистика -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- ризики в маркетингу -- риски в маркетинге -- маркетинг в антикризовому менеджменті -- маркетинг в антикризовом менеджменте Аннотация: Теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності "Маркетинг". Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Ілляшенко, С. М. \ред.\ Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
П31 Петруня, Юрій Євгенович. Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг Аннотация: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |
П 19 Пасічник, В. Г. Виробничий маркетинг [] : навч.-метод. комплекс для студ. екон. спец. усіх форм навчання / В. Г. Пасічник, О. В. Акіліна ; Ін-т муніц. менеджменту та бізнесу. - К. : ЦУЛ, 2005. - 112 с. - Бібліогр.: с. 106-107. - ISBN 966-364-080-4 : 13.20 грн
Рубрики: Виробничий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: економіка підприємства -- экономика предприятия -- виробничий маркетинг -- промышленный маркетинг -- товарная политика предприятия -- товарна політика підприємства -- маркетинг продажу -- маркетинг продаж Аннотация: Навчально-методичний комплекс містить навчальну і робочу програми, методичні матеріали для самостійної роботи і самоконтролю знань студентів денної і заочної форм навчання. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Акіліна, О. В.; Інститут муніципального менеджменту та бізнесу Экземпляры всего: 3 ЧЗ (2), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (2), ВВ (1) |