Щ61 Щербань, Володимир Михайлович. Маркетинг [] : навч. посібник / В. М. Щербань. - Київ : ЦУЛ, 2006. - 208 с. : рис. - Л-ра: с. 170-172. - Дод.: с. 173-200. - ISBN 966-364-179-7 : 21.00 грн Рубрики: Маркетинг--Ринок (екон.)--Маркетингові дослідження--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингова товарна політика -- система маркетингу -- концепція маркетингу -- процес розробки товарів -- маркетингова цінова політика -- політика управління цінами -- маркетингова політика розподілу -- маркетинг послуг -- планування маркетингу -- управління маркетингом Аннотация: Теоретичні і методичні основи маркетингу, рекомендації з проведення маркетингових досліджень, формування конкурентоспроможного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |