> Шифр: dovy/2007/1 Журнал 2007г. N 1 Андрусич, Н. Журналам "Палітра педагога" та "Джміль" - 10 років / Н. Андрусич. - С.3. фывфыв: ПЕДАГОГІЧНІ ЖУРНАЛИ. Центральна методична служба - в дії. - С.4 - 6. фывфыв: МЕТОДИЧНИЙ ВІДДІЛ , ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ. Долинна, О. Батьки в дощкільному закладі: споживачі та гості чи партнери-однодумці? / О. Долинна, О. Низковська. - С.6 - 8. фывфыв: СПІВПРАЦЯ БАТЬКІВ З ДОШКІЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ. Козак, Н. Як вибрати дитячий садок / Н. Козак. - С.9 - 10. фывфыв: ДИТЯЧИЙ САДОК. Бурова, А. Роль дорослого в розвитку творчих ігор / А. Бурова. - С.10 - 13. фывфыв: ДИТЯЧІ ІГРИ, ВИХОВНА ЦІННІСТЬ ГРИ Меналюк, Г. Вчимо доводити власну думку / Г. Меналюк. - С.14 - 15. фывфыв: ЛОГІЧНІ СТРУКТУРИ МИСЛЕННЯ, МАТЕМАТИЧНІ СУДЖЕННЯ ДІТЕЙ. Ялинкова прикраса: вчора, сьогодні, завтра. - С.16 - 17 фывфыв: ІСТОРІЯ НОВОРІЧНИХ ПРИКРАС, СУЧАСНІ ЯЛИНКОВІ ПРИКРАСИ Шибірін, В. Сенсомоторика та довільність : Корекційно-розвивальний тренінг / В. Шибірін, В. Журов. - С.18 - 20. фывфыв: ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ , СЕНСОМОТОРНІ СХЕМИ. Дабіжа, С. Легко, весело, цікаво / С. Дабіжа. - С.21. фывфыв: ІГРИ, САМОРОБНИЙ КОНСТРУКТОР. Звягольська, Л. Велетень лісів : Інтегроване заняття в старшій групі / Л. Звягольська. - С.22 - 23. фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА СВІДОМІСТЬ, ТВОРЧЕ УЯВЛЕННЯ, РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. Вишнівська, Т. Подаруємо небу зірки : Заняття для молодших дошкільнят / Т. Вишнівська. - С.24. фывфыв: ПРИРОДА ЗІРОК, РОЗВИТОК УЯВИ, ЕСТЕТИЧНИЙ СМАК. Завгородня, С. Загадкове сонечко : Заняття для середньої групи / С. Завгородня. - С.25. фывфыв: УЯВЛЕННЯ ДІТЕЙ ПРО СОНЦЕ, ГЕОГРАФІЧНІ ПОНЯТТЯ, ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС ДО ЯВИЩ ПРИРОДИ Шахненко, В. Йододефіцит і його профілактика / В. Шахненко. - С.26 - 28. фывфыв: ЗБАЛАНСОВАНЕ ХАРЧУВАННЯ, ПРОФІЛАКТИКА ЙОДОДЕФІЦИТУ Пузанкова, В. Восьминіжки та Жіночий день : Для старших дошкільнят / В. Пузанкова. - С.29 - 31. фывфыв: ВОСЬМЕ БЕРЕЗНЯ, СЦЕНАРІЙ СВЯТА. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Шибірін, В. Сенсомоторика та довільність [Текстььь] / В. Шибірін, В. Журов> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал / М-во освіти і науки України. - К. : Світич, 2007. - N 1. - С. 18 - 20. Рубрики: фывфывфыв: Психічний розвиток особистості -- сенсомоторні схеми. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Журов, В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
К72 Костюк, Григорій Силович. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості [] / Г. С. Костюк; за ред. Л. М. Проколієнко; [ упоряд. та авт. комент. В. В. Андрієвська та ін.; авт. вступ статті Л. М. Проколієнко, Г. О. Балл]. - Київ : Рад. школа, 1989. - 608 с. - Ім. покажч.: с. 593-597. - Предм. покажч.: с. 598-607. - ISBN 5-330-00643-0 : 2.75 р.
Рубрики: Психологія особистості--Навчально-виховний процес--Наукові видання фывфывфыв: психолого-педагогічні дослідження -- людська психіка -- розумовий розвиток -- мислення -- психологія розуміння -- розвиток дитячого мислення -- розвиток дитячих здібностей -- психічний розвиток особистості -- педагогічне керівництво -- продуктивна праця -- програмування навчання Аннотация: Методологічні засади психолого-педагогічних досліджень, закономірності психічного розвитку і шляхи його стимулювання через педагогічні впливи. Розглядаються також проблеми розуміння учнями навчального матеріалу, формування їхніх здібностей, забезпечення індивідуального підходу до учнів тощо. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Проколієнко, Л. М. \ред.\; Андрієвська, В. В. \упоряд.\; Балл, Г. О. \упоряд.\; Губко, О. Т. \упоряд.\; Проскура, О. В. \упоряд.\; Шевченко, Т. Г. (поет, письменник, художник ; 1814-1861 рр.) \про нього\; Бєлінський, Вісаріон Григорович (письменник, критик ; 1811-1848 рр.) \про нього\; Генрцен, Олександр Іванович (письменник ; 1812-1870 рр.) \про нього\; Ушинський, Костянтин Дмитрович (педагог ; 1824-1871 рр.) \про нього\ Экземпляры всего: 3 ЧЗ (2), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1) |
П 86 Психология [] : учеб. для техникумов физ. культуры / под. общ. ред. А. Ц. Пуни. - М. : Физкультура и спорт, 1984. - 253 с. : рис., табл. - Лит.: с. 250. - 0.80 р.
Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: общая психология -- загальна психологія -- развитие психики животных -- розвиток психіки тварин -- развитие психики -- розвиток психіки -- личность -- особистість -- группа -- група -- деятельность -- діяльність -- общение -- спілкування -- социальный группы -- соціальний групи -- коллектив и личность -- колектив і особистість -- язык и речь -- мова і мовлення -- психические процессы -- психічні процеси -- состояние личности -- стан особистості -- ощущение и восприятие -- відчуття і сприйняття -- восприятие пространства -- сприйняття простору -- восприятие времени -- сприйняття часу -- восприятие движений -- сприйняття рухів -- наблюдение -- спостереження -- спостережливість -- память -- пам'ять -- заучивание -- заучування -- представление -- уявлення -- идеомоторные акты -- ідеомоторні акти -- мышление -- мислення -- мыслительные операции -- розумові операції -- воображение -- уява -- эмоции и чувства -- емоції і почуття -- высшие чувства человека -- вищі почуття людини -- воля -- волевые действия -- вольові дії -- волевые качества личности -- вольові якості особистості -- внимание -- увага -- психологические особенности личности -- психологічні особливості особистості -- направленность личности -- спрямованість особистості -- потребности -- потреби -- мировоззрение -- світогляд -- идеалы -- ідеали -- интересы -- інтереси -- темперамент -- характер -- способности -- здібності -- двигательные способности -- рухові здібності -- психическое развитие личности -- психічний розвиток особистості -- юношеский возраст -- юнацький вік -- дошкольный возраст -- дошкільний вік -- психологические особенности подростка -- психологічні особливості підлітка -- "чувство взрослости" -- "почуття дорослості" -- физическое воспитание -- фізичне виховання -- формирование личности -- формування особистості -- спортивные группы -- спортивні групи -- техника физических упражнений -- техніка фізичних вправ -- двигательные ощущения -- рухові відчуття -- формирование двигательных навыков -- формування рухових навичок -- реакция в спорте -- реакція у спорті -- воспитание воли -- виховання волі -- соревнование -- змагання -- спортивные тренировки -- спортивні тренування -- психодиагностика спортсмена -- психодіагностика спортсмена Аннотация: Теоретические проблемы общей психологии и психологии спорта даны в аспекте их практического применения. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Пуни, А. Ц. \ред.\ Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), АБ (1) Свободны: ФОНД (1), АБ (1) |
Ф39 Фельдштейн, Давид Иосифович. Психология развития личности в онтогенезе [] / Д. И. Фельдштейн ; Науч.-исслед. ин-т общей и пед. психологии, Акад. пед. наук СССР. - М. : Педагогика, 1989. - 208 с. - (Образование. Педагогические науки. Педагогическая психология). - Лит.: с. 199-207. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-7155-0030-3 : 0.80 р.
Рубрики: Особистість--Педагогічна психологія--Наукові видання фывфывфыв: педагогическая психология -- возрастная психология -- вікова психологія -- противоречия развития личности -- протиріччя розвитку особистості -- социальное развитие личности -- соціальний розвиток особистості -- биологическое развитие личности -- біологічний розвиток особистості -- становление личности -- становлення особистості -- психическое развития личности -- психічний розвиток особистості Аннотация: Рассмотрены реальные резервы личностного развития школьников, что создает необходимые психологические основания для совершенствования системы воспитания. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии; Академия педагогических наук СССР Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Д84 Дуткевич, Тетяна Вікторівна. Дитяча розвивально-корекційна психологія [] : модуль. навч. посіб. / Т. В. Дуткевич ; М-во освіти і науки України, Кам'янець-Под. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Київ : Центр учб. літ., 2018. - 303, [1] с. : табл. - Дод.: с. 280-301. - Літ.: с. 302-303. - ISBN 978-617-673-498-7 : 170.00 грн
Рубрики: Дитяча психологія--Навчальні видання для вищої школи Корекційна педагогіка--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: психологічна допомога дітям -- психічний розвиток особистості -- спілкування дошкільника -- дитячі ігри -- розумовий розвиток дошкільника -- особистісний розвиток дошкільника -- дитяча творчість -- підготовка дитини до школи -- психологя молодшого школяра -- психологія підлітка -- психологія ранньої юності -- психологія старшокласника -- ассоціальна поведінка підлітків -- методика залагодження конфліктів -- розвивально-корекційна робота з дитиною -- методики розвивально-корекційної роботи Аннотация: Розглянуто поняття і задачі розвивально-корекційної психології, розкрито теоретичні основи і прикладні питання розвивально-корекційної роботи з дітьми на різних етапах їх соціалізації. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Факультет корекційної та соціальної педагогіки і психології. Кафедра психології освіти Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |