П24 Пелішенко, Валентин Павлович. Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. П. Пелішенко ; М-во освіти і науки України, Київ. екон. ін-т менеджменту. - К. : Центр навч. л-ри, 2003. - 199 с. : табл. - Бібліогр.: с. 198-199. - ISBN 966-8253-29-9 : 14.50 грн
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетинг -- управління маркетинговими дослідженнями -- управління маркетинговими дослідженнями -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- мотивація маркетингової діяльності -- мотивация маркетинговой деятельности -- управління маркетинговими комунікаціями -- управления маркетинговыми коммуникациями -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- контроль маркетингової діяльності -- контроль маркетинговой деятельности -- процес ціноутворення -- процесс ценообразования -- розподілення товарів -- распределение товаров -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации Аннотация: У посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Київський економічний інститут менеджменту Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |