658.012.32(075.8)
М29


    Мартиненко, Микола Мефодійович.
    Основи менеджменту [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / М. М. Мартиненко. - К. : Каравела, 2008. - 496 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-8019-36-9 : 068.00 грн, 109.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Мененджмент--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
сфера діяльності менеджерів -- сфера деятельности менеджеров -- закони, закономірності менеджменту -- закони,закономерности менеджмента -- принципи менеджменту -- принципы менеджмента -- історія менеджменту -- история менеджменту -- організації і системи -- организации и системы -- поведінка, влада, лідерство -- поведение, власть, лидерство -- функція і технологія -- функция и технология -- функції планування -- функции планирования -- функції організовування -- функции организовування -- функції обліку -- функции учета -- функція контрулювання -- функции контролирования -- функції аналізу -- функции анализа -- функція стимулювання -- функция стимулирования -- функція регулювання -- функция регулирования -- організаційна структура управління -- организационная структура управления -- технологія і методи менеджменту -- технология и методы менеджмента -- зовнішнє середовище організації -- внешняя среда организации -- процес прийняття рішень -- процесс прийнятия решений -- організація процесів комунікації -- организация процессов коммуникации -- етичні норми у менеджменті -- этические нормы в менеджменте
Аннотация: Підручник об'єднує теоретичні основи менеджменту і методи практичного їх використання й діяльності організації.Таке об¦9єднання теорії і практики у вивченні особливостей сучасного менеджменту суттєво підвіщує ефективність засвоєння програмного матеріалу навчальної дисципліни.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)

316.45
С 56


   
    Совместная деятельность: методология, теория, практика [] : [монография] / [К. А. Абульханова-Славская и др.] ; отв. ред.: А. Л. Журавлев, П. Н. Шихирев, Е. В. Шорохова ; Акад. наук СССР, Институт психологии. - М. : Наука, 1988. - 232 с. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-02-013309-4 : 1.90 р.
УДК
ББК 88.59
Рубрики: Психологія праці--Наукові видання
   
фывфывфыв:
совместная трудовая деятельность -- спільна трудова діяльність -- совместный труд детей -- спільна праця дітей -- совместная коллективная деятельность -- спільна колективна діяльність -- совместная деятельность групп -- спільна діяльність груп -- коллективный субъект управления -- колективний суб'єкт управління -- процесс принятия решений -- процес прийняття рішень -- мотивация совместной деятельности -- мотивація спільноі діяльності -- роль личности руководителя -- роль особистості керівника -- совместная спортивная деятельность -- спільна спортивна діяльність -- оперативная оптимизация общения -- оперативна оптимізація спілкування -- практическая оптимизация общения -- практична оптимізація спілкування -- диагностика интегративности группы -- діагностика інтегративності групи -- тренинг подготовки руководителей -- тренінг підготовки керівників
Аннотация: В монографии рассматриваются основные методологические и теоретические проблемы, возникающие в социально-психологическом исследовании совместной трудовой деятельности

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Абульханова-Славская, К. А.; Аллахвердова, О. В.; Бобнева, М. И.; Жизневский, Б. Н.; Журавлев, А. Л. \ред.\; Шихирев, П. Н. \ред.\; Шорохова, Е. В. \ред.\; Академия наук СССР; Институт психологии
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)

339.138(477)(075.8)
Л25


    Ларіна, Ярослава Степанівна.
    Поведінка споживача [] : навч. посібник / Я. С. Ларіна, А. В. Рябчик. - К. : Академія, 2014. - 222, [2] с. : табл. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 218-220. - Л-ра: с. 221-222. - ISBN 978-966-580-447-5 : 65.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)42я73
Рубрики: Споживачі--Прийняття рішень--Дослідження--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
культура споживання -- маркетингові рішення -- моделі поведінки споживачів -- індивідуальний споживач -- рівень зацікавленості споживача -- поведінкова реакція покупців -- процес прийняття рішень -- промисловий ринок -- індустріальний споживач -- типології споживчої поведінки -- політика розподілу
Аннотация: Мотиваційні складники процесу прийняття споживачами рішень про купівлю, купівельної поведінки, методи та маркетингові інструменти їх дослідження та впливу на них.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Рябчик, Алла Володимирівна
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)



    Єфименко, Т. І.
    Концептуальні засади подальшого розвитку системи управління державними фінансами [] / Т. І. Єфименко // Економіка України. - 2017. - N 3. - С. 3-19. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: Державні фінанси--Управління
фывфывфыв:
державні фінанси -- управління -- реформування -- процес прийняття рішень -- механізми управління -- економічна криза

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)


339.1(075.8)
С50


    Смигальчук, М. Л.
    Методы стимулирования продаж в торговле [] : учеб.-практ. пособие / М. Л. Смигальчук. - Киев : Центр учеб. лит., 2018. - 300, [2] с. : табл., рис. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300. - ISBN 978-611-01-1077-8 : 170.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торгівля--Споживчі товари--Ринок--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
тоговля -- потребительские товары -- рынок -- продвижение товаров -- просування товарів -- рынок маркетинговых коммуникаций -- ринок маркетингових комунікацій -- модель поведения покупателей -- модель поведінки покупців -- процесс принятия решения -- процес прийняття рішень -- стимулирование конечных результатов -- стимулювання кінцевих результатів -- ценовое стимулирование продаж -- цінове стимулювання продаж -- система управления продажами -- система управління продажами -- мерчандайзинг -- планировка торгового зала -- планування торгового залу -- презентация товаров -- презентація товарів -- стимулирование торговых посредников -- стимулювання торгових посередників -- стимулирование торгового персонала -- стимулювання торгового персоналу -- эффективность стимулирования продаж -- ефективність стимулювання продаж
Аннотация: Реализация методов и инструментов стимулирования, способы оценки эффективности мероприятий по стимулированию продаж в торговле.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)