Щ 61 Щербань, В. М. Створення товару: маркетингове, конструкторське та технологічне забезпечення [] : навч. посібник / В. М. Щербань. - К. : Професіонал, 2007. - 288 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 274-285 . - ISBN 966-370-056-4 : 031.00 грн
Рубрики: Економіка підприємства Інноваційна діяльність Розробка товару фывфывфыв: маркетингові дослідження споживчого ринку -- маркетингове середовище фірми -- розробка нового продукту -- логістика інноваційного процесу -- стратегічне планування -- конкурентоспроможність товару Аннотация: Основи створення нового товару в процесі інноваційної маркетингової діяльності підприємства. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Таньков, К.М.; Задорожний, І.С. Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
U45 Ulrich, Karl T.. Product Design and Development [Текст] / Karl T. Ulrich, Steven D. Eppinger. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2004. - XVIII, 366 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. 357-366. - ISBN 0-07-247146-8 (alk. paper) : 070.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Вироби--Дизайн--Навчальні видання фывфывфыв: економіка -- экономика -- маркетинг -- нові товари -- новые товары -- розробка нового продукту -- разработка нового продукта -- виробничий менеджмент -- производственный менеджмент -- промисловий дизайн -- промышленный дизайн -- інтелектуальна влісність -- интеллектуальная собственность Аннотация: This book blends the perspectives of marketing, design, and manufacturing into a single approach to product development. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Eppinger, Steven D. Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |