О-76 Островський, П. І. Аграрний маркетинг [] / П. І. Островський ; М-во освіти і науки України, Одес. держ. екон. ун-т. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 224 с. - Літ.: с. 220-221. - ISBN 966-364-202-5 : 24.50 грн
Рубрики: Агропромислові комплекси--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: сільськогосподарський ринок -- продуктова політика -- ціноутворення -- збут -- просування товару -- планування агромаркетингу Аннотация: Маркетингова діяльність підприємств АПК, пов'язаних з виробництвом, зберіганням, переробленням та реалізацією продукції Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Одеський державний економічний університет Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Х 78 Хопкинс, Том. Умение продавать для "чайников" [] = Selling for dummies / Т. Хопкинс ; пер. с англ. - М. : Изд. дом " Вильямс", 2005. - 224 с. : рис. - Предм. указ.: с. 222-223. - ISBN 5-8459-0655-5 : 007.38 грн
Рубрики: Внутрішня торгівля--Продаж продукції--Навчальні видання фывфывфыв: реклама товару -- продажа -- знание продукта -- знання продуктів -- поиск покупателя -- пошук покупців -- продвижение товара -- просування товару -- планирование времени -- планування часу Аннотация: Приёмы и стратегии необходимые для быстрого овладения основными принципами продажи. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Б76 Божкова, Вікторія Вікторівна. Мерчандайзинг [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Т. О. Башук. - Суми : Унів. книга, 2013. - 123, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 120-121. - Слов. осн. термін.: с. 122-123. - ISBN 978-966-680-300-3 : 40.00 грн
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Мерчандайзинг--Теорія--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: торгівельні канали -- аутсорсингові компанії -- торгівельні марки -- торгівельні зали -- просування товару -- фейсинг -- планування магазину -- точки купівлі товару -- POS-матеріали -- мерчандайзер Аннотация: Теоретичні та пракитчні аспекти по організації, управлінню, реалізації та контролю мерчандайзингової діяльності виробничих та торгівельних підприємств. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Башук, Тетяна Олександрівна Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Килипенко, Володимир Володимирович. Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [] / В. В. Килипенко> // Економіка АПК. - 2017. - N 8. - С. 82-93 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: маркетингова діяльність -- комплекс маркетингу -- просування товару Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |