М84 Мостенська, Тетяна Леонідівна. Основи маркетингу [] : навч. посібник / Т. Л. Мостенська ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харчових технол. - Київ : Кондор, 2006. - 240 с. : рис., табл. - Літ.: с. 237. - ISBN 966-8254-42-3 : 40.00 грн, 35.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Теорія--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: функції маркетингу -- класифікація товарів -- види попиту -- ціноутворення -- реклама -- стимулювання збуту -- ринкова поведінка організації Аннотация: Основи маркетингу, який визначає стратегічні цілі організації та сприяє їх реалізації. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Національний університет харчових технологій Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |