М48 Мельник, Ірина Миколаївна. Мерчандайзинг [] : навч. посібник / І. М. Мельник, Ю. М. Хом'як. - К. : Знання, 2009. - 309 с. : табл., іл. - Л-ра: с. 307-309. - ISBN 978-966-346-720-7 : 38.00 грн, 51.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: психологічні ресурси людини -- психологические ресурсы человека -- психология покупателя -- психологія покупця -- інтер'єр магазину -- интнрьер магазина -- реклама -- асортимент товарів -- ассортимент товаров Аннотация: У навчальному посібнику систематизовано знання з мерчандайзингу в роздрібній торгівлі. Розглядаються технології мерчандайзингу на торгівельних підприємствах, спрямовані на стимулювання роздрібного продажу через привернення уваги покупцівдо товарів за допомогою спеціального оформлення прилавків з продукцією. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Хом'як, Ю. М. Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |