681.51:621.391
П31


    Пешель, Манфред.
    Моделирование сигналов и систем [] = Modellbildung fur signale und system / М. Пешель ; пер. с нем. под ред Я. И. Хургина. - М. : Мир, 1981. - 287 с. : рис. - Лит.: с. 293-295. - Предм. покажч.: с. 296-298. - 01.50 р.
УДК
ББК 32.817
Рубрики: Технічні системи--Моделювання--Наукові видання
   Сигнали--Моделювання--Наукові видання

   
фывфывфыв:
построение моделей -- будування моделей -- квантификация сигналов -- квантифікація сигналів -- квантификация отношений -- квантифікація відношень -- концепция систем -- концепція систем -- репрезентативность моделей -- репрезентативність моделей -- агрегирование информации -- агрегування інформації -- методы идентификации -- методи ідентифікації
Аннотация: Построение моделей теории систем в классической и квантовой механике, методы получения информации и определение адекватности модели и оригинала.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Хургин, Я. И. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)

658(075.8)
П52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 340, [1] с. : табл., граф. - Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336. - ISBN 978-617-673-255-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Дослідження--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- інформаційне забезпечення маркетингу -- информационное обеспечение маркетинга -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова розвідка -- маркетинговая разведка -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- документальна інформація -- документальная информация -- опитування -- опрос -- опитувальні методики -- опросные методики -- метод експертних оцінок -- метод экспертных оценок -- експеримент -- маркетингові дослідні методики -- маркетинговые исследовательские методики -- репрезентативність -- репрезентативность -- вибірка -- выборка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- збут -- сбыт -- директ-маркетинг
Аннотация: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)