Р 86 Румянцев, А. П. Світовий ринок послуг [] / А. П. Румянцев, Ю.О. Коваленко. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 456 с. - Бібліогр.: с.441-447 . - ISBN 966-364-315-3 : 047.00 грн, 043.20 грн
Рубрики: Економіка міжнародна Ринок послуг--Світовий фывфывфыв: лізинг -- лизинг -- транспортні послуги -- транспортные услуги -- туристичні послуги -- туристические услуги -- страхові послуги -- страховые услуги -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- рекламні послуги -- рекламные услуги -- освітні послуги -- образовательные услуги -- інжинірингові послуги -- инжиниринговые услуги -- фінансові послуги -- финансовые услуги -- консалтингові послуги -- консалтинговые услуги Аннотация: Розвиток світового ринку послуг в умовах глобалізації міжнародної економіки. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Коваленко, Ю.О. Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
П12 Пазуха, Микола Дмитрович. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності (менеджмент-діяльність) [] : навч.-метод. комплекс / М. Д. Пазуха ; Укр. акад. бізнесу та підприємництва. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 376, [4] с. : табл. - Глосарій: с. 328-339. - Л-ра: с. 340-345. - Дод.: с. 346-376. - ISBN 978-966-364-722-7 : 40.00 грн
Рубрики: Менеджмент--Зовнішньо-економічна діяльність--Україна, 21 cт.--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: менеджмент внешнеэкономической деятельности -- международное сотрудничество -- міжнародне співробітництво -- международный бизнес -- міжнародний бізнес -- международная торговля -- міжнародна торгівля -- мировой рынок услуг -- світовий ринок послуг -- рынок туристических услуг -- ринок туристичних послуг -- лизинговые услуги -- лізингові послуги -- инжиниринговые услуги -- інжинірингові послуги -- франчайзинг -- рынок информационных услуг -- ринок інформаційних послуг -- консалтинговые услуги -- консалтингові послуги -- рекламные услуги -- рекламні послуги -- планирование ВЭД -- планування ЗЕД -- управление персоналом -- управління персоналом -- управление финансированием -- управління фінансуванням -- риски во внешнеэкономичекских операциях -- ризики в зовнішньоекономічних операціях -- международное право -- міжнародне право -- интеллектуальная собственность -- інтелектуальна власність Аннотация: Зроблено спробу розширити проблему менеджменту ЗЕД у таких сферах економіки як: торгівельна діяльність, бізнес, надання послуг, сумісне підприємництво, міжнародне співробітництво. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Українська академія бізнесу та підприємництва Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С32 Серегина, Т. К. Реклама в бизнесе [] : учеб. пособие / Т. К. Серегина, Л. М. Титкова ; [под общ. ред. Л. П. Дашкова] ; Информ.-внедренческий центр "Маркетинг". - Москва : Маркетинг, 1995. - 112 с. : рис., табл., формы. - (Библиотека делового человека). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Прил.: с. 87-111. - ISBN 5-86980-055-2 : 178000.00 крб
Рубрики: Реклама--Бізнес--Навчальні видання фывфывфыв: реламный бизнес -- рекламний бізнес -- средства рекламы -- засоби реклами -- рекламный маркетинг -- рекламний маркетинг -- рекламные услуги -- рекламні послуги Аннотация: Раскрыты роль и место рекламы в бизнесе, предложена методика составления рекламной программы, даны рекомендации по выбору средств рекламы, созданию рекламного текста и определению эффективности рекламы. Обобщен зарубежный опыт использования рекламы в бизнесе. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Титкова, Л. М.; Дашков, Л. П. \ред.\; Информационно-внедренческий центр "Маркетинг" Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Л86 Луференко, Ліна Юріївна. Рекламна діяльність молокопереробних підприємств [] : монографія / Луференко Ліна Юріївна ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2014. - 181, [1] с. : граф., табл., рис. - Літ.: с. 148-158. - Дод.: с. 159-181. - ISBN 978-966-485-158-6 : 30.00 грн
Рубрики: Молокопереробні підприємства--Реклама--Україна--Наукові видання Молокопереробні підприємства--Реклама--Житомирська область--Наукові видання Житомирська область--Молокопереробні підприємства--Торгова реклама -- Наукові видання фывфывфыв: місцеві видання -- местные издания -- молокопереробні підприємства Житомирщини -- молокоперерабатывающие предприятия Житомирщины -- молокозаводи Житомирщини -- ринки молокопродукції -- рекламні кампанії -- рекламные кампании -- виробництво молокопродукції -- производство молокопродукции -- рекламні послуги -- рекламные услуги Аннотация: В монографії викладено концепцію підвищення ефективності рекламної діяльності, пріоритетними резервами вбачаються застосування релевантних для споживачів джерел інформації, орієнтація на нові цільові сегменти, зменшення вартості рекламних послуг. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний університет імені Івана Франка Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |