П 84 Антонова, О. Є. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості [Текстььь] / О. Є. Антонова> // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 174-215 : табл. - Бібліогр.: с. 213-214 . - ISBN 966-8456-83-9
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Україна фывфывфыв: педагогічна обдарованість -- педагогическая одаренность -- обдарованість -- одаренность -- творчі здібності -- творческие способности -- креативність -- креативность -- педагогічні здібності -- педагогические способности -- здібності -- способности -- професійна спрямованість -- профессиональная направленность Аннотация: Дослідження теоретичних питань обдарованості в педагогічній діяльності. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Дубасенюк, О.А.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
Дьяченко, Михаил Иванович. Психология высшей школы [] : учеб. пособие / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбович. - 2-е изд., перераб. и доп. - Минск : Изд-во БГУ, 1981. - 383 с. : рис., табл. - Лит.: с. 374-381. - 1.00 р. Рубрики: Психологія вищої освіти--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: психология высшей школы -- психологія вищої школи -- психологический анализ -- психологічний аналіз -- деятельность студентов -- діяльність студентів -- преподаватели высшей школы -- викладачі вищої школи -- личность студента -- особистість студента -- профессиональная направленность -- професійна спрямованість Аннотация: Излагаются в систематизированном виде основные вопросы психологии высшей школы: требования к специалистам с высшим образованием, деятельность студентов и студенческих коллективов, психологические предпосылки повышения эфективности деятельности преподавателей кафедр и вузов. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Кандыбович, Л. А. Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), АБ (1) Свободны: ФОНД (1), АБ (1) |