> Шифр: ppts/2006/4 Журнал 2006г. N 4 Вовчик-Блакитна, О. О. Індивідуальні особливості емоційного розвитку дитини: стратегії педагогічного супроводу / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.1-3 фывфыв: ЕМОЦІЇ, ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ, СУПРОВІД ПЕДАГОГІЧНИЙ Гурлєва, Т. С. Розвиток автономної відповідальності у підлітка: аргументи "за" / Т. С. Гурлєва. - С.4-8. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ПІДЛІТКИ Філіппова, І. Ю. Міжкультурна комунікація: психологічний дискурс / І. Ю. Філіппова. - С.9-12. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОМПЕТЕНТНІСТЬ МІЖКУЛЬТУРНА, КОМУНІКАЦІЯ МІЖКУЛЬТУРНА, СТЕРЕОТИПИ Головнева, И. В. Изменение традиционных внутрисемейных ролей: новые модели поведения и конфликты / И. В. Головнева. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН, ПОВЕДІНКА, КОНФЛІКТ Шевченко, Н. Ф. Практикум із психологічної допомоги соматичним хворим / Н. Ф. Шевченко. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПРАКТИКУМ, ДОПОМОГА ПСИХОЛОГІЧНА, ХВОРІ СОМАТИЧНІ Климчук, В. О. Кластерний аналіз: використання психологічних досліджень / В. О. Климчук. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: АНАЛІЗ КЛАСТЕРНИЙ, ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ Залуська, Н. В. Реверсивна теорія: перспективний напрямок у сучасній психології / Н. В. Залуська. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПСИХОЛОГІЧНИЙ НАПРЯМОК, ТЕОРІЯ РЕВЕРСИВНА Скорикова, Л. В. Методичні рекомендації до проведення курсу "Філософія і психологія для дітей у початкових класах": (Перший рік навчання) / Л. В. Скорикова. - С.44-46 фывфыв: РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИЧНІ, КУРС "ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ", ШКОЛА ПОЧАТКОВА Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості : Закінч. Поч.: 2006. № 3 / Т. П. Рєпнова. - С.46-59. - Бібліогр. в кінці ст. Новак, О. О. Психологічне забезпечення особистісно орієнтованих освітніх програм / О. О. Новак, Н. О. Башкатова. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПРОГРАМИ ОСВІТНІ, ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТИ Вільчинській, Ю. Ідея університету і чергові завдання державної політики в сфері вищої освіти / Ю. Вільчинській. - С.63-66 фывфыв: УНІВЕРСИТЕТ, ПОЛІТИКА ДЕРЖАВНА ОСВІТНЯ, ОСВІТА ВИЩА Комарова, Н. М. Спосіб життя української молоді в сільській місцевості / Н. М. Комарова. - С.67-72 : табл. фывфыв: СПОСІБ ЖИТТЯ, МОЛОДЬ УКРАЇНСЬКА, МІСЦЕВІСТЬ СІЛЬСЬКА Тітов, І. Г. Творча уява молодшого школяра: суб"єктний вимір / І. Г. Тітов. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УЯВА ТВОРЧА, ШКОЛЯРІ МОЛОДШІ Кловацький, В. Моніторинг морально-психологічного розвитку / В. Кловацький, Т. Горошко. - С.77-80 фывфыв: МОНІТОРИНГ, РОЗВИТОК МОРАЛЬНИЙ, РОЗВИТОК ПСИХІЧНИЙ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2006/5 Журнал 2006г. N 5 Грабовська, С. Л. Методика дослідження схильності до "вимагаючої" поведінки / С. Л. Грабовська, М. Б. Кліманська. - С.1-5. - Бібліогр.: с.4 : табл. фывфыв: ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОВЕДІНКА, СОЦІАЛЬНЕ УТРИМАНСТВО Прокопенко, С. С. Методичні розробки виховних заходів для старшокласників. 1.Вечір відпочинку для старшокласників "Психологічний марафон". 2. Вечір відпочинку для старшокласників "Хлопці-молодці" / С. С. Прокопенко. - С.5-8 фывфыв: РОЗРОБКИ МЕТОДИЧНІ, СТАРШОКЛАСНИКИ, ВЕЧОРИ ВІДПОЧИНКУ Кобикова, Ю. В. Программа тренинга оценки связи индивидуальной программы кандидата на должность менеджера высшего и среднего звена с целями фирмы / Ю. В. Кобикова, С. В. Харченко. - С.8-15. - Библиогр. в конце ст. фывфыв: ТРЕНИНГ, ПОДБОР ПЕРСОНАЛА, МЕНЕДЖЕРЫ Скорикова, Л. В. Методичні рекомендації до проведення курсу "Філософія і психологія для дітей у початкових класах": Перший рік навчання / Л. В. Скорикова. - С.16-17 фывфыв: ПОЧАТКОВА ШКОЛА, МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Скорикова, Л. В. Особистий щоденник "Хто я?" (У світі мрій, фантазій, міркувань): Додаток до курсу "Філософія для дітей у початкових класах" / Л. В. Скорикова. - С.17-23 фывфыв: ПОЧАТКОВА ШКОЛА, ФІЛОСОФІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ, ЩОДЕННИК ОСОБИСТИЙ Штепа, О. С. Психологічні особливості формування та актуалізації особистісної зрілості / О. С. Штепа. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДОСЛІДЖЕННЯ НАУКОВЕ, ЗРІЛІСТЬ ОСОБИСТІСНА, МОЛОДЬ 19-20 РОКІВ Пурло, Е. Ю. Опыт применения интегративной психотерапии как способ превенции суицида / Е. Ю. Пурло. - С.31-42. - Библиогр. в конце ст. : табл. фывфыв: СУИЦИД, ПСИХОТЕРАПИЯ ИНТЕГРАТИВНАЯ, ИССЛЕДОВАНИЯ Горностай, П. П. Консультативный практикум / П. П. Горностай. - С.43-45 фывфыв: ПРАКТИЧЕСКИЙ ПСИХОЛОГ, ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА Горностай, П. П. В центре внимания - личность / П. П. Горностай. - С.46-49 фывфыв: ПСИХОЛОГИЯ ЛИЧНОСТИ, ЛИЧНОСТНЫЕ ПРОБЛЕМЫ ЧЕЛОВЕКА Парходько, Г. Ю. Дослідження впливу первинних міфологічних уявлень на формування ідеального образу сучасного українського політика / Г. Ю. Парходько. - С.50-53. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОЛІТИК УКРАЇНСЬКИЙ, ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ ПОЛІТИКА Гурлєва, Т. С. Оздоровлення соціокультурного середовища дітей як психологічна проблема / Т. С. Гурлєва, О. О. Вовчик-Блакитна. - С.54-56 фывфыв: ДІТИ, СЕРЕДОВИЩЕ СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ДІТЕЙ Моргун, В. Ф. Кваліфікаційні наукові роботи з психології: Метод.поради студентам / В. Ф. Моргун, Л. С. Москаленко. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст. : табл. фывфыв: РОБОТИ НАУКОВІ, МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ Подтикан, І. В. З досвіду роботи психологічного клубу "віч-на-віч" / І. В. Подтикан. - С.61-69 фывфыв: КЛУБ ПСИХОЛОГІЧНИЙ, ДОСВІД РОБОТИ Малкова, Т. М. Експектації співробітників органів внутрішніх справ щодо поведінки правоохоронців у конфліктних ситуаціях / Т. М. Малкова. - С.69-74. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОВЕДІНКА, СИТУАЦІЇ КОНФЛІКТНІ, ДОСЛІДЖЕННЯ ОЧІКУВАНЬ Москаленко, В. В. Проблема освітньо-виховної діяльності в системі суспільно-релігійних відносин України: Рец.на книгу Здіорука С.І. Суспільно-релігійні відносини: виклики Україні ХХІ століття. - К., 2005 / В. В. Москаленко. - С.74-77 фывфыв: РЕЛІГІЙНІ ВІДНОСИНИ, ДІЯЛЬНІСТЬ ОСВІТНЬО-ВИХОВНА Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2006/7 Журнал 2006г. N 7 Максименко, С. Д. Поняття особистості в психології / С. Д. Максименко. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст. Москаленко, В. В. Скаутська група як фактор формування самооцінки / В. В. Москаленко. - С.7-9 фывфыв: ПІДЛІТКИ Горностай, П. П. Консультативный практикум : [Комментарии и варианты ответов к ситуационным задачам, напечатанным в журнале в 2006г., в № 6] / П. П. Горностай. - С.10-20 фывфыв: ТРЕВОЖНОСТЬ ДЕТСКАЯ, ХАРАТЕР НЕСТАНДАРТНЫЙ Васютинський, В. О. Владно-підвладні аспекти статево-рольової і гендерної взаємодії / В. О. Васютинський. - С.21-31. - Закінч. Поч.: 2006. № 6 Позитивная психотерапия : Справочные материалы. - С.32-48 фывфыв: ОПРОСНИКИ, ТЕХНИКИ, СХЕМЫ Тренінг профілактики алкогольної залежності підлітків / Бурмака Н.П., Сосін І.К., Кочарян О.С. та ін. - С.49-61. - Закінч. Поч.: 2006. № 6. Пилипенко, Н. М. Динамічні перетворення у мотиваційній сфері осіб із підвищеною тривожністю під впливом психокорекції / Н. М. Пилипенко. - С.62-63. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОВЕДІНКА, МОТИВАЦІЯ , ДОСЛІДЖЕННЯ Аптер, Майкл. Понятие доминанты в реверсивной теории мотивации / Майкл Аптер. - С.64-68 фывфыв: ТЕОРИЯ "РЕВЕРСИВНАЯ ТЕОРИЯ МОТИВАЦИИ", МОТИВАЦИЯ Вашека, Т. В. Практичні рекомендації для проведення психокрекційної роботи з підлітками за наявності суїцидальних ідеацій / Т. В. Вашека. - С.68-72. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПІДЛІТКИ, СУЇЦИД, ПСИХОКОРЕКЦІЯ Попелюшко, Р. П. Аналіз вивчення проблеми формування самооцінки у студентської молоді / Р. П. Попелюшко. - С.72-75. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОЛОДЬ, СТУДЕНТИ, САМООЦІНКА Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
М54 Методичні рекомендації щодо підвищення соціальної активності місцевих спільнот [] / Ю. І. Саєнко [та ін.] ; НАН України, Центр соц. експертиз Ін-ту соціології. - Київ : Фоліант, 2006. - 56 с. : табл. - Л-ра: с. 25-27. - Дод.: с. 28-57. - ISBN 966-8474-37-6 : 3.00 грн
Рубрики: Соціологія--Місцеве самоврядування--Україна--Практичні посібники фывфывфыв: місцеві спільноти -- соціально-психологічна підтримка -- соціальна політика -- соціальна допомога -- чорнобильська катастрофа Аннотация: Методичні рекомендації з приводу конструювання позитивних соціальних впливів на територіальні спільноти населення, потерпілого від Чорнобильської катастрофи та інших екологічних лих. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Саєнко, Ю.І.; Привалов, Ю.О.; Ходорівська, Н.В.; Амджадін, Л.М.; Чепурко, Г.І.; Національна академія наук України; Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи; Центр соціальних експертиз інституту соціології НАНУ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: boia/2007/1 Журнал 2007г. N 1 Пархоменко, В. Річна фінансова звітність підприємства / В. Пархоменко. - С.3-20 Уланчук, В. Формування звіту про фінансові результати / В. Уланчук, Т. Кучеренко, О. Шайко. - С.21-26 Габрук, О. Декларація про прибуток підприємства за 2006 рік: рекомендації щодо ув"язки її показників, заповнення окремих рядків і обчислення податкових зобов"язань / О. Габрук. - С.27-39 Краснокутська, Л. Підсумки 2006 року та нововведення 2007 року щодо податку на додану вартість / Л. Краснокутська. - С.40-42 Юріс, Л. Звітність про кошти фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності / Л. Юріс. - С.43-46 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/1 Журнал 2007г. N 1 Ілляшенко, Т. Причини невстигання молодших школярів: які вони? / Т. Ілляшенко. - С.2 - 4 фывфыв: ПЕРШОКЛАСНИКИ, ТРУДНОЩІ В НАВЧАННІ, ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ Кириленко, С. Плекаємо дитину / С. Кириленко, Т. Горлач. - С.5 - 9 фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ, КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я, РОБОТА З БАТЬКАМИ Давиденко, Г. Сторінками казок світової класики : Методична розробка уроків вивчення казок розділу "Із скарбниці казкарів світу" у 3 класі за читанкою О.Я. Савченко (уроки № 44 - 52 відповідно до орієнтовного тематичного планування на II семестр / Г. Давиденко, В. Собко, І., Шинкаренко І. Грива І. - С.9 - 14 фывфыв: УРОКИ ЧИТАННЯ , ПОЧАТКОВА ШКОЛА, СВІТОВІ КАЗКИ Григорчук, А. Проектна діяльність учнів на уроках читання / А. Григорчук, М. Протопопова. - С.14 - 17 фывфыв: ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, ЧИТАННЯ, ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ Ярова, Є. Ігри під час вивчення граматики англійської мови / Є. Ярова. - С.18 - 19 фывфыв: ГРА, АНГЛІЙСЬКА МОВА, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Соловей, В. Засідання клубу юних натуралістів / В. Соловей. - С.19 - 22 фывфыв: БОТАНІКА, ОХОРОНА ПРИРОДИ, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Семенко, В. Тестові завдання з курсу "Я і Україна" для 2 класу / В. Семенко. - С.22 - 24 фывфыв: КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, НАЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ, ІСТОРИЧНІ ПАМ'ЯТКИ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.25 - 32 фывфыв: ЛОГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ, УМОВИВОДИ, ПОДІЛ ПОНЯТЬ Бібік, Н. Орієнтоване планування уроків з інтегрованого курсу "Я і Україна" на другий семестр / Н. Бібік, Н. Коваль. - С.33 - 35 фывфыв: РОЗМАЇТТЯ РОСЛИН, ВЕСНЯНІ СВЯТА, СИМВОЛИ ДЕРЖАВИ Байбара, Т. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна" : Природознавство на другий семестр / Т. Байбара. - С.36 - 41 фывфыв: ПРИРОДНІ ЗОНИ, КОРИСНІ КОПАЛИНИ, ОХОРОНА ПРИРОДИ Бібік, Н. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна" : Громадянська освіта на другий семестр / Н. Бібік. - С.41 - 43 фывфыв: ЛЮДСЬКІ ЧЕСНОТИ, ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО, КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА Біляченко, О. Орієнтовне календарне планування виховної роботи в групі продовженого дня для 3 - 4 класів. Другий семестр / О. Біляченко. - С.44 - 46 фывфыв: БЕСІДА-ПРАКТИКУМ, КОНКУРСИ, ВИСТАВКИ Масол, Л. Ігрові художньо-педагогічні технології у процесі викладання інтегрованого курсу "Мистецтво" / Л. Масол. - С.46 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: СИНТЕЗ МИСТЕЦТВА, ХУДОЖНЬО-ІГРОВЕ МОДЕЛЮВАННЯ, ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ІГРИ Вашуленко, О. Особливості методичного апарату підручників з рідної мови / О. Вашуленко. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПІДРУЧНИКИ, РІДНА МОВА, АПАРАТ ОРІЄНТУВАННЯ Кухар, В. Місяць за місяцем - подорож українським фольклором : Сценарій / В. Кухар. - С.58 - 59 фывфыв: УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ, ВИШИВАНКА, ВЕЛИКДЕНЬ Гуменко, Є. Ссавці / Є. Гуменко. - С.61 - 62 фывфыв: ШИМПАНЗЕ, БЕГЕМОТ, ЛІНИВЕЦЬ Мельничук, Н. Хай слово лунає по світу всьому... : Сценарій до "Свята рідної мови" / Н. Мельничук. - С.63 фывфыв: РІДНА МОВА, СЦЕНАРІЙ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Біда, С. Створення ситуації успіху у навчально-виховному процесі / С. Біда. - С.1 - 3 фывфыв: РЕЛЕВАНТНІ ЗАНЯТТЯ, НАВЧАЛЬНІ ПРИЙОМИ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Пономарьова, К. Розвиток зв'язного мовлення учнів 1-2 класів / К. Пономарьова. - С.3 - 7 фывфыв: МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК, МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ, МОНОЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Янко, Н. Причини стилістичних помилок у письмових роботах учнів та запобігання їм / Н. Янко. - С.7 - 9 фывфыв: СТИЛІСТИЧНІ ПОМИЛКИ, МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА, ТАВТОЛОГІЯ Давиденко, Г. Сторінками казок світової класики : Методична розробка уроків вивчення казок розділу "Із скарбниці казкарів світу" у 3 класі за Читанкою О.Я. Савченка (уроки № 44 - 52 відповідно до орієнтованого тематичного планування на II семестр) / Г. Давиденко, В. Собко, Г., Шинкаренко І. Бондарська Г. - С.10 - 15 фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ Мовчун, А. Поезії та казки Лесі Українки для дітей / А. Мовчун. - С.16 - 20. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОЕЗІЇ, КАЗКИ, ЛЕСЯ УКРАЇНКА Дудко, Л. Розв'язування задач з пропорційними величинами / Л. Дудко, В. Московченко. - С.20 - 24 фывфыв: ПРОСТІ ЗАДАЧІ, ОСНОВНІ ТИПИ ЗАДАЧ, ПРОПОРЦІЙНІ ВЕЛИЧИНИ Олешко, Н. Активізація навчальної діяльності молодших школярів засобами мистецтва / Н. Олешко, І. Шевчук. - С.25 - 27 фывфыв: ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ УЧНІВ, ПІЗНАВАЛЬНІ ЗДІБНОСТІ, МИСТЕЦТВО Скворцова, С. Програма з математики для загальноосвітніх навчальних закладів (1 - 4 класи) / С. Скворцова, С. Тарнавська. - С.28 - 31 фывфыв: МАТЕМАТИКА, ПРИЙОМИ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ, АЛГЕБРАЇЧНА ПРОПЕДЕВТИКА Корнієнко, С. Ростемо здоровими і міцними / С. Корнієнко. - С.32 - 35 фывфыв: ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК, ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ'Я, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Триліс, С. Природа і здоров'я людини / С. Триліс. - С.35 - 38 фывфыв: ПРИРОДНІ ФАКТОРИ, РУХАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, ОЗДОРОВЧИЙ БІГ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.39 - 42 фывфыв: УМОВИВІД, МИСЛЕННЯ, ЛОГІЧНІ ЗАДАЧІ Пушкарьова, Т. Особливості педагогічної адаптації дітей 6 - 7 років до навчання в школі / Т. Пушкарьова. - С.42 - 44. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ, ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ, ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ Романенко, О. Пробудження інтересу до власної особистості / О. Романенко. - С.45 - 47. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: САМООЦІНКА, САМОПІЗНАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.48 - 51 фывфыв: СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, БАТЬКІВСЬКА УВАГА, СОЦІАЛЬНІ КАТАКЛІЗМИ Хоружа, Л. Формуємо культуру поведінки молодших школярів / Л. Хоружа. - С.52 - 57 фывфыв: ФОРМИ ПОВЕДІНКИ, МОРАЛЬНІ НОРМИ ПОВЕДІНКИ, КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ Середа, О. Розвиток естетично-творчої діяльності молодших школярів засобами різних видів мистецтв : Програма спецкурсу / О. Середа. - С.57 - 61 фывфыв: ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ, ПІЗНАВАЛЬНІ ПРОЦЕСИ, КОМУНІКАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ Кондратюк, Л. Комбінований урок з природознавства у 3 класі / Л. Кондратюк. - С.61 - 63 фывфыв: КРУГООБІГ ВОДИ, ПОРИ РОКУ, ОХОРОНА ПРИРОДИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Пєтухова, Л. Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1 - 3 фывфыв: ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ Резнік, Н. Колективна творча діяльність молодших школярів як вид суспільної діяльності / Н. Резнік. - С.4 - 5. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОЗАУРОЧНА РОБОТА, КОЛЕКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова. - С.5 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОТИВАЦІЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ, МОТИВИ НАВЧАННЯ Денисенко, В. Реалізація принципу ціннісної орієнтації у роботі педагога з молодшими школярами / В. Денисенко. - С.7 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, УЯВЛЕННЯ ПРО ЦІННОСТІ, ПОНЯТТЯ ЦІННОСТІ Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів / О. Казаннікова. - С.9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК, АДАПТАЦІЯ ДО ШКОЛИ, ШКІЛЬНА ТРИВОЖНІСТЬ Горлова, А. Інструменти розвитку творчого потенціалу дитини / А. Горлова. - С.10 - 11 фывфыв: САМОРОЗВИТОК, ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ, КАРТИ ПАМ'ЯТІ Нагрибельна, І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови / І. Нагрибельна, о. Мала. - С.12 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОНЯТТЯ ПРО ІМЕННИК, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ, ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗНАНЬ Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі / Л. Сугейко. - С.14 - 17 фывфыв: МОВНІ ЗАСОБИ, СТИЛІСТИКА, СТИЛІ МОВЛЕННЯ Полєвікова, О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови / О. Полєвікова. - С.17 - 21 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, ВИХОВНИЙ ЗАХІД Манько, Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма / Н. Манько. - С.21 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЛІВОРУКІ ДІТИ, НАВИКИ ПИСЬМА Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами / О. Федорова. - С.24 - 25. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВІ ВАДИ, РІДНА МОВА Кузьміна, Н. Проблема підвищення рівня мотивації на уроках читання в умовах шкіл з поглибленим вивченням української мови / Н. Кузьміна, Т. Коршун. - С.26 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УРОКИ-ІНСЦЕНІЗАЦІЇ, УРОКИ ЧИТАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Сорока, О. Іноземна мова як аспект підготовки дитини до школи / О. Сорока. - С.28 фывфыв: ІНОЗЕМНА МОВА, ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ІНШОМОВНА ГРАМОТА Ізотова, Л. Формування і розвиток прийому порівняння на уроках математики / Л. Ізотова. - С.29 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПРИЙОМ ПОРІВНЯННЯ, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, МАТЕМАТИКА Сухіна, Л. Використання методу різнокольорових капелюхів Едварда де Боно під час вивчення величин / Л. Сухіна, О. Малєєва. - С.30 - 31. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МЕТОД ЕДВАРДА ДЕ БОНО, МІРИ ДОВЖИНИ, МІРИ МАСИ Борисенко, Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи / Н. Борисенко. - С.32 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДОВКІЛЛЯ, ПОВІТРЯ, ВОДА Микитюк, С. Діагностично-корекційна робота щодо формування обчислювальних умінь учнів початкової школи / С. Микитюк, О. Саган. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ, БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА, ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ Сидоренко, Н. Урок з курсу "Я і Україна" в 2 класі / Н. Сидоренко, Л. Веснянко. - С.36 - 37 фывфыв: УЯВЛЕННЯ ПРО УКРАЇНУ, СТОЛИЦЯ ДЕРЖАВИ Гриценко, І. У світі казок : Сценарій уроку образотворчого мистецтва інтегрованого характеру / І. Гриценко. - С.38 - 39 фывфыв: МОВИ МИСТЕЦТВА, ОБРАЗНІ СТИМУЛИ Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні : Урок музики, 3 клас / А. Владимирова. - С.39 - 40 фывфыв: ЛАНЦЮЖКОВИЙ СПІВ, ДВОГОЛОССЯ Голінська, Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва / Т. Голінська. - С.41 - 42 фывфыв: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО, БАГАТООБРАЗНІСТЬ ФОРМ Пономарьова, К. Перевірка навчальних досягнень учнів з української мови в II семестрі / К. Пономарьова. - С.43 - 49 фывфыв: АУДІЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, СПИСУВАННЯ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.50 - 54 фывфыв: ПРОСТІ СУДЖЕННЯ, УМОВИВОДИ Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.55 - 57 фывфыв: СЕНС ЖИТТЯ, СОЦІАЛЬНІ КРИЗИ, СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра" / С. Корнієнко. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: РЕЖИМ ДНЯ, РУХЛИВІ ІГРИ Гуменко, Є. Птахи / Є. Гуменко. - С.61 - 63. - жайворонки : папуги фывфыв: ЛАСТІВКИ-БЕРЕГОВИЧКИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: posh/2007/4 Журнал 2007г. N 4 Методичні рекомендації щодо проведення моніторингового дослідження якості математичної освіти у 2006/2007 навчальному році : Наказ Міністерства освіти і науки від ... 13.03.07 № 1/9-139. - С.1 - 4 фывфыв: НАКАЗ , МІНІСТЕРСТВО НАУКИ І ОСВІТИ, МАТЕМАТИЧНА ОСВІТА Медведюк, О. Проблемно-пошукові ситуації на уроках як мотиваційний компонент / О. Медведюк. - С.5 - 7 фывфыв: ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ, ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД, РОЗУМОВІ ЗДІБНОСТІ Бех, І. Поступ особистості до відданості чеснотам / І. Бех. - С.7 - 11 фывфыв: МОРАЛЬНО-ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК, ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ, ЕМОЦІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ Вашуленко, М. Урок української мови / М. Вашуленко. - С.12 - 18. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНІ ЯВИЩА, ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХОД, САМОКОНТРОЛЬ Базарницька, І. Самостійність учнів на уроках української мови як засіб особистісного зростання / І. Базарницька. - С.18 - 21 фывфыв: ПРИКМЕТНИК, ІМЕННИК, ДІЄСЛОВО Давиденко, Г. Сторінками творів зарубіжних письменників : Методична розробка уроків вивчення творів зарубіжних письменників у 4 класі за читанкою О.Я.Савченко (уроки № 34-41 відповідно до орієнтовного тематичного планування на II семестр) / Г. Давиденко, В. Собко, Г., Грива І. Бондарська Г. - С.22 - 25 фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА, О.С.ПУШКІН, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Лісович, О. Казка вчить, як на світі жить. Іван Франко "Три міхи хитрощів" : Урок позакласного читання з елементами театралізації у 3 - 4 класах) / О. Лісович. - С.26 - 29 фывфыв: КАЗКА, СЛОВНИКОВІ ПІРАМІДИ, І.ФРАНКО Кочина, Л. Тематичні тестові завдання з математики / Л. Кочина. - С.30 - 35 фывфыв: МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ, ПРОСТІ ЗАДАЧІ, СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ Семенко, В. Тестові завдання з курсу "Я і Україна" для 2 класу / В. Семенко. - С.36 - 37 фывфыв: ПРИРОДНІ УМОВИ, ПОРИ РОКУ, СИМВОЛИ ДЕРЖАВИ Лобова, О. Навчаємо мовою казки: дидактичні казки у підручниках "Музика" / О. Лобова. - С.38 - 41. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МУЗИЧНА ОСВІТА, ДИДАКТИЧНІ КАЗКИ Охрімчук, р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / р. Охрімчук. - С.41 - 44 фывфыв: СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ОСОБИСТІСНЕ СТАНОВЛЕННЯ Тетерятник, М. Науково-методична культура вчителя початкових класів / М. Тетерятник. - С.45 - 47. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: НОВА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, НАУКОВО-МЕТОДИЧНА КУЛЬТУРА, ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ Любарська, Л. Орієнтовний запитальник для актуалізації опорних знань учнів 2 класу з образотворчого мистецтва, визначення рівня засвоєння учнями базових теоретичних положень предмета / Л. Любарська, Л. Вовк. - С.47 - 48 фывфыв: ПЛАСТИКА ФОРМ, МОВА ЖИВОПИСУ, ГРАФІКА Середа, О. Розвиток естетично-творчої діяльності молодших школярів засобами різних видів мистецтва / О. Середа. - С.49 - 52 фывфыв: ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ, МУЗИЧНА ТВОРЧІСТЬ, ЗАКОНИ КРАСИ Корнієнко, С. Батьківські збори "Ранкова гімнастика - шлях до здоров'я" : Збори - практикум, які проводить учитель фізкультури або класовод / С. Корнієнко. - С.53 - 55 фывфыв: ЗАРЯДКА-ГРА, РАНКОВА ЗАРЯДКА Митник, О. Дисципліна розуму - складова мистецтва мислення молодшого школяра / О. Митник. - С.55 - 59 фывфыв: КУЛЬТУРА МИСЛЕННЯ, КОМУНІКАТИВНІ ВМІННЯ, ПІЗНАВАЛЬНА СФЕРА Триліс, С. Авторський урок фізичного виховання: його особливості та відмінності / С. Триліс. - С.59 - 60 фывфыв: ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, АВТОРСЬКИЙ УРОК Ханас, Л. Ти наше диво калинове, кохана українська мово! / Л. Ханас. - С.61 - 63 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, СЦЕНАРІЙ Триліс, С. Авторський урок фізичного виховання: його особливості та відмінності / С. Триліс. - С.59 - 60 фывфыв: ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, АВТОРСЬКИЙ УРОК Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Скорикова, Л. В. Методичні рекомендації до проведення курсу "Філософія і психологія для дітей у початкових класах": (Перший рік навчання) [Текстььь] / Л. В. Скорикова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 4. - С. 44-46 Рубрики: фывфывфыв: Рекомендації методичні -- Курс "Філософія і психологія для дітей у початкових класах" -- Школа початкова Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Скорикова, Л. В. Методичні рекомендації до проведення курсу "Філософія і психологія для дітей у початкових класах": Перший рік навчання [Текстььь] / Л. В. Скорикова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 5. - С. 16-17 Рубрики: фывфывфыв: Початкова школа -- Методичні рекомендації Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Вашека, Т. В. Практичні рекомендації для проведення психокрекційної роботи з підлітками за наявності суїцидальних ідеацій [Текстььь] / Т. В. Вашека> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 7. - С. 68-72. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: фывфывфыв: Підлітки -- Суїцид -- Психокорекція Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: posh/2007/5 Журнал 2007г. N 5 Логачевська, С. Учень про вчителя / С. Логачевська. - С.3 - 4 фывфыв: УЧИТЕЛЬ, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Біленко, В. Всеукраїнська вожата / В. Біленко. - С.5 - 7 фывфыв: ПІОНЕРСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ, ШЕВЧЕНКО В.С. Охрімчук, Р. Допоки наше минуле з нами / Р. Охрімчук. - С.7 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЗНЕОСОБЛЕННЯ ЛЮДИНИ, ПІОНЕРСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ Сидоренко, О. Виявлення відповідальності в учнів з низькою результативністю в учінні / О. Сидоренко. - С.11 - 13 фывфыв: ПОВЕДІНКА, ЗВИЧАЙНО-ТРАДИЦІЙНА РЕГУЛЯЦІЯ, МОРАЛЬНА РЕГУЛЯЦІЯ Вашуленко, О. Організація підсумкового повторення / О. Вашуленко. - С.14 - 17. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, КОНСТРУКТИВНІ ВПРАВИ, ЗАОХОЧЕННЯ Давиденко, Г. Сторінками творів зарубіжних письменників : Методична розробка уроків вивчення творів зарубіжних письменників у 4 класі за Читанкою О.Я.Савченко (уроки № 34 - 41 відповідно до орієнтовного тематичного планування на II семестр) / Г. Давиденко, В. Собко, Г., Грива І. Бондарська Г. - С.17 - 25 фывфыв: КАЗКИ АНДЕРСЕНА, КАЗКИ БОЖЕНИ НЕМЦОВОЇ Гайова, Л. Орієнтовні диктанти з української мови (2 - 4 класи) / Л. Гайова, Х. Семеновська. - С.25 - 26 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, ДИКТАНТИ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Жук, Г. Використання удосконаленої частої (густої) графічної сітки-шаблону для розвитку каліграфічних навичок і корекції почерку в учнів / Г. Жук, М. Кучинський. - С.27 - 28 фывфыв: ПОЧЕРК ЛЮДИНИ, КАЛІГРАФІЧНЕ ПИСЬМО, ШТРИХОВКА Лотоцька, О. Наша Батьківщина - Україна : Урок-гра для школярів 4 класу / О. Лотоцька. - С.29 - 31 фывфыв: КЛІМАТИЧНІ УМОВИ УКРАЇНИ, ЗЕМНА ПОВЕРХНЯ УКРАЇНИ Рондяк, Л. Інтерактивний театр як засіб профілактики шкідливих звичок / Л. Рондяк, А. Петришин. - С.32 - 36 фывфыв: ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, СЦЕНАРІЙ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.37 - 42 фывфыв: УМОВИВОДИ, СУДЖЕННЯ Прокопенко, В. Метод проектів як засіб креативно-пізнавальної діяльності молодших школярів / В. Прокопенко, Л. Князська. - С.43 - 46 фывфыв: ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОСТІР, МЕТОД ПРОЕКТІВ, ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ Онопрієнко, Ю. Динамічна парта / Ю. Онопрієнко. - С.47 - 49. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДИНАМІЧНИЙ РЕЖИМ, ШКІЛЬНІ МЕБЛІ Ноздрова, О. Дидактичні ігри як засіб вирівнювання індивідуально пізнавальних розбіжностей дітей 6 - 7 років / О. Ноздрова. - С.50 - 53. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ЗОРОВА ПАМ'ЯТЬ, ДОТИКОВА ПАМ'ЯТЬ Триліс, С. правильне дихання - ключ до здоров'я / С. Триліс. - С.54 - 56 фывфыв: ЗАГАРТУВАННЯ, ПОВЕРХНЕВЕ ДИХАННЯ, ПРОБА РОМБЕРГА Мороховець, О. Повторення вивченого про прикметник у 4 класі / О. Мороховець. - С.57 - 58 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, ПРИКМЕТНИК, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Племяник, С. Урок з "Основ здоров'я" у 3 класі / С. Племяник. - С.58 - 59 фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, СКЛАДОВІ ЗДОРОВ'Я Темнікова, В. Як парость виноградної лози, плекайте мову / В. Темнікова. - С.60 - 61 фывфыв: РІДНА МОВА, ВИХОВНИЙ ЗАХІД Ляшишина, Л. Наші матусі - найкращі у світі / Л. Ляшишина. - С.61 - 62 фывфыв: СВЯТО МАТЕРІ, ВИХОВНИЙ ЗАХІД Федоренко, Д. Герої війни - юні козачата / Д. Федоренко, О. Федоренко. - С.63 фывфыв: КОЗАЧАТА-ПІОНЕРИ, ВІТЧИЗНЯНА ВІЙНА Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Горшкова, Н. Валютно- курсова політика: практичний досвід та рекомендації [] / Н. Горшкова> // Вісник Національного банку України : щомісяч. наук.-практ. журн. Нац. банку України. - 2007. - N 1. - С. 62-67 Рубрики: Валютний ринок Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФП (1), ВВ (1) Свободны: ФП (1), ВВ (1) |
Габрук, О. Декларація про прибуток підприємства за 2006 рік: рекомендації щодо ув"язки її показників, заповнення окремих рядків і обчислення податкових зобов"язань [Текстььь] / О. Габрук> // Бухгалтерський облік і аудит : Науково-практичний журнал. - К. : Екаунтинг, 2007. - N 1. - С. 27-39 Рубрики: Податкова звітність Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: amtl/2007/17 Журнал 2007г. N 17 Казачінер, О. С. Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів / О. С. Казачінер. - С.2-4 Чепіга, Г. В. Урок-гра "All about Food" (5 клас) / Г. В. Чепіга. - С.5-6 Луд, С. О. Passive Voice (6 клас) / С. О. Луд. - С.7 Гарячук, Л. С. Урок у 6 класі з теми "The Pleasure of Reading" / Л. С. Гарячук. - С.8-9 Войкіна, Н. В. Конституція України / Н. В. Войкіна. - С.10-11 Улітіна, О. Г. Розробка теми "Письменники України" (8 клас) / О. Г. Улітіна. - С.12-15 Козлова, Н. Г. Mass Media in Ukraine (talk show) / Н. Г. Козлова. - С.16-17 Первова, М. М. Навчальна програма та методичні рекомендації з практикуму підготовки гідів-перекладачів / М. М. Первова. - С.18-25 Іоанесян, Н. Д. Використання автентичного матеріалу для розвитку письма у вивченні англійської мови / Н. Д. Іоанесян. - С.26-27 Камишова, Н. В. Фантастичний тваринний та рослинний світ : Позакласний захід / Н. В. Камишова. - С.28-29 Харитоненко, С. А. Club of witty and quick-minded : Позакласний захід / С. А. Харитоненко. - С.30-31 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1) Свободны: ІН (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Первова, М. М. Навчальна програма та методичні рекомендації з практикуму підготовки гідів-перекладачів [Текст] / М. М. Первова> // Англійська мова та література : наук.-метод. журнал. - 2007. - N 17. - p. 18-25 Рубрики: Англійська мова--Інтенсивне навчання Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації [Текстььь] / О. Митник> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 1. - С. 25 - 32 Рубрики: Методика викладання логіки--Початкова школа фывфывфыв: логічні операції -- умовиводи -- поділ понять Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації [Текстььь] / О. Митник> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 2. - С. 39 - 42 Рубрики: Початкова школа--Методика викладання математики фывфывфыв: умовивід -- мислення -- логічні задачі Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації [Текстььь] / О. Митник> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 3. - С. 50 - 54 Рубрики: Початкова школа--Методика викладання логіки фывфывфыв: прості судження -- умовиводи Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |