371:37.014.5
П 84


    Єремєєва, В. М.
    Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя [Текстььь] / В. М. Єремєєва // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 294-301. - Бібліогр.: с. 301 . - ISBN 966-8456-83-9
УДК
ББК 74.20
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Підготовка майбутніх учителів
   
фывфывфыв:
інноваційні технології -- инновационные технологии -- професійно-педагогічна освіта -- профессионально-педагогическое образование -- підготовка майбутніх учителів -- подготовка будущих учителей
Аннотация: Спроба пошуку досконалої системи підготовки майбутнього вчителя.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В.
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)


378.091
С13


    Савченко, Л. О.
    Методика використання педагогічної діагностики підвищення якості освіти майбутніх учителів [] : навч.-метод. посібник / Л. О. Савченко ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т", Криворіз. пед. ін-т . - К. : КНТ, 2014. - 209, [7] с. : іл. - Л-ра: с. 199-202. - Дод.: с. 203-209. - ISBN 978-966-373-751-5 : 95.00 грн
УДК
ББК 74.580р31
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Навчальні видання для вищої школи
   Педагогічна діагностика--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
педагогічне діагностування -- педагогическое диагностирование -- підготовка майбутніх учителів -- подготовка будущих учителей -- вища педагогічна школа -- высшая педагогическая школа -- арт-терапія -- арт-терапия -- мультимедійні технології -- мультимедийные технологии -- моделювання педагогічних ситуацій -- моделирование педагогических ситуаций -- инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- мультмедійні технології в навчанні -- мультимедийные технологии в обучении
Аннотация: Розглянуто педагогічну діагностику як систему методів і засобів, яка створює основу для виявлення труднощів у роботі студентів, дозволяє визначити сильні та слабкі сторони їхньої підготовки до професійної педагогічної діяльності, окреслити оптимальні шляхи подальшого підвищення якості освіти майбутніх учителів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; ДВНЗ "Криворізький національний університет"; Криворізький педагогічний інститут
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)