371:37.014.5
П 84


    Антонова, О. Є.
    Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості [Текстььь] / О. Є. Антонова // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 174-215 : табл. - Бібліогр.: с. 213-214 . - ISBN 966-8456-83-9
УДК
ББК 74.20
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Україна
   
фывфывфыв:
педагогічна обдарованість -- педагогическая одаренность -- обдарованість -- одаренность -- творчі здібності -- творческие способности -- креативність -- креативность -- педагогічні здібності -- педагогические способности -- здібності -- способности -- професійна спрямованість -- профессиональная направленность
Аннотация: Дослідження теоретичних питань обдарованості в педагогічній діяльності.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Дубасенюк, О.А.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В.
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)


88.5/Д 93-900673

    Дьяченко, Михаил Иванович.
    Психология высшей школы [] : учеб. пособие / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбович. - 2-е изд., перераб. и доп. - Минск : Изд-во БГУ, 1981. - 383 с. : рис., табл. - Лит.: с. 374-381. - 1.00 р.
ББК 88.4я73
Рубрики: Психологія вищої освіти--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
психология высшей школы -- психологія вищої школи -- психологический анализ -- психологічний аналіз -- деятельность студентов -- діяльність студентів -- преподаватели высшей школы -- викладачі вищої школи -- личность студента -- особистість студента -- профессиональная направленность -- професійна спрямованість
Аннотация: Излагаются в систематизированном виде основные вопросы психологии высшей школы: требования к специалистам с высшим образованием, деятельность студентов и студенческих коллективов, психологические предпосылки повышения эфективности деятельности преподавателей кафедр и вузов.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кандыбович, Л. А.
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), АБ (1)
Свободны: ФОНД (1), АБ (1)